Hajnali 3-kor keltem, Alisonnak hála. Amikor felkeltem, ez fogadott:
- El, El, El, El - suttogta, és erre ébredtem fel.
- Mondjad. - ültem fel az ágyamon, de elfelejtettem hogy a fal túl közel van hozzám, így lefejeltem. ( Az egyik emeletes ágy felső szintjén szoktam aludni)
- Basszus! Hogy lehetek ilyen idióta? - fogtam a fejem, és néztem hogy nem vérzik-e. Hála istennek nem, de.... hát hogy is mondjam? Egy tincset láttam a hajamból, ami fehér volt. Megnéztem, hogy a teljes hajam fehér-e, és... igen.
- Mi a franc? TI BEFESTETTÉTEK A HAJAM?! - nem kiabáltam (ááá, nem), de feljebb emeltem a hangom.
- Dehogy festettük! Szerinted hogy tudnánk ott fent befesteni? - mondta Lori, és Alison már sírva nevetett.
- Miért nevetsz? Ez nem vicces! - mérgelőttem fent.
- Most elképzeltem a jelenetet! Ahogy befestjük a hajad, ott fent! - törölgette a könnyeit a szemeiből - Ennyire kómás vagy még az álomtól? Barna hajad van még mindig! Mikor festettük volna be? - folytatta.
- Nem tudom, de fehér a hajam! - úgy néztem a hajamra, mint borjú az új kapura.
- Gyere már le! Hagy nézzük meg. - mondta Lori.
- Megyek! - valahogy leküzdköttem magam a létráról, és oda áltam a lányok elé.
- Jézusom! Tényleg fehér! - mondta Lori, miközben aggódóan nézett rám.
- Mi a franc? El! Mit csináltál? - Alison miközben ezt mondta meghúzta a hajam.
- Áuu! Ez a saját hajam! Nem paróka! Miért lett fehér? - néztem a hakamra már megint.
- Fogalmunk sincs. Hívjuk ide Keith-et. - mikor ez kimondta Alison, Lori már ki is ment és kopogott a fiúk ajtaján. Roy nyitott ajtót. És hát... póló meg alsónadrág volt rajta. Amikor ezt Lori meglátta, csak egy "kicsit" volt piros.
- Szia! Mit szeretnél? - a srác is elpirult, de nem annyira mint Lori. Lori pirossága olyan volt mint két paradicsom.
- K-ki t-tud-dod hív-vni Ke-Keith-et? - szegény lány szinte azt sem tudta mivan.
- Persze! - a srác szólt Keith-nek, és természetesen ő is alsógatyában volt, csak annyi változással hogy rajta nem volt póló sem. Lori ezen már nem pirult el. De nem értem hogy miért nem, hiszen Keith annyira jól néz ki, és.... Eltértem a témátol. Bocsi!
- Szia Lori! Mit szeretnél? - nézett kedvesen Keith Lori-ra.
- Csak gyere be a szobánkba.
- Ki az? - kérdezte Patrick, akin volt egy nadrág, csak póló nem.
- Lori. - mondta Keith.
- Ki? - odament Patrick az ajtóhoz, és nézett Lori-ra.
- Szia! Patrick vagyok!
- Szia! Lori.
- Miért jöttél? -kérdezte Patrick.
- Egy kis baj van a szobánkban, és ja.
- Melyik szobában? - kérdezte Patrick
- A mellettetek lévőben.
- Ó! Akkor én is megyek! Ott van a barátnőm! Alison. - mondta Patrick.
- Majd bent megvitatunk mindent! Csak menjünk! - könyörgött Keith.
- Ja, igen. - mondta Lori, és kinyitotta a szoba ajtaját.
- Sziasztok! Mi a baj? - mikor meglátott, megállt.
- Ömm... Nem is mondtad hogy új hajad van! Nagyon dögös! - mondta Keith végigmérve.
- Nagyon vicces! Nem én akartam hogy fehér legyen, de most hogy felébredtem, az lett!
- De.. hogyan? - kérdezte Keith.
- Nem tudom. Amúgy.... Keith? Miért vagy egy gatyában? Ebben szoktál aludni? - néztem Keith-re zavartan.
- Aha. Miért? Nem tetszik? - közben közelebb jött hozzám. Jaj! Miért csinálja ezt ennyire nyílvánosan? Biztos azért hogy minél élethűbb legyen. Hála Istennek Alison elkezdett Patrick-el beszélgetni, Lori meg az új sráccal. Ugyan akkor jöttek. Marco és Melissa elmentek egy másik szobába, így ők jöttek a helyükre.
- D-de... Vagyis! Hajj!!! - a kezembe temettem a fejem.
- Ügye hogy tetszik! Még el is pirultál! - megfogta az állam, és megcsókolt. Úgy neki simultam, hogy éreztem a kockahasát.
- El, Gyere! - Keith elkezdett húzni ki a szobából.
- Mi? Hova?
- A szobánkba. - úgy szorította a csuklóm, mintha sosem akarná elengedni.
Bementünk, és rögtön felkapcsolta a vilanyt.
- Nyisd ki a szád!
- Mi?
- Nyisd ki!
- Keith, meghülyültél?
- Nem, csak nyisd ki a szád!
Kinyitpttam a szám, majd Keith elkezdte nézni a fogamat.
- Mi van?
- Basszus!
- Lyukas a fogam?!
- Dehogy!
- Akkor?
- Elizabeth, te... te...Roy
Kor: 17
Szem: Egyik barna másik fekete
Haj: Vörös
Ruha: fekete pulóver, kék nadrág, kék converse
Kiegészítő: csomó fesztiválos karszallag
Jel helye: kézfejHellosztok! A helyesírásomért bocsi! Elég gagyi lett ez a rész szóval... sorry! Majd jönnek a többi részek! Sziasztok! 👋👋
YOU ARE READING
Fleptonok
FantasyElizabeth egy átlagos lány (volt) akinek hirtelen meghaltak a szülei. A holttesteket nem találták meg így nem tudták hogy hogyan haltak meg. A lány sok mindenre jön rá a városban ahová költözött, Flepton Wild-ben. Találkozik jó és rossz fleptonokkal...