**✿❀ ❀✿**" Hey, Yoongi! "
Taehyung dan kurtuluş yoktu. Her ne olursa olsun akşamki partiye Yoongi yi sürekleyecekti.
Son zamanlarda dalgın olan arkadaşını eğlendirmek istiyordu.
Min Yoongi bunun farkındaydı. Ama farkında olmak istemiyordu. Eve gidip kendini resme vermek istiyordu."Ne var Taehyung ?"
"Bizimle gelmek istemediğinden
emin misin?""Hey Taehyung, onu rahat bırak. Aramızda eğlenmeyi bilen en iyi kişi o. " Jin hyung üstündeki gömleğin yakalarını iliklerken laf yetiştirmeyi ihmal etmiyordu. Sonuçta en büyükleri oydu ve onların üstünde sorumluluk kurmak hoşuna gidiyordu.
Yoongi alayla gülümsedi. Histerik bir gülüştü bu. Eğlenmeyi falan bilmiyordu amaçı eğlenmek değil onları eğlendirmekti.
Ama bunu onların fark etmesine gerek yoktu.
Sonuçta o iyi bir oyuncuydu.Taehyung omuz silkerek koltuğun üstündeki çeketini aldı. Ayağa kalkıp bi elini dar pantolunun cebine soktu. Diğer eliyle çeketini omzuna sabitlemişti.
Yoongiyi yalnız bırakmak istemiyordu
ama onu sıkmakta istemiyordu."Herneyse hyung, biz kaçtık dikkat et."
Yoongi ona güven verici bakışını atıp, "İyi eğlenceler dostum."
Üstündeki deri çeketinin yakalarını düzeltip onlarla birlikte Hoseok'un evinden çıktı burdan yürüyerek evine gidebilirdi. Hem havada alırdı.
Arkadaşlarıyla fedalaşırken Hoseok kulağına doğru eğilip alayla konuştu. "Bizimle eğlenmemenin sebebini evinde ateşli bir hatunun olmasına bağlıyorum Hyung." Yoongi aynı alayla arkadaşının sırtını sıvazlayıp karşılık verdi. "Beni bir tek sen anlıyorsun dostum."
Hoseok göz kırpıp önden giden arkadaşlarına koşar adım yetişti. Yoongi yalnız kaldığı caddede bir süre arkadaşlarının arkasından baktı. Adımlarını ters yöne yöneltip elleri cebinde soğuk havaya direnerek yürümeye başladı.Asıl parti adamı olan oydu ama okulun her zamanki seks partisini ekmek onunda hakkıydı. Tanrı aşkına biriyle sevişmek için kendi evlerine gidemiyorlar mıydı?
Telefonu arka cebinde varlığını belli etmek adına titredi. Yoongi cılız sokak lambasının altında duraksadı ve telefonunu eline aldı.
Ddochimpark yazıyor...
Ddochimpark ;
Gelmiyor musun ?
agustdsug4 yazıyor...
agustdsug4 ;
Gelmem için
beni ikna et.Telefonu eski yerine koyup yürümeye devam etti. Sokak oldukça sessizdi ve bu hoşuna gitmişti. Sağdan ara sokakların birine dalıp banktaki kediye baktı. Dünyaya kedi olarak gelebilirdi.
Telefonu uzun bir aradan sonra tekrar titredi. Neredeyse evine yaklaşmıştı.
Ddochimpark ;
Yoongi şaşkınlığını gizleyemedi ekran parlaklığını açıp resme daha dikkatli baktı.
O gerçekten eşcinseldi.
Ve Min Yoongi değildi."Kızlara yazık olacak Jimin."
agustdsug4 yazıyor...
agustdsug4 ;
En azından artık
partide
ne giydiğini biliyorum
Jimin.
Kendine dikkat et...Anlamadığı şekilde adımları geldiği yöne çevirip hızlandı. Onu kesinlikle tanımak istemiyordu. Ama anonimini korkutmak istemekten kendini alıkoyamıyordu. Jimin'in görünüşü falan umurunda değildi Min Yoonginin.
Sonuçta onu eğlendiriyordu. Şimdiye kadar birçok insan ona yazmış olabilir ama bu sefer eğleneceğini hissediyordu.Dur bi dakika o partiye mi gidiyordu?
"Biraz can yakmaktan
kimseye
zarar gelmez."**✿❀ ❀✿**
İnanın hikayenin
nereye gittiğini bilmiyorum.
Ama yazarken çok zevk alıyorum,
sanırım belli bir kurgum olmadan
dümdüz ilerlemekten
Yoonginin de dediği
gibi kimseye bir zarar gelmez.Herneyse,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☤ 𝓎𝑜𝑜𝓃𝓂𝒾𝓃 ➶ 𝔰𝔢𝔫𝔱𝔦𝔢𝔯𝔬 𝔞𝔷𝔷𝔲𝔯𝔯𝔬
Short Story↱Gökyüzü yere serilsede, gün bu gün parlamasada bize olan inancım sonsuz.↲ ༄ sentiero azzurro ➵ mavi yol ᖫ 𝟘𝟠°𝟘𝟠°𝟙𝟠 ᖭ ☤𝒷𝑒𝓁𝓁𝒶𝓃𝒸𝑒☤