Thana uzaklara bakmaya başladı, "Ufku görebiliyor musun?" Diye sordu, Nico başıyla onayladı, "İşte orası insanların umut çizgisi dediği şeydir, bazen yaptıkları ve söyledikleri şeyler saçma gelir ama günün sonunda yaşamayı en iyi onlar becerir, insanlar inançlarını kendileri oluştururlar; bu çoğunlukla güven içindir yarattıkları inançlar onları koruyan varlıklar üzerinedir. Umut çizgisi ise asla bitmez gece ve gündüz ordadır, dünyayı sarar ve senden daha kudretli görünür. Biz onların umut çizgileri yok olmasın diye varız Nico, onlar yaşamayı iyi biliyorlar ama hayatta kalmayı? Yeterince değil. Biz burda devreye giriyoruz, bize inananlar azalıyor ve bize inanlar azalırsa ben ve sen değil belki ama bütün tanrılar yok olur, insanları kim koruyacak? Onu geçtim, tanrıların öldükten sonra gidecekleri bir yer yok Nico," dedi üzgünce " siz onlardan pek "haz etmiyor" olabilirsiniz ancak nerden bakarsan bak onlar yapmaları gerekeni yapmalılar, sizden başka bakmaları ve korumaları gereken yedi buçuk milyar çocukları daha var, bu dünyadaki herkes hatta tüm canlılar onların sorumluluğunda, bu nedenle 500 yıllık bir geleneği yerine getirmemiz gerekiyor aksi takdirde insanlar için dünyanın sonu gelir."
Thana konuşmaya devam etti; " 'Yıldızların Yolunu' yürümemiz gerekiyor Nico Di Angelo, sadece bazı şanslı kahramanlar bu yolu yürüyebilmiştir! Asla bu macerayla alakalı bir efsane duyamazsın çünkü yıldızların yolunu kimse bilmemelidir ancak bu yolu yürüyen kahramanlar," dedi Thana şevkle gülerek "onlar harikadır dünyadaki en mükemmel hediyelere sahip olurlar!".
Thana'nın yüzü heyecan ile kızarmıştı, dudakları nefes alma ihtiyacı ile aralanmıştı ve bir ileri bir geri yürümekten saçları dağılmıştı, Nico bu varlık dışı canlıya bakarken bir an onun tapılası göründüğünü düşündü kalbi hayranlıkla hızlandı ancak bu o kadar küçük bir andı ki bunu farketmedi bile, aklındaki tek soruyu sormaya karar verdi; "Peki Bianca nerede?"
Thana neşeyle kıkırdadı "Bunu soracağını biliyordum! Seni tanımaya başlıyoru Di Angelo ha, ne dersin?" Daha sonra omuzlarını silkerek "O daha sonra gelecekmiş." Dedi.
Nico sinirle "Ne kadar sonra?!" Diye sordu.
Thana ona döndü ve "Bilmiyorum, açıkçası umurumda da değil ama merak ediyorsan Hades kankim bunun senin elinde olduğunu söyledi ve bana birşey söyleyemeyeceğini de özellikle belirtti. Hades'in kararlarına genelde saygı duyarım ancak 'Yıldızların Yolunu' yürümek genellikle 3-5 sene alıyor yani 1 sene veya iki sene pekala daha sonra sayılabilir." Dedi.
Nico kanının yükselmeye başladığını hissediyordu, yine babasının saçma oyunlarından birinde olduğunu düşünüyordu gerçekten bu oyunlardan sıkılmıştı. Tam ağzını açıcakken Thana " Ah! Bu arada baban bunun Bianca'nın özel isteği olduğunu söyledi." Dedi ve Nico daha ağzını açamadan kanatlarını çıkardı ve Nico'yu tutup uçmaya başladı.Evvet! Canımlar ben geldim!
Yeni bölüm getirdim! Açıkcası şuanda belirli bir bölüm günü koymayı düşünmüyorum ne zaman kafama eserse artık.(Harika(!) bir yazar olduğumu biliyorum, diğer yazarlar, beni örnek alın biraz ayol!) Ama zaten sizin hayatınızda da heyecan eksiktir şimdi, sizin hayatınıza da renk gelsin " yb ne zaman gelecek?" diye.
Şaka bir yana bu bölümdeki çoğu bilgiyi profesyonelce salladım, güzel sallamış mıyım onu yorumlar ve yıldızlarda görecez artık hgffdxdfxd, ve benim kitabımda tanrılarım kişilikleri biraz değişiyor, ayrıca üç beş yıl diye gözünüz korkmasın hızlı geçecek zaten, özellikle ilk aylar, ayrıca böyle olmasının da bayaaaaaaaaaaa hoşunuza gidecek bir sebebi var (ben size Bianca'cığımızı bekleyin derim, artık hıyar mı çıkar, at mı çıkar orasını bilemem ama birşey çıkacak frdgffdxd.)
Thana gördüğünüz üzere dengesiz ama full sadist değil, duygusuz hiç değil.
NOT: Medya Thana sadece biraz daha minyon bişey düşünün.
Bu arada 1. ağızdan bölüm işini de birkaç bölüm sonra halletmeye çalışacam.
Öptüm, seviyrem sizi!..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek Mi, Şeytan Mı? (Thanathos Melezi/Nico Di Angelo FİC)(Askıda)
Fanfic《Baylar ve bayanlar, melezler ve mitolojik varlıklar az önce bol kanlı ve ölümlü bir gösteriye bilet kazandınız. 》 ...................................................................... 《Tanışalım, Thana Angel; katil.》 ...