unu. » propunerea.

31.1K 1.5K 159
                                    

ashton.

"Hei, Ashton!" Calum bate palma cu mine, în timp ce-mi pun cheile în buzunar.

Era prima zi din ultimul an, ceea ce însemna că mai aveam încă un an de Iad şi după voi fi liber.

"Cum a fost în vacanţa de vară? Adică, cum a fost barbie." Michael întreabă, mergând către vestiarul său.

"A fost minunată dar, am părăsit-o. A început să devină plictisitoare."

Dar, de fapt nu m-am dspărţit niciodată de Taylor. Ea m-a părăsit acum cu câteva zile-n urmă cu obişnuita propoziţie "relaţia asta nu mai merge". De fapt, s-a despărţit de mine pentru că, a întâlnit un alt tip în Florida.

Îmi dau jos ochelarii de soare şi-mi deschid vestiarul, auzind un geamăt.

Închizându-mi din nou vestiarul, văd o fată pe care n-am mai văzut-o vreodată.

Părul ei şaten îi era prins sus, împletit, purta un tricou larg cu Beatles şi o pereche de pantaloni scurţi care îi făceau picioarele să arate, uau.

Ochii ei albaştri îi erau acoperiţi de ochelarii ăia ridicoli de soare.

Îşi freca fruntea, strâmbându-se.

"Îmi pare rău." Mi-am cerut scuze.

"E în regulă. Doar ştergeam ceva." Arată spre vestiarul ei.

Singurele cuvinte rămase pe vestiar erau 'virgină'.

Am recunoscut scrisul de mână, era al lui Calum.

Continui să mă uit la ea, în timp ce ea îşi şterge dulapul.

"O să continui să te holbezi la mine, Irwin?" Întreabă, încă ştergând cuvântul rămas pe vestiar.

Plec, am rămas fără cuvinte la întrebarea ei.

.

.

"Cine e fata la care i-ai scris 'virgină' pe vestiar?" Întreb, aşezându-mă jos, lângă Calum şi Michael.

Fata aia mi-a rămas în cap toată ziua şi nici măcar nu îi ştiam numele.

"Oh, virgina. Numele ei e Penny Lane Bloom. După cântecul ăla de la The Beatles. De ce, e următoarea ta victimă?" Michael dă din sprâncene.

Dau din umeri.

Penny Lane Bloom.

"Cineva are un crush pentru ea deja?" Calum mă tachinează.

"Nu, doar că voiam să îi ştiu numele. Şi te rog, e mult prea tocilară." Răspund.

"Ştii ce, am o propunere pentru tine: te provoc să o transformi pe domnişoara Penny Lane în Regina Balului, ceea ce înseamnă că trebuie să o transformi în cea mai populară fată din şcoală. Şi ştii că titlul ăsta e deja al lui Barbie." Calum zâmbeşte.

"Calum.." Michael spune.

Îmi ridic mâna, aducându-l la tăcere pe Michael.

"Ai un pariu, Hood." Îi scutur mâna lui Calum, rânjind.

Am patru luni ca să o fac pe Penny Lane Bloom, a mea.

virgin lips. » irwin. au. romanian.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum