Cea mai frumoasa zi a mea se apropie cu pași repezi și noi inca nu suntem gata.
Eu- Unde îmi sunt cerceii? (Strig la Iza)
Iza- Pe birou! (Strigă înapoi)
Ianna- Mami, vreau suculețul.
Eu- Ianna dragă, zii lui tati
Spun eu mergând repede spre camera unde pe birou se aflau cerceii pe care îi voi purta la nuntă iar pe Ianna o ingnor.
Ianna- Tati vreau suculețul.
Cristi- Ianna scumpo sunt umpic ocupat, du-te și ia-l din frigider.
Cristian fiind atent la jocurile lui alaturi de Vlad și-a ignorat copilul. Ianna se duce in bucătărie urcându-se pe scăunelul ei mic deschizând firigiderul. Se ridică pe vârfuri încercând să ajungă la sucul ei dar având mâinile mici doar atinge cu vârfurile paharul acesta căzând pe jos făcând o baltă mare roșie iar Ianna având parul roșu de la suc. Aceasta se sperie și începe să plângă.
Eu- Ce se întâmplă?
Mă duc în bucătărie și o văd pe Ianna roșie și pe jos o baltă roșie.
Deea- Ce-i aici?!!
Eu- Cristian!!! (Urlu eu)
Deea- Mă duc să o spăl eu pe cea mică și voi curăța eu.
Eu iau mopul și curăț puțin balta cea mare de suc și apoi făcându-si apariția și Cristian.
Cristi- De ce plânge Ia....ce este aici?
Eu- ce crezi, din cauza neresponsabilității tale, Ianna a vărsat sucul din cauza că TU erai concentrat pe jocurile tale.
Cristi- am crezut că poate să ajungă.
Eu- Cristian are patru ani, tu crezi că poate să mănânce singura fara sa se murdărească, tu crezi că ea poate să facă baie singura fără sa inghită apa cu sapun, tu crezi că poate să se spele pe dinți singură fără să mănânce mai întâi tot tubul cu pasta de dinți, tu crezi că poate să se îmbrace singură fără să își ia hainele pe dos, Cristian este doar un copil și nu pot face totul singură.
Tip eu la Cristian acesta uitandu-se la mine trist. Eu oftez și îmi pun fața în palme
Eu- Mai bine...mai bine este să așteptăm...
Cristian se uită la mine neutru și mă întrebă cu vocea răgușită.
Cristi- De vrei sa spui?
Eu- Eu cred că ne grăbim cu căsătoria, cu nunta...cu copilul.
Cristian îmi ia rapid fata intre mâiniile lui mari aproape lovindu-mă la cum a reacționat, eu uitându-ma in ochii lui.
Cristi- Nu o face! Nici nu știi cât de mult mai bucur că se va apropia acea zi și tu vrei sa se termine, da este vina mea, dă vina pe mine dar nu este vina copilului sau a relației noastre...este vina mea pentru că eu nu știu cum să am grijă de un copil.
Eu oftez și îmi pun mâiniile in juriul gâtului lui.
Eu- Îmi cer scuze...am luat-o razna cu toate pregătirile astea...
Cristi- știu, acum liniștește, hai sa tragem niste aer.
Amândoi odată am tras adânc aer în piept și apoi am expirat.
Cristi- Este mai bine?
Eu- Da! (Și zâmbesc)
Cristi- Te iubesc!
Și începe să mă sărute flămând, limbile noastre dansând. Își pune mâinile pe fesele mele strângând ușor.
Ianna- Mamiiii!! (Strigă ea)Rupem sărutul și apare Ianna care vine fugind in bucătărie.
Ianna- Îmi pare rău mami. (Spune trăită)
Eu- Off, nu este nimic scumpa mea. (Și o iau în brațe) ci este vina lui tati.
Cristian zâmbește și o sărută pe cea mică pe frunte.
***
Mă plimb prin multe magazine cu rochii de mireasă alaturi de Iza care va fi nașa mea și Deea care este nașa de botez al Iannei.
Iza- Ce zici de asta?
Eu- Este tip sirenă si urăsc rochiile astea.
Deea- Wow! Uite vei arăta splendid in rochia asta.
Eu- Deea este prea mare. Uitați fetelor, vreau o rochie pe gustul meu, nu strânsă pe corp și nici împopoțonată, ci simpla.
CRISTI POVESTEȘTE
Vlad- Ce zici sa fie gri.
Selly- Ce gri mă prostule, vrei sa arate ca un cocalar in fața altarului?
Vlad- Atunci?
Selly- Negru. Uite bă ăsta.
Vlad- Negru? Ori merge la înmormântare ori la propria lui nuntă?
Selly- Bă boule, negru poartă toți la nunta lor.
Vlad- Da că burlăcia se duce dreacu' de-aia poartă negru.
Selly- Hai du-te mă....Cristi?! Negru da?!
Tipă Șelaru la mine din partea cealaltă a magazinul. Cu ăștia nu poți face cumpărături că se vor certa mereu ăștia doi sunt mai rău ca mine și Duțu.
Vlad- Ce alegi, gri sau negru?
Eu- Albastru!
Vlad&Selly- Albastru? (Se uită unul la altul)
Eu- Da, mă îmbrac cum vreau eu la nunta mea.
***
Este aproape miezul nopții și eu cu Selly, Vlad, Hyghman, Gami și Exploit la petrecerea burlacilor. Ce facem noi? Pai...ne jucam FIFA, Fornite, CS, având pe lângă noi avem numai doze de bere goale și altele ne desfăcute, chipsuri și toate prostiile, iar Alexandra este acasă la Vlad.
ALEXANDRA POVESTEȘTE
Sunt cu Paulina soția lui Exploit, Roxana sotia lui Hyghman, Ioana iubita lui Gami, Maria iubita lui Selly, Deea și desigur Ianna care a vrut sa stea cu noi. Ne-am uitat la filme de comedie, Ianna și eu am fost machiate de celelalte, am făcut karaoke și mâncăm fel de fel de prostii.
CITEȘTI
🌹Trandafiri Roșii 🌹{ Cristi Munteanu }
Fanfic🌹- Alexandra: o fata de 15 ani care se îndrăgostește de un vlogger dorit de toate fetele. 🌹 - Cristian: un băiat popular care ajunge sa se îndrăgostească nebunește de o simpla fata. 🌹- Cei doi devin un cuplu de nedespărțit și trec peste tot împr...