prolog.

36K 1.6K 37
                                    

cântece pentru acest capitol.

- I Get Around - The Beach Boys.

- Good Day Sunshine - The Beatles.

- Help! - The Beatles.

______________________________

p e n n y

Simţind cum apa rece îmi e turnată peste faţă, am tras după aer, încercând să mă trezesc.

"În sfârşit te-ai trezit, Penny." Aud o voce.

Îmi frec ochii şi mă uit la tata care avea acum, o vază goală în mână.

"Trezeşte-te." Îmi ordonă.

Era prima zi de şcoală şi era şapte dimineaţa.

Văitându-mă, mă ridic din pat şi-l urmez pe tata, care-mi dă un prosop.

Mă schimb repede într-un tricou şi într-o pereche de pantaloni scurţi, pentru că, la naiba! Era cald astăzi.

Pieptănându-mi părul, mi se ridică în sus, arătând ca o minge imensă.

Am oftat, prinzându-mi-l repede într-o coadă de cal.

"Penny Lane Bloom, grăbeşte-te!" Tata urlă.

Am tresărit când l-am auzit stringându-mi numele.

"Vin!"

.

.

Melodii de la The Beatles acaparau zgomotul din camion, în timp ce tata parca maşina ca să mă lase la şcoală.

"S-ai o zi bună, Penny. Tu spui la revedere, iar eu spun bună." Cântă.

"Nu ştiu de ce spui la revedere, iar eu spun bună." Termin cântecul, înainte de a închide uşa maşinii.

Intrând în Liceul Richmond, mă îndrept către acelaşi vestiar pe care-l aveam deja de patru ani buni.

Oftez când văd mâzgălitura de pe dulapul meu. Scria 'Penny Virgina Străzii'.

Ei bine, va fi un an distractiv.

virgin lips. » irwin. au. romanian.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum