🌹 CAPITOLUL 15 🌹

1.9K 63 14
                                    

Au trecut două săptămâni de când nu am mai vorbit cu Cristian, ne mai privim câteodată când ieșim pe afară, trecem unul pe lângă altul pe strada și nu ne zicem nimic ca doi străini.

In rest, Deea s-a mutat in Constanța și locuiește cu verișoara ei într-un apartament care este la 15 minute depărtare. Mama, așa cum a spus, s-a reîntors la vila noastră, unde stau eu acum. Daniel mai vine și el odata de doua ori pe luna înapoi acasă.

Vechiul apartament îl vom păstra pentru mine, pentru când voi face 18 ani să mă mut in el. Adică, mai sunt doua luni până la majoratul meu. Daca va întrebați de mama daca știe că am iubit, da știe...l-a cunoscut pe Cristian, și chair isi adora ginerele așa cum zice ea.

CRISTI POVESTEȘTE

După accea mica cearta cu iubita mea deja îmi vine să turbez. Mă duc acasă cu gândul să beau ceva. Îmi scot din frigider o bere. O desfac, beau o gura zdravănă din ea și o așez pe masa. Îmi trec mana prin par stresat și mă uit pe geamul din bucătărie. Mă întorc la berea mea rece de pe masă și mai beau din ea.

Am desfăcut o alta doza de bere dar nu mă ajută, dau cu pumnul în masă cu putere.

Eu- la dracu' cu viața asta!

Spun stresat și destul de tare. Îmi iau berea bând din ea și îmi așez mâiniile pe pervazul ferestrei și beau din berea mea uitandu-ma pe geam gânditor. Liniștea mea este întreruptă de telefonul meu. Mi-l scot din buzunar și văd un număr străin. Răspund nepăsător de oricine ar fi și raspund in sila.

Eu- cei?! ( Uitandu-ma pe geam)

X- Daca nu aduci bani aceea, Alexandra nu va mai fi.

Bun, acum cineva are chef de glume proaste.

Eu- sa mori tu,drace? Bă Vlad,tu ești?

X- Nu-i nici-un Vlad, boule!

Eu- Da' cine banana mea ești?

X- Am impresia că ești bou

Eu- Chiar sunt, dar nimeni nu observă asta. ( Spun și beau din bere)

X- Stai bă! Tu acum bocești după Alexandra? Sau..nu-mi spune, te-a lăsat? (Spune fericit)

Eu- e pe dracu, a cerut doar o pauza. Se vede că nu ești la curent cu telejurnalul

X- Hai mă Cristi, credeam că te prinzi.Stiam eu că semeni cu mă-ta dar nici chiar așa.

Eu-  Du-te dracu' Vlade!

X- Auzi coaie, ieșim și noi in club in seara asta? Ti-ar trebuii un pic de distracție daca știi ce zic ( și rade pe sub mustăți)

Eu- Ai ceva de tras? Vreau sa incerc ceva...

X- Am tot ce vrei, doar vino. Imediat îți trimit adresa și ora.

Eu- ok. ( Și închid)

     Îmi pun telefonul pe masă și îmi beau restul de bere din doza  și apoi o arunc la gunoi și mă duc în camera mea. Mă întind în pat și imediat adorm.

*


      Deschid ochii și mă ridic în șezut. Îmi frec ochii și mă uit la ceasul meu și este 18:00. Am dormit ceva. Mă duc la baie și îmi fac un dus care ma făcut să mă trezesc puțin. Îmi pun un prosop in jurul taliei mele și mă duc să mă îmbrac. Mă duc la dulap și îmi aleg niste haine.

    Îmi zboară puțin privirea și mă uit în oglinda care este aproape cat o ușă de șifonier. [ Fetelor, cred că v-ați prins] și trebuie să mai frecventez sala de acum. Pătrățele încep să dispară. Îmi iau pe mine o pereche de blugi albastrii rupți, un tricou alb și îmi iau o jacheta tip camuflaj. Mă uit iarăși în oglindă și îmi trec mana prin par și cobor.

     Îmi iau cheile mașinii, tot masina accea roșie a rămas doar cu un parbriz nou. Îmi iau portofelul și când vreau sa ies îmi amintesc că mi-am uitat telefonul. Mă duc în bucătărie, îl iau de pe masă și îl bag in buzunarul blugilor și ies din apartament închizând ușa. Urc in mașină și pornesc spre clubul la care necunoscutul mi-a dat adesea.

    Este umpic cam departe dar nu-i bai. Mă ia valul si apas cu putere pedala de accelerație [ la bicicleta 😂😂😂deci mor aici 😂] strâng de volan și simt cum adrenalina îmi invadează  corpul. Iau o curbă la care roțiile  mașinii au lăsat o urmă în spate atrăgând atenția oamenilor asupra mașinii mele.

    Imediat am ajuns la club, îmi parchez mașina și intru în club. Când intru strâmb umpic din nas din cauza fumului puternic de țigară. Înaintez prin mulțime și imediat aud o voce cunoscuta.

X- Omu' meu!

   Mă întorc și îl văd pe Lucas. Zâmbesc in coltul gurii și îl iau în brațe frățește.

Eu- cei cu tine pe aici frate?

Lucas- asta este clubul meu. Mă bucur că ai venit și nu mi-ai tras clapa.

Eu- tu ești prostul care ma sunat azi?

Lucas- Da, acum haide. ( Și îmi face semn)

    Merg după el mai în "inima" clubului și ne așezăm pe o canapea. Ma uit în jur, lumea se distrează, târfele dansează.

Lucas- Hai sa tragem ceva. ( Și îmi întinde o tigare)

    O tigare care nu este chiar o tigare. Înghit in sec și trag un fum iar Lucas trage liniștit din a lui.

Lucas- haide frate, curaj.

    Mai trag din ea și începe să-mi placă.Lucas îi face semn barmanului iar  acesta ne aduce  niste votka. Iau paharul și beau din el uitandu-ma la târfele care dansează.  Langa noi apar trei  târfe care erau aproape dezbrăcate. Doua se așează pe-o parte de si de alta a lui Lucas iar cealaltă se pune in poala mea.

Târfa- îmi dai și mie? ( Spune și îmi ia  paharul din mana)

    Ia o gura din lichidul care, parcă, te arde pe gât, eu la care,la cat de  mult as bea mereu când beau mă incrunt dar ea nu are nicio reacție. Îmi pun mana pe fundul ei și o strâng de fesa. Ea zâmbește și îmi șoptește la ureche.

Târfa- vrei sa simți mai mult?

      Zâmbesc in coltul gurii iar ea mă ridica de pe canapea și mă trage de mana.

Lucas- distracție plăcută frate ( spune el în timp ce se sărută cu celelalte două târfe)

    Ajungem într-o cameră iar ea închide usa și sare pe mine. Mă împinge pe pat eu stand în șezut. Ea se pune in genunchi și îmi desface cureaua.

Târfa- sa înceapă distracția.






















TO BE CONTINUED
👇


















Și un nou capitol. Sper că va place așa că votați. Dacă vreți  sa vă vedeți ideile într-un capitol căută-mă pe Instagram: alexandra.ndg. Mersi respira-ma pentru ideea din acest capitol. Pe data viitoare,vă iubesc, pa❤

   

🌹Trandafiri Roșii 🌹{ Cristi Munteanu } Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum