1. rész, a rejtélyes srác

92 9 0
                                    

Nagyon izgulok! Remélem szerzek majd új barátokat. De most sajnos nem kell suliba mennem, mivel ez az első napom a városban. A kollégiumba még be kell pakolnom a dobozokat. Milyenek lesznek a szobatársaim? Biztos nagyon kedvesek! Most elhatároztam, hogy az időmet csak a tanulásra fordítom! Nem kell nekem fiú! Ráérek. Na szóval.... Mik is a teendőim mára? Bekell rendezkednem, megkéne barátkozni néhány emberrel mivel nem akarok már az első nap lúzernek tünni. Éppen egy sikátor mellett mentem el, és hangosan gondolkodtam.
- Inkább lányokkal fogok ismerkedni, mert ha egy fiú lesz az első akkor.... nem is akarok belegondolni! Lehet majd az fogja hinni hogy szerel -
Valaki behúzott a sikátorba, lefogott és befogta a számat. Ahogy ránéztem, elállt a lélegzetem. Nagyon helyes volt! Miért jutott ilyen az eszembe? Ez egy rabló, + mondtam hogy nekem nem kell fiú!
- Eressz el! - verkődve próbáltam mondani neki, de nem engedett el.
- Ne ficánkolj! Csak segíteni aka - félbeszakítottam.
- Ezért kaptál el?! Hogy segíts?! - a keze még mindig a számon volt.
- Igen! De ha nem sikítasz elveszem a kezem. - ennek már egy kicsit örültem.
- Rendben! Nem sikítok. - elvette a kezét - Ki vagy te? És miért húztál be ide? - néztem rá kérdően.
- Keith vagyok és ahogy már mondtam, segíteni akarok.
- Mivel kapcsolatban?
- Tudom hogy ez most elég furán fog hangzani, de én egy flepton vagyok. - mondta a tarkóját vakargatva. Olyan szexi ahogy kidüllednek az izmai! Miről beszélek?!
- Flepton? -elkezdtem nevetni - Biztos hogy jól vagy? Mi az a flepton? - kár volt megkérdeznem mert elkezdte mondani, szerintem 1 és fél órán keresztül.
- De.... Akkor te most meg akarsz enni? - ilyedten kérdeztem rá.
- Nem! Dehogyis! Én jó flepton vagyok! Az osztálytársamat sohasem enném meg!
- Egy osztályban vagyunk?
- Igen, de van egy kis probléma! - mondta, elég sajnáló arccal.
- Mi a gond? - kérdeztem, miközben rátettem a kezem a vállára. Amikor hozzáértem bizsergett szinte mindenem. De hogy miért, azt nem tudom.
- Az a gond, hogy..... az osztály fele rossz flepton.- hirtelen elhallgatott.
- Hogy mi? - kérdeztem tőle.
- Figyelsz te rám? - mérgesen nézett.
- P-persze. - elkezdett remegni a hangom mivel éppen azon gondolkodtam, hogy nehogy megöljön.
- Ennyire rád ijesztettem? -mondta, miközben közelebb hajolt hozzám. Azt hittem, ott olvadok el előtte! Olyan jó illata volt! Ez most komoly Elizabeth? Egy emberevőbe?
- Csak egy kicsit...
- Ja, akkor bocsi! Ja, és még valami. Megszeretnélek védeni, ha nem bánnád! - Amikor ezt elmondta olyan volt mintha egy szerelmes filmben lennénk!
- Nem, nem bánnám. És köszi! De miért pont engem védsz meg? - gondolkodtam el rajta.
- 1. Mert te vagy itt az egyetlen ember.
2. Sokkal erősebb és finomabb illatod van mint egy átlagos embernek.
3. Miért ne?
- Ömm..... egy valamit nem értek. Azt hogy érted hogy finom illatom van? - Miket hablatyol Keith?
- Úgy hogy a fleptonok érzik az embert. Mint ti például a sütik illatát. Érted?
- Igen. Köszi!
- Segítsek elvinni a dobozokat?
- Azt nagyon megköszönném! - A tervemnek lőttek! Szerelmes lettem.

