-HOŞ GELDİNİZ KONUŞMASI VE BÖLÜM TRAİLERİ-
Evet arkadaşlar sekizinci bölüm ile karşınızdayım.Bu bölümde neler olacağını söylemek istemiyorum,sadece okumanızı istiyorum.Umarım beğenirsiniz. Şimdiden okuyan gözlerinize,sayfayı çeviren ellerinize sağlık ^_^
Saat dokuzdu.Seda hazırlanmak için odasına çıktığında telefonu çalmıştı.Odasına kadar takip ettim,zaten giremiyorum o lanet baş ağrısı yüzünden. Sesini net duyabiliyordum Seda'nın. Konuşma aynen şöyleydi ;
-*Telefonu açar* Alo,ne oldu?
-Evet tanıyorum onu ne oldu?
-Tamam bu akşam işi bitmiş olur.*Telefonu kapar*
Kimin işi bitmiş olur? Kimi tanıyor? Bu akşam? Heatonu mu öldürecek? Peşinden gitmeliyim.
Tam kapı açılacakken odama doğru yürüyor taklidi yaptım ve Seda bana seslendi "Beni sakın takip etmeyin tamam mı? Başınıza bela almayın" dedi ciddi bir şekilde. Bende "Peki ama bir sorun olunca ara beni tamam mı?" dedim gülerek.*Ulan niye gülüyorsun mal,anlıcak geldiğini.BIRAK ANLASIN,Borumu lan ben gölge oyuncusuyum.Ulan odasına bire giremiyorsun,nasıl yeneceksin onu? Haklısın tamam,hata yaptım.* Seda'da "Anlıyorum,peki ararım." deyip aşağı indi.Bende arkasından geldim ve Cemre,Elif ve Fatih'e sessiz işareti yaptım gizliden. Seda kapıyı kapatıp gittiğinde Cemre hemen atıldı "Başına bir şey gelmesin sakın lan?" Elif'te "Aynen,birimizin peşinden gitmesi gerekiyor" dedi. "Ben zaten peşinden gideceğim,bir sorun olursa ararım sizi" deyip kapıdan çıkıcakken Fatih "Olum,mevzu olacağı çok belli bende geleyim." "Tamam o zaman.Hadi çabuk ol,siyah giyin bari,karanlıkta fark edilmeyelim." dedim. Fatih'te üstüne "Ama sen sarı giymişsin olum ne olucak?" dedi.Ben de " Şşşş,sen siyah giy,beni boşver." dedim coolca. *HAVAYA BAK HAVA,GÖLGE OYUNCU OLUNCA GÖTÜ KALKTI. demeyin,şşş,yeteneklerimi test edeceğim sakin.* "Hadi len oradan,siyah giyeceksen giyeyim,aynı olacağız olay bitsin." dedi gıcıkca "Tamam be,bekle giyineyim" deyip odaya koşarak çıktım.
İki dakikaya kalmadan giyinmiştim. Simsiyah olmuştum. Siyah tişört,siyah pantalon. Tamamiyle siyahtım harika. "Şimdi sıra sende" diyip Fatih'ede bir siyah tişört ve siyah pantalon olan torbayı eline verdim ve "Çocukluktan beri aynı şeyleri giyiyoruz,ne beden giydiğini biliyorum sormana gerek yok hızlı ol hadi" diyip odamın yolunu işaret ettim. Oda hızlıca giyinmişti. Cemre ve Elif gülüşüyorlardı "Yiğit kadar esmer olsan ikiz sanacağız seni Fatih ama böyle iyisin bozma morelini" diyip gülmüştü Elif. "Her şeyimiz aynı birde tipimiz kaldı demi,sorun yok karanlıkta ikiziz zaten" diyip omzuma attı elini Fatih. "Hadi yola koyulalım"
Yoldayken telefon çalmıştı.Arayan gizliydi,açtım ve ciddi bir ses bana şunu diyordu "Tehlikedesin sakın oraya gitme.Konsey toplanıyor orada sakın oraya gitme." diyordu "Nereye gitmeyeyim,neler oluyor" diye sorduğumda "Okulun arkasında konsey var,toplantıdalar. Sakın ama SAKIN oraya gitme ! " diye bağırdı. "Ah,hayır gitmem gerek" dedim ve tam kapatacakken "Seni orada tanıyan varsa dahada büyük tehlikedesin demektir" dedi "Konsey ne konseyi?" dediğimde " Işığın Yeminlileri" demişti. "Tamam,bilgi için teşekkürler güle güle" diyip telefonu suratına kapatmıştım.
Fatih ne oldu diye sormuştu "Tehlikedesin filan diyordu birisi aman boşver hızlı ol az kaldı okula vardık sayılır" diyip etrafa bakınıyordum. Sanki birileri bizi izliyor gibi hissediyordum.
Okulun arkasına varmaya yakın sesler duyulmaya başlamıştı.Saklanıp sesleri dinlemeye başladık. Seda'nın sesiydi. "Telefonu suratıma kapattı,birazdan burada olur.Ters psikoloji sayesinde buraya gelecek aptal,kolay lokma olucak." dedi gülerek. Şimdi konuşan Heaton du "Zack ile kavgasında anlamalıydın onun gölge oyuncusu olduğunu.O gece öldürmeliydin.Dahada güçleniyorlar" dedi ciddi bir şekilde. Seda ciddi bir şekilde"Daha kaç günlük gölge oyuncusu o,bin günlük gölge oyuncusunuda öldürdüm ben,sorun olmaz." dedi. "Tamam,sana güveniyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ
FantasyGeçmişinden ders alıp daha iyi olan bir genç. Hiçbir şeyden haberi yokken bir anda kendisini başlayacak kaosun içinde buluyor. Kim kazanacak göreceğiz.