trei. » "a spus da."

25.1K 1.4K 89
                                    

a s h t o n

"Ai avut noroc?" Michael m-a întrebat următoarea dimineaţă, când veneam spre vestiarul meu.

Am dat din cap.

"A spus nu."

"Eşti sigur că vrei să faci asta? Foloseşti o fată, ca să dovedeşti ceva ce nici nu trebuie să dovedeşti. Deja eşti cel mai popular băiat!" Michael şopteşte.

"Ei bine, acum nu se mai poate retrage, Michael." Calum spune în spatele meu.

Aprob. "Ştiu ce fac, Mikey." Îl bat pe umăr, împingându-mi rucsacul în vestiar.

.

"Hei, Penny." Rânjesc, când Penny îşi deschide vestiarul.

Vestiarul îi era plin cu The Beatles, The Beach Boys, ziarul Queen plin cu titluri şi imagini.

"Poţi te rog să nu mai vorbeşti cu mine? Oamenii se uită la noi şi pun pariu că, deja inventează zvonuri." Şopteşte.

Dau din cap. "Nup. Nu plec. Nu, până când accepţi să mergi la plajă cu mine."

Oftează, închizându-şi vestiarul. "Îmi pare rău, dar deja am spus nu. Acum dacă mă scuzi, prietenul meu mă aşteaptă."

Merge spre un băiat slab şi blond, care o aşteaptă.

"Nu renunţ." Mormăi.

.

"Îmi poţi spune adresa ei, te rog?" Îl întreb pe băiatul blond, ştiut ca şi Luke.

"De ce, aşa dintr-o dată, Ashton? De ce în ultimul an? Ştiu că nu mai eşti cu Taylor, dar n-o răni pe Penny, e o fată fragilă."

"Îţi promit că nu o voi răni." Răspund repede.

"Bine."

.

p e n n y

"Pa, Luke." Îl pup pe obraz, înainte să ţopăi afară din maşina lui.

Îi fac cum mâna, în timp ce pleacă, iar eu fug spre casa mea.

Deschid uşa şi aud râsete.

"Tată?" Întreb când intru în bucătărie, găsindu-l vorbind cu Ashton.

"Hei, Pen. Hai să stai cu noi! Prietenul tău s-a decis să-ţi facă o vizită şi doar ce vorbeam de muzică şi soccer. Exact ca pe vremuri, eh?"

Ashton purta pantaloni scurţi şi un tricou.

"Mda..." Spun.

"Ashton, pot să vorbesc cu tine pentru o secundă?" Întreb.

Aprobă şi sare de pe scaun.

"Care-i treaba?" Întreabă când ieşim din bucătărie.

"Care-i treaba?! Ce faci în casa mea? Ţi-am spus să mă laşi în pace." Şoptesc, nervoasă.

"Doar ce m-am decis să îl ajut pe tatăl tău cu ceva, şi vorbeam. Ţi-am spus că nu o să te las în pace până nu o să spui da." Zâmbeşte.

"Deja ţi-am spus nu. Poţi pleca?"

"Ştii că, încă pot vorbi cu tatăl tău toată după-amiaza în timp ce tu stai aici, şi apoi vom deveni prieteni şi probabil după o să vin pe aici zilnic ca să vorbesc cu el..." Spune.

La dracu'.

"Mă duc să-mi iau costumul de baie." Spun repede, mergând pe holul lung, către camera mea.

virgin lips. » irwin. au. romanian.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum