Ένας συνεχόμενος, σπαστικός ήχος με έκανε να ξυπνήσω.
Κοίταξα γύρω μου.
Βρισκόμουν στην αγκαλιά του Paul.
Χαμογέλασα με την θέα του. Κοιμόταν τόσο γαλήνια.
Άκουσα να κουδούνι να χτυπάει σαν τρελό.
Πήγα να σηκωθώ μα το χέρι του Paul δε με άφηνε.
" Μην ανοίξεις " μουρμούρισε και τον κοίταξα.
Ήταν τόσο γλυκός.
" Μα χτυπάει σαν τρελό. Ποιος μπορεί να είναι? " ρώτησα και άνοιξε τα μάτια του.
" Πάω εγώ καλύτερα. " είπε και έκανε να σηκωθεί μα σηκώθηκε πρώτη.
" Μωρό μου κοιμήσου. Θα πάω εγώ " είπα και με κοίταξε με σηκωμένο το φρύδι.
" Έτσι? " ρώτησε και κοίταξα το σώμα μου.
Ήμουν γυμνή.
" Εμ καλύτερα να πας " είπα και χαχάνισε.
Βγήκε από το δωμάτιο και εγώ φόρεσα γρήγορα την μπλούζα του.
Γεγονότα από το βράδυ ήρθαν στον μυαλό μου και χαμογέλασα.
Αυτός ο άνθρωπος με κάνει τόσο χαρούμενη.
Πρέπει να μιλήσω στον Jonah και να ξεκαθαρίσω ότι δεν νιώθω τίποτα γι'αυτόν.
Βγήκα από το δωμάτιο και στάθηκα στις σκάλες να δω ποιος ήταν.
" Πήγα σπίτι της και δεν είναι πουθενά. Ανησυχώ " ακούστηκε η φωνή του Jonah και κρύφτηκα καλύτερα ώστε να μην με δει.
" Φίλε αυτό που της έκανες ήταν πολύ σκληρό " είπε ο Paul. Δεν μπορούσα να τους δω μα μόνο να τους ακούσω.
" Το ξέρω αλλά ρε φίλε κι εγώ άντρας είμαι. Είχαμε να το κάνουμε κανα μήνα. Δεν μπορούσα. Βρέθηκε και εκείνη η μικρή μπροστά μου που με προκαλούσε εε και είπα ας το κάνω. Που να φανταστώ ότι θα εμφανιζόταν. Πάντως η μικρή, καύλα. Έχω το τηλέφωνό της " είπε ο Jonah και άνοιξα το στόμα μου από έκπληξη.
" Ρε είσαι μαλάκας? Έχεις το πιο υπέροχο πλάσμα δίπλα σου και εσύ κάνεις τέτοιες μαλακίες? " φώναξε ο Paul και χαμογέλασα.
" Εσένα ρε τι σε νοιάζει? " φώναξε ο Jonah και έσκυψα ώστε να μπορέσω να τους δω.
Ήταν και οι δύο όρθιοι, απέναντι ο ένας στον άλλον.
" Με νοιάζει γιατί είναι αθώα και έχει μπλέξει με εσένα τον μαλάκα. " φώναξε ο Paul.
" Φίλε σχέση χωρίς σεξ δεν γίνεται. Δεν λέω την αγαπάω αλλά κι εγώ άντρας είμαι " είπε ο Jonah και πραγματικά αηδίασα.
YOU ARE READING
Deadly Love #2018
RomanceΚαι εκεί που λες ότι ξεκινάς κάτι καινούριο.. Τελειώνει.. Πριν καλά καλά αρχίσει. Γιατί πολύ απλά έτσι είναι η ζωή. Έτσι είναι η ζωή της Evelyn...