Eren'in bakış açısından
6 saatlik işkencenin sonuna geldiğimizde dans ederek eşyalarımı toplayıp, okuldan çıktım.
Bugün hava aşırı güzeldi o yüzden yürüme kararı alıp servise binmedim.
Telefonumu çıkarıp mesajlara girdim.
Birinin kolunu omzuma atmasıyla, yan tarafıma döndüm. Gördüğüm surata hiç şaşırmayıp, gözlerimi devirdim.
"Mesajlarımıza baktığına göre beni özlemişsin gülüm" dedi telefonuma bakarak.
Kolunu omzumdan çekip, onu ittim "Sen beni mi takip ediyorsun Allah'ın kırosu?"
"Yok canım ne takip etmesi, tesadüf işte."
Gözlerimi kısıp ona baktım."Peki biraz takip etmiş olabilirim ama özledim ne yapayım gülüm, ne olur biraz takılsak beraber."
Dediği şeyle gülümsememek için kendimi zor tuttum. Her ne kadar istemesemde hareketleri hoşuma gidiyordu.
"O zaman git bana dondurma al şu bakkaldan bende seni karşısındaki parkta bekleyeyim."
Geniş bir şekilde gülümseyip, garip sevinç hareketleri yaptı.
"İstediğin bu olsun gülüm bekle dondurma alıp geliyorum." Deyip bakkala doğru koştuğunda güldüm.
Yavru köpekler gibiydi ve ne desem yapıyordu. Eh ilişkimizde ukenin kim olacağı şimdiden belliydi.
Onun bakkala girmesiyle ben de parktaki boş salıncağa oturdum.
İki dakika sonra elinde beş dondurmayla geri dönmüştü.
"Bu ne be? 1 tane alsaydın"
"Ya neyli sevdiğini söylemedinki bende her çeşit aldım işte."
Çilekli olanı alıp gülümsedim "Teşekkür ederim"
Dudakları şaşırmış bir şekilde aralandığında anlamayarak ona baktım.
"Ne oldu?"
"Şey sen ilk defa bana gülümsedin ve kaba davranmadın." dedi bana bakmayı kesip parmaklarıyla oynayarak.
Bu hali yüzünden biraz vicdanım sızlamıştı çünkü ona hep kaba davranmıştım.
"Sen utandın mı?" Dedim gülerek
"Ne utanması gülüm bizde utanma olmaz"
Dediğine her ne kadar inanmasamda omuz silkip dondurmamı açtım.
Oda elinde kalan dondurmaları çocuklara verip yanımdaki boş salıncağa oturdu.
Ben dondurmamı yerken oda beni izliyordu.
"Umarım aklından sapıkça düşünceler geçmiyordu."
"Sende bizi iyice sapık sandın be gülüm. Tamam biraz nasıl yaladığınla ilg.."
Sözünü tamamlamasına izin vermeyip yerden kum alıp üstüne attım .
"Sapıksın işte"
Ayağa kalkıp üstündekileri silkeledi.
"Ya varya çok hırçsın kolejlim. Sapıksam sadece senin sapığınım neden üstüme kum atıyorsun?"
Bende dondurmayı bitirip ayağa kalktım.
"Sadece benim sapığım olduğundan şüpheliyim."
"Valla değilsem şurada çarpılayayım, bir daha adana yemek nasip olmasın"
Dediği şeye gülüp tahterevalliye bindim
"Hadi bin."
Onun binmesiyle benden daha uzun ve ağır olduğu için havada kalmıştım.
"Hareket ettirsene salak" dedim
"Olmaz bebeğim"
Ses tonu baya kalın ve boğukdu o yüzden bebeğim kelimesi onda ayrı bir seksi çıkmıştı.
Gerçi tek sesi değil görünüşü de seksiydi.
"Pişt ne oldu dondun?"
Sorduğu soruyla salak düşüncelerimden kurtulup "Ne demek olmaz?" dedim
"Ya seni böyle izlemek çok güzel"
"Aşağıdada izlersin, indir beni"
"Mantıklı" deyip beni indirdiğinde gidip banklardan birine oturdum.
Oda gelip yanıma oturdu.
Ben karşıya bakıyordum o ise bana.
"Eren bir bana dönsene"
Ona dönüp "Ne var?" dedim
"Bir şey deneyebilir miyim? "
"Tamam dene" dememle dudaklarını dudaklarımda hissetmem bir olmuştu.
Öyle şaşırmıştımki çekildiğini bir dakika sonra anlamıştım.
Daha demin ne olmuştu?
O beni öpmüş müydü?
Siktir, o beni öptü.
Şaşkınlığımı üzerimden atıp ayağa kalktım.
Oda ayakta dikiliyordu "Seni hain" dememle birden koşmaya başlamıştı.
"Gel buraya" deyip arkasından koşmaya başladım ben de .
Hi guys bro sjkdkf düz yazı yazarken acayip geriliyorum, umarım beğenmişsinizdir 💞