Her zaman ki gibi uyandım işte.Yani bilirsiniz işte yeni bir gün.Ne zaman yataktan kalksam aynı güne uyanırmışım gibime geliyor.
-Seni uykucu daha yeni mi kalkıyorsun yataktan. Her zaman ki Burcu işte.Yine erken kalkmış. Bu kız benim uyandırma servisim ya.
-Ya 5dk daha Burcu lütfen deyip başımı yastığıma gömdüm. Şu sıcacık yataktan kalkıpta aşağıya inmeye çok üşeniyorum.
-Selin bugün kafenin açılışı var. Gözlerin mosmor gitmek istemezsin demi arkadaşım.deyip pis pis sırıttı.Maşallah kız da Jackıe Chan gücü vardı. Aslın da Burcu bir yandan da haklıydı . Artık herkes gibi benim de iş hayatına atılma vaktim gelmişti.
Esneyerek yatağım da doğruldum. Ayağklarıma pofuduk terliklerimi giyip pencereye doğru yürüdüm. Temiz havanın odama girmesine izin verdim. Dışarısı oldukça sıcak ve bunaltıcıydı . Cep telefonumun saatine baktığımda sadece 2 saatimiz kalmıştı . Ben 2 saatte nasıl hazırlanıcaktım ki. Koşar adımlarla banyoya girdim. Nerede bu diş macunu Zaten ne zaman aradığım yerde bulmuştu ki banyo savaş alanı gibiydi . Haraket etmekte bile zorlanıyordum. Aynanın karşsına geçip
-Tamam sakin olmalısın Selin. Bugün senin ilk günün ve herşey mükemmel olacak diye kendimi avutmaya çalışıyordum. Hoş ne kadar da işe yaramasa da şansımı denemek istedim.
********
-Krep kokusu mu alıyorum acaba? diye yüksek bir sesle söylendim.Burcu gerçekten bi krep ustasıydı.Karşımda kı kahvaltı sofrasında bi kuş sütü eksikti.Herşey düzen içindeydi.Hanımefendinin düzen sorunu var. Ona göre herşey mükemmel ve kusursuz olmalıydı.Cafeyi düzenlerken az tartışmamıştık .
-Tatlım bugün açılış için bir müzik grubu getirdim. Kahvesinden bir yudum alarak devam etti. . Sonuçta gençlerin rahatca oturup konuşabileceği bir kafe açıyoruz güzel olur diye düşündüm dedi.
Ben ise kahvaltım ile meşguldum.Yiyebilsem tabağı bile yemeği düşünüyorum. -Hıhıh sen nasıl istersen onu yap Burcu. Ağzıma aldığım koca bir krep dilimini miğdeme indirdikten sonra. -Sorun olacağını sanmam oldukça iyi olur diye ekledim.
Kahvaltı bittikten sonra fazla bir zamanımız kalmamıştı Saate baktığım da 13:00 geldiğini gördüm . Dudaklarımın arasından sessiz bir şekilde küfür savurdum. Hayır yani zaman neden bu kadar hızlı akar ki.Hemen odama çıkıp çantamı ve arabanın anahtarlarını kaptığım gibi aşağı indim. Merdivenlerden inerken çıkan ses oldukça gürültülüydü.
-Bir an o evden hiç çıkamayacağımızı düşündüm Selin dedi Burcu. Aslın da haklıydı kahvaltı faslını biraz fazla abartmıştım.Vakit kaybetmeden sürücü koltuğuna geçtim.Allah ne verdiyse gaza yüklenip kafeye yetişmeye çalışmıştık. O sıra da Burcu elindeki telefon ile biriyle mesajlaşıyordu. Ben burada içimi kemireyim o mesajlaşsın. Peki tamam ne isterse onu yapsın. Arabanın radyosunu açıp müziği son ses açtım. Şu anda beni yanlızca müzik sakinleştirebilirdi.
*****************
Arabadan nasıl indiğimi bilmiyorum. Arabanın anahtarlarını çıkardığım gibi Burcuya fırlattım. Ne olduğunu anlamamış olacak ki şaşkın bir şekilde bana baktı. Beden hareketlerimi kullanarak ona arabayı kilitlemesini söyledim.
-Nerde kaldınız Selin açılış nerdeyse başlamak üzere diye söylendi Selim. -Napıyım Selim kalkamadım işte.Biraz fazla uyumuşum. Selim tek kaşını kaldırarak -Biraz mı ? Saat 10 da burda olmanız lazımdı dedi . Bugün ben dışında herkes haklı. Ama dün gece öyle bir film vardı ki onu bitiremeden asla uyuyamazdım. Tam bi filmkoliktim.
