03:03

58 1 0
                                    

Sabah gün ışıkları odamı doldurmuştu. Bir de onun hiç duymadığım ama hayallerimi süsleyen sesi.

Bir kez olsun duymadım. Acaba nasıl duyabilirdim?

Onu öylesine arzuluyordum ki. Onu ele geçirmek isterken sanki ele geçiriliyordum. 

Telefonu elime aldım internet' i  açtım, mesajlaşma uygulamasını açtım. Yukarıdan bildirim düştü. On mesajınız var diye.

Heyecanla açtım. Aptal Tuğçe!

Dokuz mesaj yollamıştı. Hepsi nerede olduğum beni çok sevdiği özlediği falan zırvalıkları ile doluydu. Sabahta günaydın mesajlar atmış.

Bu kızdan zerre hoşlanmıyorum ve önüme taş koyuyor.

Benim onu av etmem gerek. Onun tuzağa kendi rızasıyla gelmesi çok gülünç.

O kıza kafa yormak istemiyorum. Beyin hücrelerime yazık! Günaydın yazayım da sevinsin.

Klavyeyi açtım. Günaydın yazıp kalp emojisi koydum ve yollama tuşuna tıkladım. 

Mavi tik oldu ve 

-Çevrim içi (kalp emojisi) + Buluşalım mı?

- (Utanan maymun emojisi)

-Buluşalım mı?

-Bilmem bugün yoğunum biraz. 

-Pekala, seviliyorsun.

(Ne? Sevilmek mi? Daha tanıyalı ne kadar oldu ki beni sevdi? Ve neden yani? Neyimi sevdi? )

Çok saçma. Yargılarıma göre sadece ilgi delisi. Bir insan başka bir insanı bu kadar kısa sürede sevemez. Normal değil. 

Hiç haz etmiyorum şu salaktan cidden. Biletini kesmem gerek en kısa zamanda. 

Bir mesaj daha vardı. Sohbetler bölümüne girdim. 

21:21' den mesaj gönderildi diyordu. 

Sesli mesajdı. 

"..."

Bu ne ya? Boş bu. Mesaj yolladım.

-Bana sesini yolla.

" Hahaha, pekala!"

(Bu onun sesi miymiş.) 

Beklediğimden daha farklıydı. 

-Sonunda hakkında bir şey öğrendim.

"Bilmem öğrendin mi?"

Ne? bu az öncekinden farklı bir ses. 

Bir mesaj daha yolladı.

"Henüz sesimi duyma şerefine ermedin."

Bu da bir erkeğe aitti. İrkildim. Niye bu kadar gizliyor ki kendisini? Onun hakkında hiçbir şey bilmiyorum. 

Ama bildiğim bir şey varsa oldukça cüretkardı.

Ve bu beni cezbetmeye yetiyordu.

Mesaj attım. 

-Seni bir daha görecek miyim?

-Şanslıysan neden olmasın avcı.

Bir kelimesi bin düşündürüyordu.

-Niçin avcı diyorsun bana?

Soğukkanlı görünmem lazımdı.

- Sadece fantezi ☺️.

Yalan söylüyordu. Aslında zaten o da bunu istiyordu. Amacı beni korkutmaktı. Endişelenip kafayı yememi arzu ediyordu. 

Soğukkanlı ol!

AVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin