🔞🔞🔞
Eu- Cristian mă sperii ce ai ?
Se poarta umpic cam ciudat. Îl mângâi pe spate și el se uita la mine.
Eu- Cristian spune ceva!
Spun și mă apropii mai mult de el. Se uita la mine, îmi pune picioarele peste ale lui și își pune mana pe obrazul meu uitandu-se in ochii mei.
Cristi- promite-mi că orice s-ar întâmpla între noi, nu ne vom despărți niciodată, și mă vei ierta indiferent de ceea ce am făcut?
Eu- Cristian ce vrei sa spui cu asta?
Cristi- Te rog promite-mi! ( Spune cu vocea tremurând)
Eu- Da, îți promit.
Apoi se năpustește asupra buzelor mele. Îi răspund la sărut și îmi pun ambele mâini peste obrajii lui adâncind sărutul. Mă las pe spate, lungindu-ma pe pat. El se așeză intre picioarele mele fara sa rupă sărutul. Coboară la gât cu săruturi mici și lăsând mici semne drăguțe. Îmi strecor mâinile sub tricoul lui iar acesta rupe sărutul și își dă tricoul jos lăsându-si pătrățele la vedere. Îmi musc buza de jos și acesta mă sărută iarăși. Îmi înfig unghiile in parul lui și îl trag ușor el scoțând un mic geamăt. Zâmbesc in coltul gurii și el îmi dă pantalonii scurți jos.
Am mai făcut asta dar nu am trecut la pasul cel mare, dar acum separe ca o vom face. Mă mângâie pe spate in timp ce ne sărutam pasional. Îi simt degetele cum se joaca cu capsele sutienului meu până, in doar o fracțiune de secundă îmi aruncă sutienul jos. M-am speriat și mi-am acoperit sâni cu mâinile. Acesta zâmbește in coltul gurii și îmi șoptește
Cristi- Nu-ți face griji iubito, ești frumoasă.
Roșesc, și îmi dă un sărut umed pe gât și coboară cu săruturile pe abdomen, și tot mai jos până la partea intimă. Se ridică în genunchi pe pat și își pune mâinile pe breteaua chiloților mei și mă sărută iar apoi îmi dă chiloții jos. Am început să tremur pentru că pentru prima dată sunt goala in fata unui băiat pe care îl iubesc nespus de mult. Isi da și el blugii cu tot cu boxerii si își pune un prezervativ. Încep să respiri scanat pentru că îmi este frică.
Cristi- Să-mi spui daca te doare.
Încuviințez și intră în mine, mă cutremur și mă uit în ochii lui Cristian care făcea mișcări de dute vino. Secundele de durere trec și se transform într-o plăcere de imaginat. După multă plăcere Cristian se oprește, se rezemă in doua mâini și se uită în ochii mei. Amândoi suntem transpirați și respiram scandat. Mă sărută apăsat și se pune langa mine pe pat. Îmi pun capul pe pieptul lui dezgolit și fac cerculețe cu unghiile mele lungi.
Eu- Sper că după asta sa nu ma lași.
CRISTI POVESTEȘTE
Când am auzit ce a spus iubita mea îmi venea să intru în pământ. Aseară am înșelat-o și acum am făcut dragoste. Mă ridic în șezut, îmi pun mâiniile pe obrajii ei și mă uit în ochii ei. Nu știu cum să fac, cum să-i spun, nu vreau sa o pierd.
Eu- Eu nu am profitat de tine și nu o voi face. Te iubesc extrem de mult si niciodată nu te voi lăsa.
Ea da din cap afirmativ și o sărut dulce. Știu că am mințit-o in fața, dar nu pot să-i zic. O să-mi fac curaj și îi voi zice.
ALEXANDRA POVESTEȘTE
Am adormit în brațele iubitului meu,pe care îl iubesc enorm. Nu știu ce ma apucat aseară sa zic prostia aia. Pur și simplu asta am simțit sa spun. Poate vrea doar sa profite de mine, dar se vede după privirea lui că mă iubește. Mă trezesc pentru că nu am mai putut dormi.
Mă duc la baie, fac un dus, îmi iau niste haine, mă uit la Cristian care doarme așa de drăguț. Cobor la bucătărie sa pregătesc micul. dejun. Telefonul îmi vibrează semn că am primit un mesaj. Deschid și am un mesaj de la un necunoscut.
Necunoscut- Neața drăguță
Eu- cine ești? Și ce vrei?
Necunoscut- sunt cel care te poate despărți de iubițelul tau.
Eu- ce ai cu Cristian?
Necunoscut- multe, dar asta nu contează. Îți spun doar ai grija cu cine te culci.
Eu- Păcat necunoscutule, deja am făcut-o și a fost de vis.
Necunoscut- eu zic totuși să ai grijă, te va părăsi și tu nu ești prima cu care a făcut dragoste
Ok, deci nu se poate. De ce vorbesc cu un necunoscut. Cred ca este Iza sau Vlad care vor sa facă o glumă proasta. Când am vrut sa mai zic ceva simt doua mâini calde pe talia mea și două buze pe gâtul meu. Tresar și închid repede telefonul.
Cristi- neața iubito! ( Spune cu o voce scârțâita)
Zâmbesc și mă întorc cu fata la el. Îmi pun mâiniile după gatul lui iar el își odihnește mâiniile pe soldurile mele. Își mângâie vârful nasului de al meu apoi mă sărută dulce.
Eu- hai sa mâncăm. ( Opresc sărutul)
El încuviințeaza și se așează la masa, îi așez farfuria cu omletă in fața și începe să mănânce. Așa fac și eu.
Cristi- Daca o să mai învârți mult omleta aia o să amețesc.( Spune și rade)
Mă rezem de spătarul scaunului și îi dau un zâmbet de-ăla "ce gluma buna". Nu pot să mănânc, mă gândesc doar la ceea ce mi-a spus necunoscutul. Nu știu de ce îl ascult.
Cristi- iubito ce ai?
Și apoi simt o mana calda pe piciorul meu. Îmi ridic privirea și dau de acei doi ochi căprui sinceri care sper ca nu or să mă mintă. Oftez și îl întreb mai mult în șoaptă.
Eu- ce ai făcut după ce ne-am certat?
TO BE CONTINUED
⬇Uite că am postat. Vreau sa fac primul Q and A de pe aceasta carte. Îmi puteți lăsa întrebări pentru personaje sau pentru mine. Pentru mai multe mă găsiți pe Instagram: alexandra.ndg❤
CITEȘTI
🌹Trandafiri Roșii 🌹{ Cristi Munteanu }
Fanfic🌹- Alexandra: o fata de 15 ani care se îndrăgostește de un vlogger dorit de toate fetele. 🌹 - Cristian: un băiat popular care ajunge sa se îndrăgostească nebunește de o simpla fata. 🌹- Cei doi devin un cuplu de nedespărțit și trec peste tot împr...