~7~

495 40 55
                                    

Raven son bir saattir defterle bakışıyordu. Charles'ın ölümünü duyunca hiç zaman kaybetmeden Erik'i de bulup eve gelmeye çalışmıştı. Bunu yaptığına inanamıyordu. İntihar ettiğine inanamıyordu.

Defteri okuyana kadar buna bir anlam verememişti. Abisinin nasıl duygular içinde olduğunu nasıl anlamamıştı ? Ruhu ölürken Raven neredeydi ? O her zaman onu öz kardeşi gibi sevmişti, her zaman onu kollamıştı. Ve Raven ona böyle teşekkür ediyordu.

Başını ellerinin arasına aldı ve gözyaşlarını kontrol etmeye çalıştı. Yapamıyordu. İkisi de birbirini bu kadar çok severken buluşamamışlardı. Sevgiyi bu dünya üzerindeki herkesten daha çok hak ettikleri halde yalnız bir şekilde ölmüşlerdi.

Eric de ölmüştü.

Gidip Polonyada bir aile kurmuştu ama onlar da öldürülmüştü. Erik ne yapacağını bilmiyordu. Bu yüzden Charles'a geri dönmeye başlamıştı. Erik onu sevdiğini biliyordu. Yaptığı her şeyi Charles unutmak için yapmıştı ama unutamamıştı.

Sonra Raven onu buldu ve Charles'ın intihar ettiğini söyledi.

Erik'e onun için bir defter bıraktığını söylediğinde Eric'in sararan yüzünü hatırlıyordu. Gözleri dolmuştu ve ağlıyordu. Çok hızlı ağlıyordu. Sevdiği adam intihar etmişti. Daha da kötüsü Erik ona, onu sevdiğini söyleyememişti.

Ve en kötüsü Erik Charles'ın ondan nefret ettiğini sanıyordu.

Defterde Charles'ın ona olan nefretini yazdığını düşündü. Onu nasıl hayal kırıklığına uğrattı, nasıl kalbini kırdığı yazıyordu o defterde. Erik Bununla yaşayamazdı. Charles'sız bir dünyada yaşayamazdı. Charles'ın ondan ne kadar nefret ettiğini yazdığı bir şeyi okuyamazdı.

Erik zaten her şeyini kaybetmişti. Bu yüzden o gece o da kendini öldürdü. Charles'ı severken öldü. Onun kendinden nefret ettiğini düşünerek öldü.

Bu Dünya onlar için fazla kötüydü. Sevgiyi en çok hak eden iki insandı onlar. Ve ikisi de ölmüştü.

Yalnız ve birbirlerine aşık bir şekilde öldüler.

~A Cherik Story~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin