7. rész, Utállak Eric!!

36 3 3
                                    

A folyosó végén megláttam... egy lányt, Eric-kel. A csaj úgy nyomult Eric-re, mint egy pióca. Szó szerint. Teljesen neki volt nyomódva az izmainak. A falnak volt dölve Eric, a csaj pedig rajta. Majd megfordult a kocka, és a lány volt a falnál. Amikor Eric meglátott, egy félmosolyra húzta a száját, majd egy nyálas csókot adot a... talán barátnőjének. Amikor a csaj szólt Eric-nek hogy mennie kell, akkor elköszöntek egymástól egy újabb nyálascsókkal. A csaj elment, Eric pedig elkezdett felém sétálni. Egyértelműen én ezt észrevettem, és gyorsan beakartam menni a szobánkba (a lányba) és hirtelen megfogta a csuklóm.
- Hova megy a menet? - nézett rám félig felhúzott szemöldökkel.
- Be a szobánkba. Mert? - nem éreztem semmien félelmet. Fura.
- Csak mert... várj! - feltolta a felső ajkam, és látta a fogaimat - Te... flepton vagy?! Hogy a faszba? Eddig nem voltál az! Vagy igen?
- Eric! Nem tartozik rád! Engedd el a csuklóm! - szóltam rá, de rászorított.
-Mindent mondj el! - elkezdett húzni egy ismeretlen fiú szobába.
- Engedj már el! Hova húzól?
- A szobámba. Úgy sincs most ott senki. A fiúk elmentek vadászni.
- Mire vadászni?
- Na mire te észlény?
- Jó! Értem! - bementünk a szobába, és leültem egy ágyra törökülésben, Eric pedig egy székre, ami az íróasztalánál volt.
- Szóval. Hogy is van a kis történeted? - kérdezte.
- Pesze! Pont neked fogom elmondani mi. - karbatettem a kezem, és elnéztem róla.
- Ha így vagyunk akkor jó! - felált, és bezárta kulcsra az ajtót. - Ezt el is teszem.
- Eric, engedj ki! Most!
- És ha nem? Szólsz a drága Keith-nek? Nagyon baparáztam!
Belenyultam a zsebembe, hogy elővegyem a telóm, és..... nem volt benne.
- Ezt keresed? - kérdezte egy félmosollyal, miközben felmutatta a telóm.
- Add vissza! - feláltam az ágyról, és elésétáltam.
- Egyelek meg! De kis cuki vagy! Ide jöttél megfélemlíteni? - közben felált a székről, és a derekamtól fogva magához húzott.
- Hagyj te nőcsábász! - Tettem a melkasára a kezem, és megpróbáltam eltolni, de nem ment. Ki hitte volna?
- Nőcsábász? Így hívtok a hátam mögött? Azta! Ez nagy megtiszteltetés. - elkezdett röhögni, majd mélyen a szemembe.
- Attól függetlenül hogy jófiú szemekkel nézel rám, nem mondok semmit. És kérem a telefonom! - nyújtottam a kezem a mobilomért, de ő felemelte a karját, így nem értem el. - Eric! Mi ütött beléd? Add vissza!
- Addig nem, még el nem mondasz mindent!
Szét tártottam a kezem, és elkezdtem a magamét. - Jó! Akkor itt fogunk ülni addig, amíg fel nem kel a nap! - ráültem az ágyra törökülésben, és néztem Eric-et.
- Nem muszáj csak ülnünk.
- Igazad van! Állhatunk is! - fogattam a szemem.
- Másra gondoltam - elmosolyodott majd megajándékozott egy vad nézéssel.
- Öhhmm...... Nem. Ne is gondolj rá! Egy, barátnőd van, asszem.
Kettő, van fiúm.
Három, úgy tudom hogy te és Keith rosszban vagytok.
Négy, én szívemből utállak. - soroltam.
- Várj! Milyen barátnő?
- Akit a folyosón intéztél el. Vagy jobban átgondolva ő intézett el téged.
- Egy csaj nem tud elintézni! Amúgy is csak egy szuka.
- Aham.... - elkezdtem forgatni a szemem.
- De komolyan!
- Akkor csak kihasználod?
- Hát... kb.
- Szép! Mondhatom!
- És..... miért is utálsz? -váltott gyorsan témát.
- Mert megakartál őlni!
- Hát... igen. De most már nem. Mert flepton lettél.
- Kösz! Kedves vagy! - ironizáltam.
Felált, és mellém ült.
