Okuldan çıkıp, karşı okulun kapısında beni bekleyen ona doğru ilerledim.
Geldiğimi gördüğünde oda bana doğru yürümeye başladı.
En son ne zaman birini gördüğümde bu kadar heyecanlanmıştım hatırlamıyorum.
Okul üniformasının içinde fazla iyi gözüküyordu.
Ortada buluştuğumuzda beni kolları arasına aldı, gülümseyerek ona karşılık verdim."Gidelim hadi" dedi geri çekilip.
"Hım nereye?"
Cevap vermeyip sadece gülümsedi ve beni okulun arkasındaki sokağa götürdü.
"Attığın mesajların bir cezası olmalı değil mi?"
Gözlerim şaşkınlıkla açıldı " Bu ne demek şimdi? Grinin eli tonunda mıyız?"
"Evet" dedi beni duvara doğru iterek.
Gülüp onu kendime doğru çekip öptüm.
Geri çekildiğimde ise bu sefer şaşıran oydu.
Dudaklarını yalayıp, tekrar beni kendine doğru çekip öptüğünde ona karşılık verdim.
Daha deminkine göre öpücüğü fazla sertti.
Dillerimiz birleştiğinde arkamızdan gelen öksürük sesi ile ayrılmak zorunda kaldık.
"Ne demiş büyük düşünür Justin Bieber abimiz asla asla deme"
"Aynen kanka, en son o kıro ile çıkmam asla diyordu şimdi ise.."
Konuşmasına devam etmesine izin vermeden bir tekme geçirdim salak arkadaşıma.
"Üf ne vuruyorsun be manyak"
Dirseğimi kaldırıp geçirecekken Mehmet beni tuttu.
"Ben size demiştim ama bu iddiayı Mehmet kazanır diye, kimin kuzeni sonuçta"
Anlamayarak Deniz'e baktım "Ne iddiası?"
"Ne iddiası aşkım ya saçmalıyor hadi gidelim." Diyip kolumdan tuttu Mehmet.
Kolumu geri çekip Deniz'e döndüm.
"Deniz söyle çabuk ne iddiası?"
"Şey, biz iddiaya girmiştik.. "
Sinirle Mehmet'e döndüm "Benim üzerime mi?"
"Öyle değil bak.."
Konuşmasına izin vermedem sözünü kestim "Ben anlayacağımı anladım, sakın peşimden gelme."
Omzuna sertçe çarpıp yürümeye başladım.
Sinirden ellerim titriyordu.
Üzerime iddiaya girmişti ve ben salak gibi ona aşık olmuştum.
Bu bölümü yazarken çok kararsız kaldım ya iyi mi yaptım bilmiyorum.
Umarım beğenirsiniz.
Bu arada aranızda Yoonmin shipleyen varsa bir Yoonmin kurgusu yayınladım okuyabilirsiniz. x