-HOŞ GELDİNİZ KONUŞMASI VE BÖLÜM TRAİLERİ-
Evet arkadaşlar,altıncı bölüm ile karşınızdayız.Geçen bölümden Zackla olan kavgayı biliyorsunuz,YENİ'ye yanaşan Seren'ide,Cemre'nin yeni sevgilisi olan ISAAC'ide,haftasonu gelecek olan kuzenini de,Seda'nın olacak sevgilisini de biliyorsunuz.Bakalım bu bölümde neler olacak. Okuyan gözlerinize,sayfayı çeviren ellerinize sağlık leydiler ve mösyöler.
Zack ile yaptığım kavgadan sonra bu hafta içi sakin ve rahat geçmişti.İnsanların bana bakışlarının değiştiğini görebiliyordum.Koridorda yürürken benden çekinen çoktu. Bu kadarda korkmayın benden iyi insanım lan. Her neyse bugün hafta sonuydu.Kuzeni alacağımız gün geldi çatmıştı.Benden önce kalkmışlar anlaşılan.Saat on buçuktu.Elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim.Yemek kokuları geliyordu,anlaşılan birisi omlet ve sucuklu yumurta yapmıştı. "Günaydın hanımlar" diyerek çığırdım.
"Sanada günaydın uykucu,biraz daha sessiz olursan daha iyi olucak seni şapşal" dedi Elif. Fark ettiniz mi ingiliz centilmen bozuntusu demedi,ilginç...
Bu mis kokulu yemekleri kim yaptı? Diye sorduğumda
"Tabii ki de Seda aplanıssssssss yaptı kim yapcak başkaa yavrucuklarım benim."diyerek Seda kendini gösterdi.
"Ellerine sağlık Seda,gerçekten lezzetli gözüküyorlar,isterseniz başlayalım?" diyerek sofrayı hazırlamaya başladım.
"Bu sefer kıçı devirip yatan sen oldun beyfendi" dedi Cemre
"Sen de sevgili yaptın,bak bana nazar değdi hahahaha" dedim.
"Bugün onla buluşacağım,Sedaaa Isaac ile buluşabilir miyiim?" diyerek Seda'ya yalvarmaya başladı.Onbeş dakika yalvarma sonunda Seda "Hadi tamam git,ama erken gel merak ettirtme bizi bebeğim." diyerek Cemre'ye onayı verdi."Teşekkürler bebeğğiimm" diyerek Seda'nın yanağına öpücük kondurdu Cemre.İyi kızdı Cemre,istedi mi diretiyordu ama.Sorun değil,giyinmeye çıkıp gitti.Umarım geceniin köründe gelmez.
Seda'nın suratına bakılırsa canı sıkkındı.Elif'e dönerek "Ne oldu,canı sıkkın bunun?" dedim. O da "Aman hiç sorma,yeni olacak sevgilisi bunla oynamış,feminist oldu resmen.Anlattıklarını duysan hiç sorgusuz kaçarsın evden." dedi. "O zaman bugün gezmeye çıkalım ne dersin? Hem kuzeni alıcağız bugün hatırlatırım.Havaalanına yakın bir yer olsa iyi olur." dedim ve Elif Seda'ya dönerek "Seda bebeğim bugün gezmeye gidelim ne dersin? Hem Yiğit'in kuzeni geliyor,havaalanına yakın yerlerde takılırız ne dersin?" dedi. Seda da "Peki,hem kafa dağıtmış oluruz.Şimdiden söyleyeyim havaalanına yakın sadece bir tane alışveriş merkezi bir de park var. Alışveriş merkezlerinden sıkıldım,biraz parkta takılalım ne dersiniz?" diyerek olaya hakim olmuştu. "Bize uyar değil mi Yiğit?" diyerek beni dürtükledi Elif. "Hanımefendi nasıl isterse o olur,bana uyar" diyerek sırıttım."Parkta,o lanet olası da var ama gitmeye değer." dedi Seda somurtarak. "Badboyları seviyorsun,bende badboyları çekiyorum resmen,yine kavga filan çıkar bak ama neyse rahat olalım. Patenle gitsek nasıl olur?" diyerek çılgın bir öneri koymuştum ortaya. "Sen paten biliyor muydun?" diye sordu Elif.
"Çok tecrübem yok,öğrenmek için bahane zaten."dedim sırıtarak. "Hahahahaha,neyse öğrenirsin bizi izle yeter yaptıklarımızı uygula" dedi Elif. "Peki hanımefendi siz nasıl isterseniz" dedim bende sırıtmaya devam ederek. "Giyinmeye çıksanızda zamandan kaybetmesek nasıl olur hanımlar?" dedim. "Tamam be şapşal acele ettirtme,patenler kapının yanındaki dolabın en altındaki kutuda." dedi Seda. "Anlaşıldı,bende kendi patenlerimi çıkarayım ben zaten hazırlarınım iki dakikaya çabuk olunda zamandan kaybetmeyelim." diyerek aceleye getirtiyordum onları,koşa koşa odalarına gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ
FantasyGeçmişinden ders alıp daha iyi olan bir genç. Hiçbir şeyden haberi yokken bir anda kendisini başlayacak kaosun içinde buluyor. Kim kazanacak göreceğiz.