Açılış tam anlamıyla fiyaskoydu. Selimin ve benim sakarlıklarım paha biçilemez durumdaydı.
-Bunlar senin yüzünden başımıza geldi Selim biraz daha dikkatli olmalısın diye omzuna yavaşta dokundum. Bana oldukça kötü bakmıştı . Ne yani ben mi kafamı açılış pastasına gömdüm. Sakarsın işte kabul et .
İfadesiz suratı bir anda normale döndü ve gülümsemeye başladı . Beni kollarınn arasına alıp saçlarımın arasına bir öpücük bıraktı.
- Sakarım işte kabul ediyorum Selin Günel. Sakarlık sertifikamı alabilir miyim ? diye ekledi . Selim oldukça yakışıklı ve tatlı bir çocuktu. Çocukluk arkadaşım, her haltını bilirim. Anneannesinin erik bahçesine girip az mı erik yedik.
********
Kafemizin içi sadece 2 saatte dolup taşmıştı. Gelen müşteriler için yedekten sandalye aramaya bile başlamıştık . Biz de boş durmuyorduk tabi Selim kasa da Burcu ve bende servis ile uğraşıyoduk. Yani garsonluğun bu kadar zor olacağını düşünmemiştim. Şu anda acınacak halime gülüyorum.
- Sen biraz daha dikkatli olabilir misin? Kahveyi gömleğime döktün dedi. Kafamı o yöne doğru döndürdüğüm de Uzun boylu ve esmer bir adam vardı. Allah allah hiçte yabancı gelmiyor bu adamın çelimsiz bakışları.
- B-ben özür dilerim. Görmedim sizi dedim.
-Gözlüklerini değiştirmemi ister misin ? Gözümdeki gözlüğümü çıkartıp. Bunlar sana yardımcı olmuyor galiba dedi
Hıh ukala , kendini beğenmiş odun yğını.Sanane ya benim gözlerimden. Hem bir kere o numaralı değil öylesine takıyorum .Tabi ki ben bunları onun yüzüne karşı söyleyemezdim.Vücudumun artan sıcaklığını hissedebiliyordum.
-Noluyor burda Selin beyfendi birşey mi istiyor dedi Burcu. Herhalde olayı anlamıştı ki yanımıza geldi.Kulağına fısıldama ihtiyacında bulunmuştum.
-Şu ruhsuz okuzun gömleğine kahve döktüm . Kıkırdayarak, hem o beyaz gömlek ona yakışmamış lekeyle daha cool görünüyor.
Burcu bana eve kötu karne götüren kızına bakan anne bakışı misali bakıyordu. Canım senin bu kadar normal takılman doğru mu valla endişeleniyorum. Acaba delirdi mi diye. Bizim ruhsuz öküz gömleğini silkeleyerek ayağa kalktı . Tövbe bismillah o ne güç kuvvet. Kendine gel Selin. İyiki sert çıkışmamıştım yoksa kocca ellerinde son nefesimi veriyor olacaktım.
Bir an göz göze geldik. Tepsi elimde tir tir titriyordu. Hop yavaş gel bakıyım sen ben kimim biliyor musun edasıyla bir bakış fırlattım. Bana mısın demiyordu Öküz işte.
-Bu gömleği ödemek ister misin güzelim demişti. Ellerini hafifçe belime doladı. Ne kadar güçsüz olduğumu bilsem de sertçe omzuna vurmaya başladım. Ya kimse görmüyor muydu bizi.Yoksa biz mi görünmüyorduk Burcu nerdesin.
- İğrençliğiniz ile göz zevkimi bozuyorsunuz Bay Pis-
-Adım Deniz dedi. Pis pis sırıtıyor birde. Sana adını soran olmadı bir kere Hem eminim ki Pislik sana daha çok yakışır.dedim şeytani gülüşümün arkasından.
-Gömleğimi istiyorum.Kulağıma eğildi , Selin... Bir dakika bu adam ismimi nereden biliyordu??
Hatalarım olmuş oalbilir. Hikayenin ne kadar tututalacağını da bilmiyorum açıkçası ama elimden geldiği kadarıyla yazmaya çalıştım inşallah olmuştur (: :***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHSUZ
Romance-Hala aynı öküzlüğün üstünde Deniz diye sert bir şekilde çıkıştım ''İndir beni''. -Olmaz sevgilim bugün bizim ilk gecemiz kucakta taşımam lazım dedi pis pis sırıtarak. Her defasın da beni utandırmayı nasıl da başarıyordu. Başımı boynuna gömüp kokusu...