Στάθηκα ακίνητη και απλά παρατηρούσα. Τα μάτια μου βούρκωσαν. Το θέαμα, όχι αυτό που θα ήθελα να βλέπω.
" Καλώς της. Εσένα περιμέναμε " ακούστηκε η φωνή του Jonah.
Η ματιά μου ενώθηκαν με τη ματιά του Paul.
Πληγωμένος.
Κουρασμένος.
Δεμένος σε ένα κορμό του δέντρου.
" Paul " ψέλλισα και έτρεξα κοντά του.
" Αγάπη μου. Αγάπη μου. Όχι. Όχι. " φώναξα κλαίγοντας καθώς τον πλησίασα.
Είχε σημάδια στο πρόσωπο του.
Έπιασα απαλά το πρόσωπό του και ένωσα τα χείλι μας.
" Ψυχή μου " ψέλλισε και ένωσα τα μέτωπα μας.
" Δε θα σε αφήσω. Δε θα σε αφήσω Paul. " είπα καθώς έκλαιγα με λυγμούς.
" Σ'αγαπώ Evelyn " ψιθύρισε και ξέσπασα σε χειρότερα κλάματα.
" Αρκετά " φώναξε ο Jonah και ένιωσα δύο δυνατά χέρια να με τραβάνε μακριά από τον Paul.
" Όχιιι.. Άφησε με. Paul μου. Αγάπη μου. Όχι μη μου το κάνετε αυτό. Μη του το κάνετε αυτό. Γιατί??? Γιατί Jonah? Γιατί? " φώναζα κλαίγοντας και έπεσα με τα γόνατα στο έδαφος.
" Ωωω Evelyn μου. Έτσι πρέπει να γίνει. " είπε ειρωνικά ο Jonah και τον κοίταξα εχθρικά.
" Σε συχαίνομαι. Ποτέ δε θα γυρίσω σε εσένα " φώναξα και έριξα μία ματιά στον Paul.
" Evelyn, μου έχεις λείψει. Σε θέλω πίσω. Συγνώμη για όλα. Συγχώρεσε με " είπε ο Jonah και γέλασα ειρωνικά και σκούπισα τα πολλαπλά δάκρυα που κυλούσαν στα μάτια μου.
" Ώστε σου έλειψα και με θέλεις πίσω.. Μάλιστα. Έπρεπε να με χάσεις για να με εκτιμήσεις. Μου ζητάς συγνώμη. Ζητάς να σε συγχωρέσω. Δεν είσαι καθόλου εντάξει, να το ξέρεις. Δεν μπορείς να μου το κάνεις αυτό. Δεν έχεις το δικαίωμα να μπαινοβγαίνεις στη ζωή μου όποτε σου κάνει κέφι, όποτε με έχεις ανάγκη. Όταν σε χρειαζόμουν εγώ, όταν σε ήθελα δίπλα μου που ήσουν? Οφείλω να το παραδεχτώ, έχεις ένα απίστευτα μοναδικό ταλέντο να εξαφανίζεσαι. Και να επαναεμφανίζεσαι σε ανύποπτο χρόνο, σαν να μην έχει συμβεί τίποτα. Αλλά να, δες! Κυλάει η ζωή και χωρίς εσένα. Πλέον είσαι ένα τίποτα στη ζωή μου. Ο Paul είναι αυτό που με κάνει ευτυχισμένη. Ακόμα και όταν τα είχα μαζί σου, αυτό ήταν πάντα δίπλα μου. Αυτός με έκανε να χαμογελάω. Αυτός μου έκανε έρωτα. Αυτός είχε αισθήματα για μένα. Αυτός.. " πήγε να συνεχίσω αλλά ο δυνατός ήχος πυροβολισμούς με σταμάτησε.
YOU ARE READING
Deadly Love #2018
RomanceΚαι εκεί που λες ότι ξεκινάς κάτι καινούριο.. Τελειώνει.. Πριν καλά καλά αρχίσει. Γιατί πολύ απλά έτσι είναι η ζωή. Έτσι είναι η ζωή της Evelyn...