25

9.6K 704 147
                                    

Mehmet'in geldiğini söylediği mesajdan sonra ses çıkarmamaya çalışarak odamdan çıktım ve gidip kapıyı açtım. Mehmet kapıdaydı ve beni görünce gülümsedi, ben ise gülümsemesine karşılık verememiştim çünkü yüzü fena haldeydi . Elinden tutup, sessizce odama götürdüm ve kapıyı kilitledim.

''Ne oldu? Bu hal ne?''

Omuz silkip yatağıma uzandı ''Sadece sarılıp uyusak?''

Ona cevap vermeyip odamda olan küçük banyoma gidip bezlerden birini sıcak suyla ıslattım ve geri yanına döndüm.

''Önce şu yüzünü bir temizleyelim.'' Dedim yanına oturarak ve yavaş bir şekilde yüzünü temizledim. Daha sonra patlamış olan dudağına krem sürdüm. İşim bittikten sonra dolabıma gidip ona yatarken rahat etmesi için pijamalarımdan birini çıkardım.

''Bu sana olur bence'' dedim pijamayı uzatarak

''Olur'' dedi ve elimden pijamayı alıp küçük
banyoma gitti, bu hareketine göz devirmeden edememiştim. Sanki önümde soyunsa ne olurdu?

Giyinip geldikten sonra yatağıma uzandı ''E hadi gel.''

''Rahatsız olmaz mısın?'' diye sordum imalı bir tonla.

''Eren saçmalama, hadi gel'' dedi yatağın köşesine kayarak.

Yüzü bu halde olduğu için uzatmadım ve yanına uzandım.

Beni kendine iyice çektikten sonra boynuma küçük öpücükler bıraktı. Her öptüğü yer alev alırken ona döndüm ve dudağında olan yarasını öptüm.

''Eren seni çok seviyorum ve inan şu an sana dokunmamak için kendimi zor tutuyorum.''

Sesi o kadar boğuk çıkmıştı ki, yutkundum.

''O zaman neden bana dokunmuyorsun ?'' diye sordum.

Neden bilmiyorum ama birden gerilmişti.
Elimi yüzüne götürdüm ve rahatlaması için
okşadım.

Yüzünden olan elimi elleri arasına alıp dudaklarına götürdü ve öptü.

''Vücudumu sana sergilemeye utanıyorum Eren.''

''Zaten vücudunu bana sergiledin, attığın fotoğrafı hatırlamıyor musun?'' diye sordum gülerek.

Kafasını sallayıp doğruldu ve tişörtünü çıkardı.

Önümde mükemmel kaslı bir şekilde dururken neden hala vücudunu sergilemeye utandığını anlamamıştım.

''Kaslarıma değil sırtıma bak'' dedi arkasına dönerken.

Dediğini yapıp sırtına baktığımda öylece kalakalmıştım. Sırtı yara izleriyle doluydu.

''Bunu kim yaptı?'' diye sordum titreyen sesimle.

Bana döndü ve gülümsedi ''Kimin yaptığının artık bir önemi yok Eren.''

''Ne demek yok Mehmet? Baban mı yaptı sana bunu?''

Yatağa tekrar uzandı ve beni tekrar kendisine doğru çekti. Ne yapacağımı bilmiyordum, gözlerimin dolmasına engel olamıyordum. O yara izlerinden utanmıştı ben ise onu bana bunu göstermesi için zorlamıştım.

''Ben özür dilerim Mehmet,seni zorlamamalıydım.''

''Sorun değil güzelim.'' Dedi ve beni kendisine doğru döndürüp öptü.

''Eren bunları babam yapmadı, zor zamanlar geçirdim ve tek istediğim unutmak. Soru sorma lütfen.''

''Bu zor zamanları unutmana yardımcı olacağım Mehmet.'' dedim ve ona sıkıca sarıldım.

''Seni seviyorum.'' Dedi saçlarımı öpüp.

''Seni seviyorum'' diye karşılık verdim.

Selaaaam.
Hikayeye yb gelmeyeli baya oldu biliyorum ve ozur dilerim.
Umarim hala okuyacak birileri kalmistir :((
Arada bu hikayenin yorumlarina bakiyorum, asiri komik yorumlar var beni asiri gulduruyorsunuz ajjf <3

Kolejli | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin