aslibahar61
Aslında 2019 ocak gibi atmayı düşünüyordum amaaa... Hadi hadi acıdım...aewadssafXDThana Nico'yu kampa kadar uçurduktan sonra beraber yere indiler. Herkes işine dönmüştü sadece Leo, Piper, Jason, Percy, Annabeth ve Kheiron vardı. İndiklerinde herkes tedbirli görünüyordu, tek rahat görünen Kheiron yaklaştı ve ciddi bir ifadeyle "Thana, toplantı yapmamız gerekiyor biliyorsun, lütfen?" Thana ofladı ve gözlerini devirdi " Tamam komutan, ama bunu bir saat sonra yapalım, Andromeda geliyor." Kheiron anlayışlı bir şekilde gülümsedi, Thana her ne kadar yıkılmaz görünüyor olsa da gerçekten yoruluyordu, tanrıların yapmadığı işleri yapıyor, binlerce fedakarlıkta bulunuyor, kendine neredeyse hiç zaman ayırmıyordu üstelik bunlar için bir teşekkür bile beklemiyordu, bunları ancak onu tanıyan biri görüp bilebilirdi. Thana havalanıp uzaklaştığında Kheiron çocuklara dönüp "Yüzünüzdeki soru işaretlerini sayabiliyorum çocuklar hadi içeri geçelim." Dedi, zor bir gün olacağa benziyordu.
Thana kamptaki gizli mağaralardan birine girdi, burayı bilen sayılı insanlardan biriydi, mağara gerçeküstü görünüyordu, mağaranın duvarları doğal taşlarla kaplıydı, en youn olarak ametist, kuartz ve topaz taşlarının görünüyor olması mağaranın mavi-mor ışıklarla kaplanmasına ve sakin bir alana dönüşmesine neden olmuştu, sihirliydi. Mağaranın sonunuda büyük bir göl vardı sayısız mercan ve balıkla doluydu ancak en göze çarpanı mercan kayalıkları arasında süzülerek yüzen mandalina balıklarıydı, neon renkleri ışıltı saçıyor, sakin salınışları huzur veriyordu. Thana bu mağarayı koruması altına almıştı, dünya paramparça olsa bile burası ayakta kalacaktı, burası dünyadaki en mucizevi yerdi ve birçok mucizeye de ev sahipliği yapmıştı, ayrıca Thana burada büyümüştü. Gözlerini kapattı, sakinleşmeyi ve yorgunluğun bedeninden akıp gitmesini bekledi, çok geçmeden uyuyakalmıştı.
Thana uyandığında yanında bir yumuşaklık hissetti, birkaç saniye kaşlarını çattı ancak çok geçmeden yavaşça yüz hatları gevşedi ve kıkırdadı, "Puffs! Hoş geldin, yanımda olduğun için çok mutluyum." Thana Andromeda'ya Puffs derdi, küçükken tüyleri çok yumuşak olduğu için ona bu ismi takmıştı daha sonra resmi bir isin olarak Andromeda'yı vermişti, onun en parlak yıldızdan bile daha parlak olduğunu söylerdi. "Puffs yeni bir kahraman doğuyor, zaman geldi yıldızlar yol göstermeye başladılar bile." Andromeda burnunu Thana'nın burnuna sürttü bu onun dilinde 'Endişelenme!' Demekti. Thana güneşe doğru baktığında toplantı zamanının geldiğini görünce Andromeda'nın başının üzerini öperek kalktı ve gerindi "Puffs, gitmemiz lazım, bizi bekliyorlar." Dedi ve sakince kampa doğru yürümeye başladılar.
Kheiron, çocukları topladığında, büyük salon sessizliğe bürünmüştü herkes düşünceliydi, ne olmuştu az önce? Kimdi bu kız? Nico'ya ne olacaktı? Ve en önemlisi bir tehdit miydi? Kheiron'a güveniyorlardı ancak melezlerin en önemli görevleri hayatta kalmaktı ve her biri o kızdan yükselen dehşet enerjiyi hissetmişti; güç ve kan diye bağırıyordu. Percy yavaşça masaya doğru eğildi "Kimdi o Kheiron?" Nihayet sessizlik bozulmuş herkes sanki bir rüyadan uyanmış gibi sersemlemiş bir şekilde cevabı bekliyordu, Kheiron düşünceli bir şekilde çocuklara baktı ve buruk bir gülümsemeyle "O herşeydir ve herkestir, o en güçlü ve en güçsüz olandır, melek onu ışığı yapar, şeytan onda iblisi yaratır, o vardır ama herkes yokmuş gibi davranıp onun gölgesine yaslanır, herkes onun için özel ve önemlidir, herkesin hayatına dokunur ve şayet akıllı olan biri varsa onun yolunu yürür, onun ayak izlerini takip eder." Dedi, derin bir nefes alıp, "Bunlar çok eski bir arkadaşımın sözleriydi." Diye tamamladı. Kafaları karışık bir şekilde bakan melezleri gördüğünde gözlerini devirdi ve "Kelime kelime açıklamam mı gerekiyor illa, biraz saksıyı çalıştırın! Benim işim var" Dedi ve ağır ağır merkez alana, toplanma noktasına doğru gitti.
Ben artık en iyi ihtimalle 2020'ye kadar yokum asfesdssdaXD...peace out!🤘🏻😎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek Mi, Şeytan Mı? (Thanathos Melezi/Nico Di Angelo FİC)(Askıda)
Fanfiction《Baylar ve bayanlar, melezler ve mitolojik varlıklar az önce bol kanlı ve ölümlü bir gösteriye bilet kazandınız. 》 ...................................................................... 《Tanışalım, Thana Angel; katil.》 ...