Mă trezesc pe la 07:00 fuck, trebuie să mă duc cu mama și Daniel la școală să ne luam lucrurile de acolo și mama sa semneze niste foi.
Da, îmi fac rutina, mănânc, urcam in mașină. Ajunși la școală eu mă duc în clasa, la mine în bancă unde este Deea.Eu- Hey!
Deea- Hey, cum a fost ieri?
Eu- Mai lăsat singura ...pur și simplu
Deea- Mi-a fost rău, dar ce căuta mama ta aici? Iar ai spart oglinda din baie?
Eu- Nu, nu mi-am învata lecția cu spartul oglinzilor...Defapt...mă mut.
Deea- Unde te muti? Cu cine? DE CE?
Eu- Unu: Înapoi la casa mea veche, Doi: Cu Daniel și Trei: Mult de povestit.
Deea- O să-mi povestești totul după ore ok?
Eu- ok, pa!
Deea- Ok! ( Și îmi dă o îmbunătățire)
După ce-mi iau lucrurile din vechiul meu dulap și vreau să plec vin cele 3 firoase ale școlii, și desigur fiica directorului care este șarpele acelui grup.
Paula- ia uite pe cine avem noi aici...exmatriculata
Eu- Ia uite ce avem noi aici...o tocilara in uniformă. ( Mă uit eu la ea cu un zâmbet malefic)
Paula- Din cauza ta trebuie sa purtăm uniforme. Să știi că nu o sa scapi.
Eu- Da, cu plăcere. ( Spun și plec)
Când am vrut sa ies din școală m-am uitat în urma și mi-am spus în minte "Ne mai vedem fraierilor".
Am mers acasă și mi-am verificat bagajele. Mă uit în camera mea aproape goală dar hey o să învăț în aceeași casă cu crush, nu? După câteva ore Deea îmi dă mesaj sa ne întâlnim în parc sa vorbim.Eu- Domane sunt așa fericită că mă mut înapoi.
Deea- Ești proasta, pai și cu mine cum rămâne? Așa ușor îți uiți cea mai buna prietena?
Eu- pai o să mă vizitezi nu?
Deea- da...dar cu cine mai râd eu in ore?
Eu- pai eu?
Deea- sper că nu o să-ți faci iubiți pe acolo!
Eu- ...( Mă uit la ea timid și ridic o sprânceană)
Deea- Aaaaa, vloggerul acela?
Eu- ...( Eu dau doar din cap afirmativ și cu un zâmbet tâmp pe fata)
Dimineața mă trezește alarma aceea afurisită. Mă duc la baie să-mi fac rutina
Eu- Ah...azi mă mut ( spun somnoroasa in timp ce mă uit în oglindă)
Cobor în bucătărie unde era m-am și Daniel.
M&D- Neața!
Eu- Mdea...Neața! ( Spun eu fara chef de viață)
Mama- Bun, haideți să mergem ( spune ea fără să facă contact vizual cu noi)
Daniel- Haide să-ti luam bagajele.( Înainte ca Daniel sa plece să-mi ia bagajele eu îl întreb)
Eu- Tu ești gata să ne mutam înapoi în casa veche?
Daniel- Singur da, dar cu tine mai greu...
Eu- haha foarte amuzant ( spun eu ironică)
După 2 ore cu mașina am ajuns și la vechea noastră vila din Constanța. Mi-am aranjat vechiul meu iar și m-am băgat la culcare.
TO BE CONTINUED...
CITEȘTI
🌹Trandafiri Roșii 🌹{ Cristi Munteanu }
Fanfiction🌹- Alexandra: o fata de 15 ani care se îndrăgostește de un vlogger dorit de toate fetele. 🌹 - Cristian: un băiat popular care ajunge sa se îndrăgostească nebunește de o simpla fata. 🌹- Cei doi devin un cuplu de nedespărțit și trec peste tot împr...