Αριστερά ο Jonah.
Δεξιά ο Paul
Και στη μέση εγώ.
" Θα μου εξηγήσει κανείς τι γίνεται εδώ? " φώναξε έξαλλος ο Jonah.
" Δεν γίνεται τίποτα " είπα και κοίταξε καχύποπτα τον Paul.
"Γιατί την είπες 'αγάπη μου ' " ρώτησε ο Jonah τον Paul και τον πλησίασε.
" Jonah δεν έχεις κανέναν δικαίωμα να ρωτάς οτιδήποτε αφορά εμένα. Εμείς οι δύο τελειώσαμε " φώναξα και με κοίταξε
" Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό " φώναξε κι αυτός και με άρπαξε με δύναμη από το μπράτσο.
" Εμείς πρέπει να είμαστε μαζί " φώναξε καθώς με κρατούσε σφιχτά.
" Με πονάς " φώναξα και ο Paul τον πήρε από κοντά μου απότομα.
" Μην την ξανά ακουμπήσεις " γρύλισε ο Paul και ο Jonah χαχάνισε.
" Γιατί ρε? Εσένα τι σε νοιάζει? Την έκανες γκόμενα σου και δε το ξέρω? " ρώτησε ειρωνικά ο Jonah και είδα τον Paul και σφίγγει τις γροθιές του.
" Ως εδώ. Έξω από το σπίτι μου Jonah. Τελειώσαμε εμείς οι δύο " φώναξα και άνοιξα την πόρτα ώστε να φύγει.
" Τίποτα δεν τελείωσε " είπε και κοίταξε εχθρικά τον Paul.
" Θα τα ξανά πούμε. " είπε και βγήκε από το σπίτι.
Έκλεισα την πόρτα και κοίταξα τον Paul.
" Γιατί ήταν εδώ? " ρώτησε άγρια και τον πλησίασα.
" Ήθελε να μου εξηγήσει. Έδωσα τέλος σε αυτή την σχέση Paul. Είμαι δικιά σου πλέον " ψέλλισα και τον αγκάλιασα.
" Evelyn σ'αγαπώ " είπε καθώς με κοιτούσε στα μάτια. Χαμογέλασα και έβαλα τα χέρια μου στους ώμους του.
" Χμμ ξέρεις τι? Paul κι εγώ σ'αγαπώ " ψιθύρισα και ένωσα τα χείλι μας.
" Θέλω να το νιώθεις όταν το λες " είπε μόλις σταματήσαμε το φιλί μας.
Γέλασα και τον τράβηξα από το χέρι. Προχωρήσαμε μέχρι το δωμάτιο μου.
Τον ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και ανέβηκα πάνω του.
" Ότι κάνω μαζί σου, ότι λέω, ότι νιώθω, τα εννοώ. " είπα και άφησα ένα φιλί στα χείλι του και τον κοίταξα στα μάτια.
" Είναι λίγο περίεργο αλλά ένιωσα πολύ γρήγορα. Ίσως να ένιωθα και πριν αλλά τώρα να πήρα είδηση τι στο καλό νιώθω. " είπα καθώς παρατηρούσα το πρόσωπο του.
YOU ARE READING
Deadly Love #2018
RomanceΚαι εκεί που λες ότι ξεκινάς κάτι καινούριο.. Τελειώνει.. Πριν καλά καλά αρχίσει. Γιατί πολύ απλά έτσι είναι η ζωή. Έτσι είναι η ζωή της Evelyn...