-Figyelj! Ha a suliba bejön egy ember, akkor még jó hogy letámadom. Ez olyan, mintha a kedvenc kajád ott lenne az asztalon, de már úgy 6 éve nem ettél volna olyat.
- Értem.
- És..... Bocsánat!
- Miért?
- Mert megharaptam a karodat.
- Ez most komoly?
- Süket vagy?
- Értettem amit mondtál, csak azt nem hogy miért.
- Mert egy úriember bocsánatot kér!
- Hát te minden vagy csak úriember nem! - elkezdtem nevetni, de Eric úgy kezdett el duzzogni, mint egy óvodás. - Ne mérgelődj már! Csak vicceltem! - tovább duzzogott, és nem reagált semire amit mondtam, ezért most minek üljek ott? Inkább felállok.
Ja, ez volt az elképzelés. Hát de nem úgy történtek a dolgok, ahogy akartam. Amikor is felakartam állni a helyemről, Eric visszahúzott a koromtól fogva, én pedig pont az ölébe estem.
- Eric! Mit akarsz már?
- Pontosabban kit. Téged!
Meg sem tudtam szólalni, mert már is megcsókolt. Értem! Szóval a vacsit először megkóstoljuk, majd elcsábítjuk, és megeszük. Ez egy flepton szabály a fiúknál?
- Eric! Hagyd abba!
Mint aki megsem hallotta, végignyalt a nyakamon. A szemét! Próbáltam eltolni, de nem engedett.
- Eric! Mit akarsz ezzel az egészel elérni? Hogy a barátnőd legyek?
- Nem. Mivel flepton vagy, ezért sajna nem tudlak megenni, de ha mindenki megtudja hogy emberből varázslatos módon flepton lettél, és azt is, hogy én voltam veled először (khm értelemben) akkor híres is lehetek a suliban.
- Miért lennél?
- Mert ha egy ember és egy flepton együtt van, akkor azt "undorítónak" tartják. De ha egy flepton egy olyan emberrel van aki flepton lett, akkor milyen hírünk lenne?
- Csak félig vagyok az.... - motyogtam magamban. Ez az Elizabeth! Mást még nem akarsz neki elmondani? Például a macid nevét amivel alszol? Hagy kürtölje szét mindenkinek! Így csak mégnagyobb hírnevet okozol neki!
- Csak félig? Még jobb!
- Eric engedj már el!
- Rendben! - szó azerint lelökött magáról.
- Ez mire volt jó? - elkezdtem dörzsölni a hátamon azt a pontot, ami fájt az esés miatt.
- Szeretem nézni, ahogy szenvedsz! - majd egy pszihopata mosollyal rám mosolygott.
- Te nem vagy normális!
- Ó tényleg? - megfogta a pólóm nyakát, és ököllel belevert az arcomba - Jókor jössz rá hercegnő! - az orromból természetesen ömlött a vér. És a számban is éreztem a vér jellegzetes ízét.
Majd felállított, és neki nyomott nyakamtól fogva a falnak. Ha elengedett volna, akkor összerogyik alattam a lábam. Miért van az hogy mindig Eric miatt rogyok össze a fájdalomtól?
- Nem is kóstoltam még flepton húst! Sőt! Fél ember illetve flepton húst sem! Kipróbálnám szívesen!
Amikor beleakart harapni a karomba, (igen, ugyan arra a helyre) akkor hirtelen kicsapódott az ablak. Eric és én röktön odanéztünk és.....

Folytatás következik!

Eric

Kor: 18
Szem: pirosos
Haj: narancssárga
Ruha: vörös póló, fekete nadrág
Jel helye: tarkó
Kiegészítők: szögecses nyakörv? (Nem tudom mi a neve) (BheadphoneB szögecses jaja😂)

Kor: 18Szem: pirososHaj: narancssárgaRuha: vörös póló, fekete nadrágJel helye: tarkóKiegészítők: szögecses nyakörv? (Nem tudom mi a neve) (BheadphoneB szögecses jaja😂)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hellosztok! Tudom, későn jött meg ez a rész, de..... ihlet hiányban szenvedek. Sajnos. Ha találtok hibát akkor nyugottan írjátok meg kommentbe, és majd akkor kijavítom. Hozom majd a következő részt! Hello! (old friends)

FleptonokWhere stories live. Discover now