#3

5.8K 203 28
                                    

Annem öğretmendi.2 yıl önce annem vefat etti.O zamanlar çok zordu.Çunku bir kadin onu karnında taşıyan,büyüten,hastalandığında başında bekleyen,düştüğünde elinden tutup kaldıran kadını kaybediyor.O zamanlar arkadaşlarım ailem silah arkadaşlarım hepsi bana destek olmuştu.Uzun bir ara kendimi toparlayamamıştım.Göreve kısa bir süre gitmemiştim eğer gitseydim vatanıma bir faydam olmayacaktı çünkü çok dalgındım.Görevde en ufak bir dalgınlığımda büyük kötü sonuçlar ortaya çıkabilirdi.Babam askeri doktordu.Küçükken hep askerleri merak ederdim babama sorardım.Babam bana onları gururla anlatırdı.Babam annemin gidişyle büyuk bir çöküş yaşamıştı zamanla eskisi gibi olamasada toparlandı.Abim...Abim gururum aşkım arkadaşım babam her şeyim.O da benim gibi asker.Aslımda tam tersu ben de onun gibi askerim.Abim şırnak'ta görev yapıyor.Benden 10 yaş büyük.Arada yaş farkı olmasına rağmen bir yere gittiğimiz zaman abimle kanka gibiyiz. Zaten öyle ikimizimde izinleri ayni ana pek fazla  denk gelmez ama denk geldiği zaman babamın yanına Ankara'ya gideriz sonrada gezeriz.Abim evli 2 ay sonra bebeği doğacak.Karısıda polis özel harekatçı.Ikisininde görevleri zor olduğundan zor zamanlar geçirdiler.Aylarca birbirlerinden ayrı kaldıkları oldu ama vatan aşkı kendi aşķlarının önüne geçiyor ee biz boşuna demedik "ÖNCE VATAN"diye.Zaten küçukken asker olmak istiyordun abimde asker olunca bide bendeki vatan sevdası var olunca asker oldum.Babam bana "kizim sen bilirsin ama abin asker, telefonum her çaldığında yüreğim ağzima geliyor abine bir şey oldu  sanıyorum bari senden yana içim rahat olsun"dedi.Babama hak veriyorum iki çocuğu var ikiside asker.Babam bizle çok gururlanır.Ama bir yanı hep korku içinde.Ailesinden bir biz kaldık.Benimde korkularim var.Abim. Abime bir şey olursa daha doğmamış çocuğuna ne olacak?Silah arkadaşlarım.Onlara bir şey olursa aileleri bekleyenleri sevdikleri ne olacak?Biz askerlerin ve ailelerinin hayatları hep böyle.Birimizs bir şey olursa arkada kalanlara ne olacak korkusu var.Ama her zaman vatan var olsun gerisi vatandan önemli değil.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dağlardaki Kadın AskerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin