DİBİM DÜŞTÜ ABİİİİİİİ

186 12 2
                                    

-HOŞGELDİNİZ KONUŞMASI ve TRAİLER-

Evet arkadaşlar üçüncü bölümümüz ile karşınızdayız.Bilin bakalım neler oluyor,yeni karakterler geliyor,YENİ'nin anlatırken dili düşeceği bir kız,bad boy hastası okuyucu leydilerimizin ise bunun çoğalması gerek sevişin siz sevişin diyeceğiniz  bir çocuk, kibar hanım hanımcık okuyucu kızlarımız içinde tam sevilesi bir karakter gelecek tam böyle sarılmalık bir karakter.Şimdiden okuyan gözlerinize,sayfayı çeviren ellerinize sağlık.Yanınıza yastık almayı unutmamanız önerilir.

Aklımda Heaton ve Seda'nın kolundaki dövmeler vardı.Onla ilgili acaip bir rüya görmüştüm.Rüyada bir gölge gelip vücuduma giriyordu,acı çekiyordum,geçmişim siliniyordu yaşadıklarım sıfırlanıyor gibi oluyordum,rüyayı görürken kolumda ve sırtımda acı hissediyordum.*Hissetmemin,hissetmemizin sebebi,beynimizin bize ödülü olan lucid(lusid diye okunuyor)rüyanın etkisidir,çok gerçekçidir,herşeyi hissedersiniz,koku,dokunma,konuşma vb herşey.Herkesin çok gerçekçi gördüğü rüya vardır,etkilendiği* Sırtıma ve koluma ne olduğu hakkında bir fikrim yoktu,ama sabah uyandığımda kolumda kararma görmüştüm,ulan zaten esmerim neyine kararıyorsun,benimle derdin mi var tatlı vücudum,kassız vücudum,inceden adonisli vucüdum :3 :3. Her neyse elimi yüzümü yıkadıktan sonra aynaya bakakalmıştım,gözlerimin rengi ? Siyahlaşmış mı,bana mı öyle geliyor,her neyse arada sırada olur böyle şeyler insana.Bugün haftasonuydu, herkes vurmuş kıçı yatıyordu.Vurmuş kıçı derken,benim sabahın yedi buçuğunda kalkmamın anlamı neydi.Kimseyi rahatsız etmeden dışarı çıktım spor yaptım,sonuçta yabancı ülkedeyiz,kendimize bakmam gerek hissi veriyor bana bu.Zaten kendimi seviyorum,biraz daha sevsem ne olur ? (EGO,HEMDE AYAKLISINDAN ! ) Her neyse spor yapamasam bile,biraz koştum,25-40 şınav,100-150 mekik filan,terledik tabi duşa girmek için eve döndüm.Eve döndüğümde Seda etrafta dolanıyordu. Nerede bu gerizekalı diye söyleniyordu.

Heey ben geldim,günaydınlar olsun dostum diyerek içeri girdim,gülümsedi hoş geldin saftirik diyerek karşıladı.Galiba böyle seviyordu insanları o da güzelmiş ^^.Ben şu küçük kardeşi kaldırayım diyerek yukarı gitti,kardeşmiydiler ? Vov,gerçekten başarı bir aile olmaları gerek o zaman. Yukarıdan " YAAAA APLAAA YETEEEEER,sabah saatin kaçıııııııııııııı !" diyen ince sesli Cemre'nin sesiydi. Hahahaha ne kadar güzel,tam bir kardeş ortamı. Ne abim var ne ablam,tek kardeş egosuyla büyüdüm denemez,para biriktirsem bile aileme ayıran bir tiptim,sadece ps3 ve bilgisayar isteyen asosyalin tekiydim.Kızlarla hiç aram yoktu eskiden,anlatmıştım size. Neyse ya da her neyse... Seda,cemre'yi kucaklayıp aşağı inmiş.İnanmıyorum,tıfıl kız gibi gözüküyor ama kaldırıyor,korkmaya başladım,dövmesi gözüme çarptı,kolumda bir sızlama oldu.Neler oluyor ? Neyse belki tesadüftür.Seda ortalık yerde Elif'e seslendi

ELİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİF yine gitarınla sevişiyorsan o tellerini saçlarına toka yaparım. Diyerek çığırdı. Peki bebeğim diye cevap geldi.Benden erken kalkan biri mi vardı ? O ne ara kalktı diye sordum,onu zamanla öğrenirsin,gitarıyla bu sabah vakti açık havada konser verir,hayvanlara konser veriyor resmen,git bak bahçeye de görürüsün dedi.

bahçeye çıkmıştım,hava gerçekten çok güzel kokuyordu,eski yaşadığım yerde mahallem lastik gazı kokuyordu lan.Vallahi hiç özlemem orayı,cidden,harbi harbi özlemem,caddede oturuyordum zaten ben.Ne çocukluk yaşadımdı,evde asosyal abazan olarak yaşadım.Allahtan düşündüm de akıllandım. Elif'e baktığımda sanki özel güçleri vardı,hayvanlar önünde oturmuş, bir yavru kedide omzuna konmuş,Elif'in gitar çalışını izliyorlardı.Şok olmuştum,Elif'e seslendim ;

+Gelicek misin leydim ? 

-Sen  kapa çeneni ingiliz centilmen bozuntusu.

+İçeri davetlisiniz lütfen içeri giriniz

YENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin