Genç adamın gözleri bir an için umut ve beklenti ile parladı .Sonra salondan gelen seslerle tüm parıltı gidiverdi.Bu bir kadın sesiydi .Genç adam şaşırmıştı kadının sesi yabancı değildi.Ama tanıdığı birine de benzetememeşti.Sessizliğini korudu içinden bizi bulamaz diye geçirdi 'Tanrım yardım et'
Genç kız damarlarında dolaştığını hissedebildiği korkuyla donmuştu. Karanlıkta genç adamın gözlerini zar zor görebiliyordu , karanlık adamın o parlak yeşil gözlerini bastırabilecek kadar güçlü değildi .Kız oğlanın gözlerine sanki tüm bu yaşananlara bir açıklama bulabilirmiş gibi uzun ve kesintisiz bir şekilde baktı.Dolap küçüktü ve içerisi olabildiğine karanlıktı ama kapının altından zar zor sızan ışık az da olsa genç adamın yüzünü görbileceği kadar içeriyi aydınlatmıştı. Genç kız 'Tanrım ' diye düşündü,'Bir erkek nasıl bu kadar güzel olabilir?' . Genç adamın yüzünü ezberlemekistercesine baktı.Vücutları çok yakındı.Genç adamın ısısını hissediyordu ve tenlerinin birbirlerine değdiği yerler karıncalanıyordu.İçinde bulundukları durum önemli değildi yada genç aamın onun başına ne işler açtığı , önemli olan tek şey birbirine kenetlenmiş elleriydi . Genç kız oğlanın neden ellerini tuttuğunu bilmiyordu belkide güvende olduğunu hissettirmek içindi yada bunun farkında bile değildi .Genç kız ikinci seçeneğin doğru olduğuna kanaat getirdi en azından oğlanın yüzündeki ogarip ifade bunu destekliyordu.Genç adamın çalıştığı kafenin arka sokağında ona neler dediğini hatırlamaya çalıştı ama pek başarılı olamadı tek hatırladığı annesinin hiçbir iz bırakmadan ortadan kaybolduğu ve o sokakta oğlana rastladığında kafasının biraz kıyak olduğuydu.Oğlan ona bir şeyler anlatmaya ve kolundan çekiştirmeye çalışmıştı . Oğlanın o karanlık rutubetli sokakta kendisine bakan ısrarcı gözlerini hatırlayabildi ama sözler net değildi . Biradan diye düşündü normalde asla içki içmezdi ve içenlerden deli gibi nefret ederdi ama zor zamanlar geçiriyordu ve çoğu kişi böyle zamanları atlatmak için alkole başvururdu ancak anlaşılan bu durumda büyük bir hata olmuştu .İçinden kendine bir küfür savurdu .Kanında deli gibi dolaşan adrenalinden olsa gerek artık sarhoş değildi.Neden burda olduğunu anlayamıyordu .Neden bu adam onu buraya getirmişti endişelenmeye başlamoştı poposu acımaya başlamıştı.Bir anda genç adam dinlemek için olsa gerek kapıya kulağını dahada yaklaştırdı.Aslında diye düşündü kız bu kadar yakışıklı bir erkekle böyle küçük bir dolapta mahsur kalmak hergün başına gelen bir durum değildi . Ses kesilmişti birden kapının kapandığını duydu .Gittiler diye düşündü oğlan biraz daha dinledikten sonra kıza doğru eğildi kız biran onu öpüceğini sandı.Bunu ne kadar çok istediğini fark ettiğinde şaşırdı .Ama oğlan onu öpmek yerine kolundan tuttu ve onu ayağa kaldırdı . Dolabın kapısını açtı ve hızlıca kızdan uzaklaştı. Kız dışarı çıktı önündeki krem rengi büyük koltuğa oturdu . Arkasına dödüğünde oğlanın orada olmadığını fark etti .Oğlan gelmeden hızlıca evden uzaklaşmayı düşünerek hızlıca ayağa kalktı ve kapıyı bulmak amacıyla koridorda yürümeye başladı ,ev fazla büyük sayılmazdı iki kapalı bir açık kapının önünden geçti , bu gece olanlardan sonra döüp karanlık odalara bakmaya cesaret edemedi.Sonunda kapıyı buldu .Karanlıkta el yordamıyla tokmağı aradı çelik tokmağın serinliğini avuçlarının içinde hissedince rahatladı.Tam tokmağı döndürürken bir el kolunu kavrad ıve sırtını kapıya çiviledi .Kolundaki el çok sıkıydı canı yanmıştı .Korkuyla inledi karanlıkta bir şey göremiyordu ama ona bakan soğuk yeşil gözleri görünce rahatlar gibi oldu ama bir saniye sonra bu rahatlama yok oldu.Onu burada tutan adamın kim olduğunu bilmiyordu.Bir sapık yada organ taciri olabilirdi.Bu kadarı fazla diye düşündü bir haftada yaşadığı bu şeylere inanamıyordu annesi ortadan kaybolmuştu en yakın arkadaşı onu tanımıyormuş gibi davranıyordu ve şimdi de tanımadığı bir herif tarafından alıkoyulmuştu.Gözleri doldu bir anda ışıklar yandı gözlerini kırpıştırdı . Gözyaşlarını yerlerine geri göderdi ağlayamazdı karşısında o mükemmel dudaklarıyla kendini beğenmiş bir şekilde sırıtan adamın karşısında güçsüz durumuna düşemezdi.
Genç oğlanın sırıtışı tüm yüzüne yayıldı sanki yıllardır tanıdığı bir dostuna bakıyordu. Kız benimle dalga geçiyor diye düşündü benimle alay ediyor.Sinirden yumruklarını sıktı ve benimle dalga geçemez diye düşündü kim olduğum hakkında hiçbir fikri yok.Hızlı düşünmeliydi tekme atmak içinçok yakınındaydı sağ kolu en güçlü koluydu ve adam tarfında kapıya çivilenmişti.Sol kolumu kullanmalıyım diye düşündü ama sadece sol koluyla adamı yere seremezdi .Adamın sağ elini aşağı sarktığını fark etti sol eliyle adamın sağ elini kavradı adam gözlerini aşağı indirdi .Şaşırmıştı.Küstah bir ses tonuyla "Benden hoşlanacağını biliyordum.Genelde böyle olur." Salak diye düşündü kız tam bir bok beyinli.Sonra biranda adamın kolunu büktü adam acı bir haykırışla kızın kolunu bıraktı .Kız uyuşan sağ eliyle adamın karnına bir yumruk savurdu adam ne olduğunu anlayamamıştı.Kız onu yüz üstü yere yatırdı ve kollarını arkasında birleştirerek bileklerine botlarıyla bastı.Kız"Şimdi bu kapıyı açıp gidiyorum ve bu geceyi yaşanmamış farz ederek hayatıma devam ediyorum ve sende arkamdan el sallıyorsun tamam mı seni yarım akıllı tecavüzcü yada her ne haltsan .Eğer arkamdan gelmeye çalışırsan sakat kalırsın." dedi ve kapıya yöneldi.Oğlan arkasından bağırdı "Samantha beni annen gönderdi ." Samantha olduğu yerde kaldı oğlan oturur pozisyona geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ignıs In Porta (Ateş Geçidi)
FantasySamantha New York ta büyüdüğünü sanan genç bir kızdır ancak 16 yaşına girmesine haftalar kala hayatı tepe taklak olur hayatıyla ilgili bilmediği şeylere uyum sağlamaya çalışan Samantha büyünün sadakatin ve gücün kendi içinde olduğunu fark edecektir.