Kızın ürpertici kahkahasından sonra "Cidden mi? Bu kadar çabuk mu korkacaktınız? Birde cesaretinizle geçiniyordunuz siz." Sözleri duyuldu. Kızın sesindeki alay elle tutulur cinstendi.
Poseidon'un tek oğlu Persy Jackson kılıcını doğrultarak "Nesin sen?" Diye sordu dişlerinin arasından. Kız hafif bir kıkırtıyla "Çok kırıldım ama, ben size bu kadar kaba davranmamıştım!"dedi. Davranışlarındaki abartılı tavır garip bir şekilde onu yapmacık göstermiyordu. Anlaşılan söyleyecekleri henüz bitmemişti ki konuşmaya devam etti; "Şahsen Annabeth Chase'i Arakhne'nin ininden çıkarırkenki halini daha çok beğenmiştim; korkmuş." Söyledikleri bir bomba etkisi bırakırken arkadaşlar konusunda hassas olan Piper Mclean atıldı "Sen de kimsin! Arkadaşlarım hakkında kimse böyle konuşmaz!" Dedi. Piper narin görüntüsüne rağmen oldukça güçlü biriydi ancak bu kızı etkilemedi "Aha! Şimdi konuşuyorsun, doğru soru!" Dedi tepkisi gerçekçiydi, bunları söylerken gözleri parıldıyordu "Ben kimim! Ben muhteşem biriyim gerçekten, yani şimdi Zeus kaç melezden korkar ki?" Dedi. Melezler daha kızın karakterinin 360 derece dönüş yapmasına şaşırırken kızın söylediği son kelimelerle birlikte gözlerde büyümüştü. Tam o sırada yakınlarına bir yıldırım düştü. Kız sinirle bağırdı "ZEUS! Ben yalan söylemem biliyorsun" Dedi ve sakince ekledi "Bu arada Afrodit'e benim için gönderdiği kıyafetleri çok beğendiğimi söylersin, öptüm!" Melezler şaşkınlık üstüne şaşkınlık yaşıyorlardı. Hepsinin kafasında "Bu nasıl biri böyle?" sorusu yankılanıyordu. Haklıydılar, ne de olsa bu kız tanımlanamayacak kadar güçlüydü, bunu etrafındaki yoğun auradan anlayabilirdiniz. Kız etrafına göz gezdirdi "
Ah, merak da etmişsinizdir siz." Dedi "Tanışalım, Thana Angel; katil." Dedi sinsi bir sırıtışla ardından devam etti "Kaderler'in işine karışabilen tek kişi, bir ölümsüz, ama yanlış anlamayın ben bir melezim, tanrıların iplerini elinde tutan kişi, bir dahi; beynimin yüzde atmış yedisini kullanabiliyorum ve Thanathos'un kızı" biraz düşündükten sonra ekledi " Bazıları egomun çok büyük olduğunu söylüyorlar ama muhteşem olmak benim suçum değil , değil mi?" Melezler gözlerine inanmıyordu gerçekten muhteşem derecede korkunç biriydi. "Ha bu arada!" Dedi heyecanla " Yedili kehanetinin, Kronos olayının falan sorumlusu da benim, Kaderler size sandığınızdan daha çok değer veriyor" Bu sefer önce şaşkınlık sonra sinir ortama hakim oldu, her taraftan isyan ve kınama nidaları duyuldu hatta birkaç ok ve mızrak havada uçuştu ancak daha kızın beş metre yakınına yaklaşamadan yok oluyordu. Kız sanki hiç birşey olmamış gibi konuşmaya devam etti; " Neyse, ben buraya Nico Di Angelo için geldim, kendisi benim yeni görevim" işte bu cümleden sonra nefesler kesilmişti ta ki Kheiron'un coşkulu sesi duyulana kadar "Thana! Tanrılarım ne kadar değişmişsin, oldukça da güçlenmişsin! Kaç yıl oldu? İki bin, üç bin?"WTF?!?
Neler oluyor? Thana neden bu kadar güçlü? Acaba Thana'nın Kheiron ile ne gibi bir bağlantısı var? Ve ayrıca, ÜÇ BİN Mİ DEDİ O! OHA!Büyük ihtimal aklınızdan bunlar geçiyor. Anlıyorum, bende bir okuyucuyum. Çok abartmışsın diyenler olabilir tabii doğal.
Şöyle bir açıklamada bulunayım;
Bu kitap duygular ve aşırılıklar üzerine kurulu, yani tutup da uçan inek yazarsam şaşırmayın...LOL😬
😂😂😂
(Öyle bir şey yazmıycam çaktırmayın😒)
Nico çok sönük kaldı diyenlere sesleniyorum önümüzdeki bölüm geçmiş olacak ( Thana'nın geçmişi ) ondan sonraki bölümde Thana'nın görevini tam olarak öğreneceksiniz öyle bir daha düşünün.(Medya Nico Di Angelo Temsili 😍)
Neyse sizi çok tuttum yine, ben kaçtım!😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek Mi, Şeytan Mı? (Thanathos Melezi/Nico Di Angelo FİC)(Askıda)
Hayran Kurgu《Baylar ve bayanlar, melezler ve mitolojik varlıklar az önce bol kanlı ve ölümlü bir gösteriye bilet kazandınız. 》 ...................................................................... 《Tanışalım, Thana Angel; katil.》 ...