" Evelyn τι θα πιεις? " με ρώτησε ο Paul μόλις καθίσαμε σε ένα άδειο τραπέζι που βρήκαμε μέσα στο club.
" Μία βότκα πορτοκάλι " είπα χαμογελαστά και μου χαμογέλασε.
" Εγώ μία βότκα σκέτη " είπε ο Jonah και ο Paul πήγε να παραγγείλει τα ποτά μας.
Κοιτούσα όλα τα άτομα όπου χόρευαν. Θα πήγαινα να χόρευα κι εγώ μετά. Είχα αρκετή όρεξη.
" Πως είσαι? " άκουσα την φωνή του Jonah και τον κοίταξα.
" Υπέροχα " απάντησα ειρωνικά και πήρα το βλέμμα από πάνω του.
" Evelyn δε θέλω να είμαστε τσακωμένοι " είπε και χαμογέλασα ειρωνικά.
" Λυπάμαι αλλά εσύ το ξεκίνησες. Μη μου μιλάς τώρα γιατί είμαι... Ααα ναι, είμαι η ξενέρωτη γκόμενα σου που δεν έχει όρεξη για σεξ " είπα γεμάτη κακία και με κοίταξε άφωνος.
Την ίδια στιγμή ήρθε ο Paul με τα ποτά μας.
" Ορίστε " είπε ευγενικά και μου έδωσε το ποτό μου.
" Ευχαριστώ " είπα και ήπια δύο γερές γουλιές.
" Evelyn θες να χορέψουμε? " άκουσα την φωνή του Jonah και αναστέναξα.
" Όχι. Είμαι ξενέρωτη " απάντησα και κοπάνισε το ποτήρι με δύναμη πάνω στο τραπέζι με αποτέλεσμα να χυθεί λίγο από το ποτό έξω.
" Γαμώτο, για πόσο ακόμα θα κάνεις σαν πεντάχρονο? " φώναξε και γέλασα.
" Ωω εκτός από ξενέρωτη, που δεν αντέχομαι άλλο είμαι και πεντάχρονο. Τι ωραία που τα λες " είπα και τον χειροκρότησα.
" Γαμώτο Evelyn δεν ήθελα να ακουστώ έτσι όπως ακούστηκα" φώναξε και σηκώθηκε όρθιος.
" Όμως το έκανες" φώναξα και εξαφανίστηκε στο πλήθος.
" Τι στο διάολο? " ρώτησε ο Paul και του χαμογέλασα καθώς ήπια ακόμα λίγο από το ποτό μου.
" Τίποτα. Πάμε να χορέψουμε? " τον ρώτησα και σηκώθηκα όρθια και τον πλησίασα.
" Είσαι σίγουρη? " ρώτησε και τον τράβηξα από το χέρι ώστε να πάμε να χορέψουμε.
Τύλιξα τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του Paul και άρχισα να χορεύω λίγο προκλητικά μιας και το τραγούδι ήταν αρκετά ανεβαστικό.
Έβαλε τα χέρια του στη μέση μου και απλά απολάμβανε τον χορό μου.
" Χορεύεις τόσο τέλεια " είπε στο αυτί μου και ένιωσα μία ανατριχίλα στην σπονδυλική μου στήλη.
YOU ARE READING
Deadly Love #2018
RomanceΚαι εκεί που λες ότι ξεκινάς κάτι καινούριο.. Τελειώνει.. Πριν καλά καλά αρχίσει. Γιατί πολύ απλά έτσι είναι η ζωή. Έτσι είναι η ζωή της Evelyn...