A sok dobozpakolás után

Elkísért Keith a kollégiumba és kiderült hogy a szomszéd szobában lakik. Bekopogtam, és két lány nyitott nekem ajtót.
- Sz-sziasztok! - Mondtam elég félénken. Pedig én egyáltalán nem vagyok félénk!
- Szia!!! - kiálltott fel egy lány, aki elkezdett ölelgetni. Ugye nem akar megharapni? A másik lány leszedte rólam, és bemutatkozott.
- Szia! Alison vagyok! - a másik lány arrébb lökte.
- Én pedig Melissa! És téged hogy hívnak? - Úgy ugrált mint egy nyuszi.
- Elizabeth vagyok. Örülök a találkozásnak. Ha nem gond, még az órátokon bepakoltam a cuccaimat.
- Dehogy baj! - mondta Alison.
- Akkor jó! - mosolyogtam.
Egyszercsak valaki megfogta a vállam. Keith volt az. Kijött a másik szobából.
- Mit szeretnél? -kérdeztem.
- Egy percet, hogy négyszemközt beszéljünk! - úgy mondta Keith ezt a mondatot, mintha félnem kéne. Majd elkezdtünk menni a folyosón.
- Már befiúztál? - kérdezték a lányok egyszerre, majd szerintem fangörcsöt kaptak.
- Dehogyis! - kiálltottam oda nekik.
- Pedig én örülnék neki - mondta Keith, de olyan halkan hogy nem hallottam.
- Hogy mi? - értetlenkedtem.
- Semmi - elkezdett kuncogni.
Elértük a folyosó végét.
- Mit szerettél volna mondani? - kérdeztem.
- A lányoktól nem kell félned. Ők is jó fleptonok. De!
- Már megint de?
- Igen! És ne szakíts félbe!
- Jól van! Oké! -elkezdtem kuncogni, és nekidőltem a falnak.
- Szóval. Ha nem zavar, akkor lehet hogy végig a nyomodban leszek. A diákoktól illetve a tanároktól kell hogy megvédjelek!
- Nem zavar. Bár, ha van hírneved akkor az elég pocsékba megy miattam.
- Nem fog, mert titokban csinálom. Senki sem fog észrevenni. És van hírnevem. Én vagyok az a srác, akiért minden lány odavan! - Nem mondod!
- És van is barátnőd? - kérdeztem, egy kicsit kipirulva.
- Miért kérded? - tudom hogy csak szórakozik velem.
- Csak. Igen vagy nem? - Csak nehogy rákérdezzen!
- Szeretnéd hogy legyen? - Banyek!
- Nekem mindegy! A te döntésed. - próbáltam higgadt maradni.
- Nincs. - Ez az!
Visszamentünk a szobákhoz.
Keith bemutatta a szobatársait, az az Marco-t és Patrick- et. Marco Melissa, Patrick pedig Alison fiúja.

Szereplők kinézete
Elizabeth:

Kor: 16
Szem: Barna
Haj: Barna, alúl gyűrű göndőr
Ruha: Fehér-fekete kockás ing, rövid fekete farmer, fehér converse cipő
Kiegészítő: Csavaros fekete karkötő (olyan mint a régi vezetékes telefonok zsinórja)

Keith:

Kor: 17
Szem: Tengerkék
Haj: Fekete
Ruha: Fekete póló, farmer térdnadrág, fekete converse cipő
Jel helye: Hát

Alison:

Kor: 16
Szem: Full fekete ( a fehér rész is fekete)
Haj: fentről lefele megy fehérből halványlilába, hullámos kiengedett.
Ruha: Fekete haspóló rózsaszín felirattal, fehér térdnadrág a végén kék "lángokkal", fekete converse.
Jel helye: jobb alkar
Kiegészítők: Ying-yang nyaklánc, 3 fekete karkötő.

Melissa:

Kor: 16
Szem: Türkizkék
Haj: Menta, hullámos kiengedett
Ruha: Fehér egyberuha, rózsaszín topánka
Jel helye: felkar
Kiegészítők: 3 csavaros karkötő (fehér, rózsaszín, zöld)

Patrick:

Kor: 17
Szem: szürke
Haj: fekete
Ruha: szürke térdnadrág, szürke póló, szürke converse
Jel helye: alkar

Marco:

Kor: 17
Szem: fehér a feketében
Haj: fekete
Ruha: fekete jackie, szürke póló, fekete farmer, fekete converse
Jel helye: felkar

Sziasztok! Köszönöm hogy végigolvastad! Tudom hosszú lett de a többi rész remélhetőleg nem lesz ilyen hosszú, kivéve hogyha akarjátok. Ha tetszett akkor dobjatok egy csillagot vagy Fejeljétek le a csillag gombot. Ahogy akarjátok😂 Helyesírási hibákért elnézést kérek!

FleptonokTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang