3.Burnunu Herşeye Sokmak Zorunda Mısın Sen?

518 83 4
                                    

Ah yeni bir sabah. Of uyanmak istemiyordum ki ben. Neden sabah sabah işe gitmek zorundayım. Elveda sıcak yatağım elveda her zaman soğuk tarafını aradığım yastığım.  Oldukça acıklı bir veda konuşması yaptım, sanırsın ulusa sesleniş.Yatağımda oturur pozisyona geçip uykumu üzerimden atmaya çalıştım. Ayağımı terliklerimi de girip hızlıca banyoya geçtim. Sıcak bir duş açılmama yeterdi sanırım.

**************

-Benim sevgili aşçım kahvaltı için neler hazırladı.

-Saçmalama Selin unuttun mu saat 09:00 da çıkmamız lazım ve saat 08:45 çabuk ol. Ayy daha üstünü bile giyinmemişsin sen.

Evet ben hala pijamalarım ile evde maraton koşusu yapıyordum. Ama napıyım seviyorum ayıcıklı pijamalarımı.Hem sen kendine bak süslü kokana çoktan saçlarını ve makyajını yapmış top atışını yapmayı bekliyordu.Tam arkamı dönüp gidiyorken arkama dönüp ona baktım

-Ha bu arada dün gece eleman için gazeteye ilan verdim belki birileri görür de halimize acır.

-Canım, o eleman senin burda çalıştığını öğrendiği zaman asıl bize acıyacak dedi. Ya her seferin de laf sokmak zorundamı bu kız. Ah kendimi boynu bükük küheylan gibi hissediyordum.Vakit kaybetmeden odama geçip kot şortumu ve siyah t-shirtimi giymiştim saçlarımıda at kuyruğu yapıp Burcunun yanına indim

-Hazırım . Burcu elinde duran meyve suyunu masaya bırakıp yanıma geldi.

-Ne zaman doğru dürüst giyineceksin acaba Selin?dedi . Ne var ki kıyafetlerim de hem ben buyum seven böyle sevsin beni.

-Ya ben rahat edemiyorum elbise ile. Şort ve t-shirtlerim yeter de artar bana dedim. Arabanın anahtarlarını kaptığım gibi dışarı çıktım. Bugun bende bir enerji bir enerji hadi hayırlısı.Tam sürücü koltuğuna oturacakken Burcu durdurdu.

-Bugun ben kullanıyım mı Selin lüfen ?

-Ya sen ne zamandır bu kadar araba meraklısı oldun Burcu? Hayır yani cafeye de bu kılıkta gidiyorsun. Yani Selimden hoşlanıyorsun da ona hazırlandın di- 

-Aaa hayır ne alakası var yani . Hem banane Selimden canı cehenneme o bücürün . Tabi canım baksana sen benim gözlerime sence yer miyim bunları edasın da ölümcül bakışlarımı Burcuya fırlatmıştım.

-Zaten bende arka koltukta kitap okuyacaktım. Düşünürmüş gibi yapıp sol işaret parmağımı yüzüme dokundurdum. Gelince haber ver dedim.

-Allahım sana geliyorum. Bin şu arabaya Selin dedi Burcu.

Arabanın kapısını açtığım gibi arkadaydım. Huzur verici SİYAH.Elime Ahmet Batmanın Sabah Uykum adlı kitabını aldım ve okumaya başladım. Ya bir yazar herşeyi bu kadar mı iyi anlatır.

''Henüz yolumuz kesişmemiş olabilir,başka yollar da geziniyor olabiliriz.Belki de karşıma hiç çıkmayacaksın ve biz diye birşey olmayacak. Belkide yüzünü ezberleyeceğim. Bazen düşününce anlam veremiyorum sarılmamız gereken bu kadar konu varken sen hala neden yoksun?''

Galiba sonsuza kadar yanlızlığa mahkum edilmişsin Selin Günel. Ben daha dünü unutmadım sen bana yanlızlık diyorsun iç sesim bravo sana. Bazen benden yana olmadığını düşünmeye başlıyorum kapa çeneni! Evet bazen böyle kendi kendime konuşabiliyorum ah ne kadar da zekiyim.

RUHSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin