patru. » plaja.

23.2K 1.3K 132
                                    

a s h t o n 

”A spus da pentru că o enervam.” Zâmbesc, pasându-i mingea lui Calum.

Suntem la plaja Australiană și jucăm un meci de fotbal.

Prietenele lui Calum și Michael nu vor să joace pentru că ele cred că e dezgustător.

”Sunteți sigure că nu vreți să jucați?”

Ambele fete au dat din cap.

”Trebuie să ne bronzăm, Ashton. Așa că nu vrei să te dai din soare?” Katie, prietena lui Calum, răspunde.

”Mă duc.” Penny se ridică, închizând cartea.

”Serios?” Sar fericit.

Își dă ochii peste cap, iritată.

Îmi ia mingea din mână, și o lovește. Tare.

”Haideți băieți. O să vă bat.” 

.

.

”Ți-am spus că noi vom câștiga! Ha, la-di-da. Noi suntem campionii, prietene.” Ea bate palma cu Michael.

Calum și cu mine am pierdut în fața unei fete.

”C-cum?” Calum se bâlbâie.

”Joc fotbal de la cinci ani, băieți. Încă de când eram un copilaș, tatăl meu a fost primul care mi-a arătat arta frumoasă a fotbalului.” Ea zâmbește, apucând o șuviță din păr.

Mă uit la ea și realizez că nu e doar o fată obișnuită.

E diferită față de celelalte fete pe care le-am f*tut. (și am f*tut multe)

”Uau, uimitor Bloom. Poate ar trebui să intri în echipa de fotbalul anul acesta.” Michael sugerează.

”Poate. Cine știe?”

”Hei, vorbind despre fotbal, Preston dă o petrecere mâine seară la el acasă și zicea că toată lumea e invitată și m-am gândit că tu și cu Penny ar trebui să mergeți.” Calum rânjește.

”Penny?” Mă întorc la Penny, iar ea își șterge ochelarii.

”Uh nu știu. Mă mai gândesc.”

.

.

p e n n y

”Spune-mi ceva despre tine, Irwin.” Suspin, întinzându-mă pe prosop privind soarele.

Nu am mai fost niciodată așa de mult timp la plajă, și nu pot decât să mă holbez la plaja asta frumoasă.

Ashton nu răspunde.

”Ce? Toată lumea are o poveste. Tu nu ești doar frumosul băiat rău, așa s-a întâmplat ca tu să devii bun la toate, și să f*ți toate fetele virgine. Plus că ești băiatul care a făcut-o prima dată cu Taylor cea populară.”

”Stai, de unde știi că, cu Taylor am făcut-o prima dată?” El îmi ignoră celelalte comentarii.

”Îmi dau seama când minți, Irwin. E al șaselea meu simț. Știu că ai mințit și ești norocos pentru că, prietenii tăi sunt prea proști și te cred.” Spun.

”Bine, are sens. Dar nu sunt multe de ascuns. Am părinți care pun presiune pe mine și o soră enervantă, Mia. În secret cânt la tobe de când eram mic,” Se oprește

”Te rog să nu mai spui la nimeni.”

”Am buzele sigilate, băiete. Vino, trebuie să merg acasă.” Mă ridic, simțindu-i ochii pe mine.

”O să-ți intre insecte în gură dacă nu o închizi, băiete.” Rânjesc, intrând în Jeep-ul lui.

.

”Ei bine, mulțumesc pentru ziua asta ciudată.” Spun, dând drumu la centura de siguranță.

Zâmbește, și observ că are gropițe.

”Huh, ai gropițe.” Spun fără să vreau.

Râde, ”Uh da, presupun.” 

”Ei bine pa, Irwin.” Am ieșit din Jeep-ul lui.

”Pa Bloom.” Se preface că își înclină pălăria.

Hei, aici @flowuurs. Denisa este plecată și m-am gândit să-i intru pe cont și să traduc la poveste, sper că nu v-am dezamăgit. În sfârșit au fost mai apropiați. Așa Penn, așa te vreau, joacă fotbal ca băieții pentru că așa și trebuie. 

Cine vrea dedicație?

virgin lips. » irwin. au. romanian.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum