Obudziłam się z czymś ciężkim na nogach.Przetarłam zaspane oczy i zobaczyłam smacznie śpiącą przyjaciółkę na nogach.Wyglądała przekomicznie.Postanowiłam ją obudzić.Ale nie w normalny sposób, tylko w zabawny.Delikatnie wyczołgałam się z łóżka,aby nie zbudzić śpiocha i poczłapałam do łazienki.
Wyciągnęłam miskę i nalałam do niej zimnej wody.Następnie z powrotem wróciłam do pokoju Kingi.Stanęłam nad nią i bardzo głośno wrzasnęłam:-KINNNNGGGAAAAAAA PPAAAALLLLIIII SSSIIIĘĘĘĘ!!!
Kinga słysząc to zerwała się szybko, a ja wykorzystując moment wylałam na nią cało miskę zimnej wody i uciekłam do łazienki przy tym zamykając drzwi na klucz.
Po 2 minutach usłyszałam głośne kroki i po chwili głośne walenie do drzwi.
-Julllaaaa otwieraj ty korniszonie...
-H a h w życiu Dzbanie...
-No już otwieraj,nie zmoczę cię...nie jestem taka hamska...
-Taaa, a powiedz mi kto ostatnio kazał Lukasowi wrzucić mnie śpiącą do basenu...hmmm??
-No nwm, ale to napewno ja nie byłam...
-Ta ciekawe kto...
-No dobra to ja h a h xD,ale uznajmy to za rewanż.A teraz otwieraj...
Uznałam, że już nie będę taka i w końcu otworzyłam drzwi za którymi stała mokra Kinga.Odrazu wbiła do łazienki i powiedziała:
-Hahaha...dobra nie bój się nic ci nie zrobię.A teraz wypad bo się muszę ogarnąć.
-Uffff...no dobra.A dasz mi jakieś ubrania to pójdę na dół?
-Wyciągnij se z szafy.
-Okii
Po naszej rozmowie wyszłam z łazienki i poszłam do pokoju Kingi.Otworzyłam szafę w celu wybrania jakiś ubrań.Po chwilowym zastanowieniu wybrałam to:
I do tego Vans'y:
Z tym zestawem zeszłam na dół do łazienki.
Weszłam pod prysznic i nastawiłam odpowiednią temperaturę wody.
Namydliłam całe ciało żele pod prysznic o zapachu Ananasowym,jest to ulubiony żel Kingusi.Następnie umyłam włosy jakimś najzwyklejszym szamponem.Czysta wyszłam z pod prysznica owijając się ręcznikiem.Dzisiaj chciałam mieć taki „no make-up day" dlatego się nie malowałam, tylko nałożyłam na twarz krem i umyła zęby.Natomiast swoje długie kudły wysuszyłam i spięłam w tzw. „messy bun".
Założyłam wybrane wcześniej ubrania i prysnęłam się kilka razy perfumą Kingi.Gotowa wyszłam z łazienki i pokierowałam się do kuchni.Mojej przyjaciółki jeszcze nie było.Nie miałam co ze sobą zrobić,dlatego uznałam, że zrobię nam śniadanko.
Postanowiłam zrobić naleśniki z nutellą.
CZYTASZ
My Princess💓|M.G|
FanfictionOna-dziewczyna mieszkająca w Polsce On-chłopak z Norwegi znany w całej Europie Czy połączy ich miłość? A może to tylko zauroczenie? Tego dowiecie się czytając te opowiadanie.Na samym początku chciałabym wspomnieć że to moje pierwsze opowiadanie!!Mam...