- Mármint mi? És miért ülök rajtad? - néztem rá döbbenten.
- Én honnan tudnám? Te ültél rám! - felemelkedett, és még mindig az ölében ültem, de nem sokáig, mivel azon nyomban leszálltam.
- Fogalmam sincs..... Mikor jöttem le a tetőről?
- Most csak szivatsz, vagy tényleg leestél és egy kicsit beverted a buksidat? - megkopogtatta a fejem, majd visszaváltott komolyra - De most komolyan nem emlékszel semmire?
- Esküszöm! Annyi rémlik, hogy a srácok itt voltak meg még valaki itt volt a szobában, és....-
- Várj! Te se tudod ki volt ő?
- Nem.....
- Pedig elméletileg a tesód -
- Igen, igen... Erre még emlékszem. Meg arra is hogy csikiztél. De utána se kép, se hang.
- Megfogtad a vállam, és a hátamra fordítottál. Nem rémlik?
- Nem.... De majd még visszatérünk erre - a Lovagunk egyetértően bólintot.
Elmentem lezuhanyozni, és miközben kiléptem a pizsimben megtöröltem a hajam, csak hogy ne csorogjon belőle a víz.
- Amúgy.... Te is észrevetted hogy 5 óra, van?
- Aha, és világosodik, szóval a srácok elég korán felkeltek a keresésemre. - egy mély levegőt vettem majd sóhajtottam - Nem hiszem el hogy ennyire aggódnak értem....
- Jó barátok - rám mosolygott a kis Idegenünk egy kis hatás szünet után.
- A legjobbak - szó szerint belefejeltem az ágyba, és elhelyezkedtem.
- Én is megyek tusolni. Addig, ömm.....
- El leszek itt - legyintettem egyet hanyagúl.
Megvonta a vállát, majd bement.
"Vajon miért felejtettem el azt a bizonyos pillanatot? Hahó! Van barátod! Leesett? Csak mert nem hallottam koppanni"
Amíg gondolkodtam csak annyit éreztem, hogy besülyed mellettem az ágy.- Én hol fogok aludni?
- Ahol akarsz
- Kösz. De most komolyan!
- Figyelj! Ha nem zavar, akkor mellettem is aludhatsz. Természetesen tisztes távolságból.
- Nem is gondoltam hogy rajtad fogok aludni! - egymásra néztünk teljesen komolyan, majd elröhögtük magunkat.
- Na jó éjszakát! - oldalára fordult majd lekapcsolta a villanyt.
- Várj már! Még mindig nem tudom a neved! - megráztam, de nem szentelt neki nagyobb figyelmet egy morgáson kívül.
- Majd megtudod. Ez maradjon titok.
- És akkor hogy szólítsalak?
- Szépfiú, Herceg, -
- Egoista hülyegyerek -
- A fiú, aki megmentette a..... Várj, mi? - felemelkedett az ágyból
- Jó éjszakát Ego király - Az ellenkező irányba fordultam, majd lehunytam szemeimet.
*Délután körül*
Amikor kinyitottam szemeimet, a fény fájdalmasan világított belé, ezért rögtön vissza is csuktam.
- Jó reggelt. - olyan hirtelen szólt a mellettem lévő, hogy a gyors felüléstől megszédültem.
- Reggelt - ásítottam, majd miután tisztult a látásom, Egomadárra néztem és láttam egy bögre kávét a kezében. Eléggé aranyos volt, mivel a kócos haja, és a kockás pizsama nadrágja minden lány álma lehetett volna. Igazából részben olyan volt mint egy álmos 5 éves.
Kicsit elbambulhattam, mivel megkérdezte:
- Tetszik amit látsz? - egy sármos mosolyt öltött arcára.- Hülye... - meglöktem a vállát - Hány óra van?
- Fél 2 - olyan álmos hangon mondta, hogy muszáj volt rákérdeznem:
- Most keltél?
- Mondhatjuk. Felkeltem, majd csináltam kávét. Ott van az asztalon, ha kérsz.
- Köszi - fáradt léptekkel oda sétáltam.... na jó, csoszogtam az asztalhoz, és öntöttem egy bögrébe én is.
Visszamentem, majd törökülésbe leültem az ágyra. Néma csönd ált a szobán.- Álmodban beszélsz - Ego király rám nézett, majd tovább szürcsölgette a kávéját.
- Sokan mondták. Ez ilyen gyerekkori szokás.
- Mhm..... És mi van a rugdosással?
- Azok direkt voltak - póker arccal ittam tovább a kávémat.
- Csak úgy nézek ki, mint akit megvertek, de semmi gáz - kiitta a csésze tartalmát, aztán felállt letenni az asztalra. Összeszedett néhány ruhát, és útnak indult a fürdő felé. Amikor bezárta az ajtót, halkan elkuncogtam magam. A rugdosás szintén egy szokásom.
Megittam a csodaszert, majd felöltöztem. Megágyaztam, majd leültem, és vártam a Csodabogarunkra. Amikor kijött egy szál törölközőben, minden elsötétült......
Sziasztok! Ne haragudjatok, hogy nem voltam aktív, de sokáig nem kaptam kedvet e könyv írásához, így szüneteltettem. Eddig úgy állok, hogy folytatni fogom, mert egyre jobban kezdem megszeretni. Nem ígérem, hogy hetente lesznek részek, de próbálkozok.
Remélhetőleg a következő részben találkozunk!👋
CZYTASZ
Fleptonok
FantasyElizabeth egy átlagos lány (volt) akinek hirtelen meghaltak a szülei. A holttesteket nem találták meg így nem tudták hogy hogyan haltak meg. A lány sok mindenre jön rá a városban ahová költözött, Flepton Wild-ben. Találkozik jó és rossz fleptonokkal...