Geliyorum demesinden 5 dakika geçmişti ve daha gelmemişti.
Sinirle yerde duran taşı aldım, tam atacaktım ki birisi kolumu tuttu.
"Sakin ol."
Sinirle ona döndüm ama döner dönmez yüzündeki masum ifadeden dolayı sinirim geçmişti.
"Aptal" dedim kaldırıma oturup.
"Ne oldu, neden geldin?" diye sordu ciddi bir ses tonuyla.
Cebimden onun için aldığım çikolatayı çıkarıp ona uzattım.
Çikolataya baktıktan sonra kaşlarını kaldırdı "Bir çikolataya kanacağımı mı sandın?"
Cevap vermeyip omuz silktim.
"Eğer öyleyse yanılmadın" diyip çikolatayı aldı ve o da benim gibi kaldırıma oturup çikolatayı yemeye başladı.
Onun bu haline gülmeden edememiştim.
Çikolatasını bitirdikten sonra bana doğru döndü "Bizden hızlısı mezarda be, daha çıkalı 1 hafta bile olmadı hem kavga ettik, hem ayrıldık, hem barıştık."
"Barıştık demek yani?"
Cevap vermeyip bana dogru eğildi ve dudağımın yanına küçük bir öpücük bıraktı.
"Sana istesem de küs kalamam, barıştık."
Gülümseyerek ona baktım "Mehmet"
"Hm"
"Galiba ben sana aşık oldum." Deyip dudaklarına bir öpücük kondurdum.
Bölüm aşırı kısa oldu sanki ya..
Ama üniversiteyi kazandım, evet çoğunuzun düşündüğünün aksine küçük değilim kskfk neyse hazırlık atlamaya çalışıyorum ondan pek zaman bulamadım.
Ama bu hafta tüm hikayelerime düzenli bölüm atmaya çalışacağım, hatta gece bile bir tane daha bölüm atabilirim❤️