4.Teşekkür Ederim

434 66 7
                                    

Uyku biz insanlar için verilmiş en iyi şey bence. Uyu ve herşeyi unut. Ne demişler'' Uyku Çinde bile olsa onu gidip al'' .Ama neden sabahın 08:00'da uyanmak zorundayım. Kendimi  3 çocukla ortada kalmış Bedriye gibi hissediyorum. Dün gece neler olmuştu öyle. Onu artık hergün istemesem de görecektim. Bir anda hayatıma girdi ve sanki herşey çok normalmiş gibi davranıyor . Kimsin sen Deniz niye geldin ?. Soru havuzum da artık boğulacak durumdayım. Kafam çok fazla karışık. 

''Günaydın Selin. 10dk içinde hazır olmazsan odana girip ben seni giydiririm haberin olsun'' diye bir mesaj geldi. Bu telefon numaramı nereden biliyor. Çocuğum sen ajan mısın nesin? Bir tanıt bana kendini.

'' Bunu asla yapamazsın anca rüyanda görürsün  diye mesaj attım. Anında cevabı geldı.

'' Denemek ister misin? Yanlızca 8 dk kaldı diye mesaj attı. Ciddi olmalıydı kaldır poponu yataktan Selin.Dolabın karşısına geçtğim de ilk defa bu kadar kararsız kalmıştım. Ne giyecektim ki şimdi. Bu çiçekli elbise :/ Of çok demode olmaz. Dur bir dk ben kimin için hazırlanıyorum ki. Deniz için mi ? '' Tabikide onun için baksana aynanın karşısına geçmiş makyaj yapıyorsun Selin'' Hayır yapmıyorum sadece yüzüm biraz solgun o yüzden. İç sesim bile artık benimle dalga geçiyordu.İnanamıyorum sadece3 dk kalmıştı neredeyse aşağıda olur. Hızlıca odadan çıkıp Burcunun odasına girdim

-Burcu kalk gidiyoruz 

- 5dk daha Selin rüyamda Selimi görüyorum. Bozma şuanı. Selimi mi görüyor. Aralarında ki ilişkiyi bir açıklayamadı gitti bunlar da. Üzerindeki yorganı çekip yere attım.

-Az sonra Deniz burada olur ve yanlızca 2 dk kaldı. Dolabının önüne geçip pantolon ve gomlek çıkarıp yatağın üstüne koydum. Yanlızca 1 dk çabuk ol!

Hızlı adımlar ile aşağıya indim. Noluyordu bana yani ayna karşısına geçmeler kıyafet seçmeler. Aynanın karşısında öylece durmuş saçlarım ile oynuyordum. Beni Değiştiriyorsun Deniz. Yüksek sesle çalan korna sesiyle irkildim. Pencereden baktığım da Deniz ve Selimin arabadan dışarı çıktığını gördüm.

-Günaydın Selim. Selime sıkı bir şekilde sarıldım ve yanağından öptüm .

-Öhö öhö . Günaydın Selin dedi Deniz . Ona ise sadece başımı sallamıştım. Sana o kadarı bile yeter canım.

-Burcu uyandımı?

-Evet odasın da dün gece rüyasın da artık nasıl göründüysen uyanmak istemiyordu dedim. Selim ise vakit kaybetmeden yukarı çıktı. Evet istemesem de Denizle yanlız kalmıştık. Aynanın karşına geçip elbisemin eteğini düzeltiyordum.

-Biliyor musun Selin hayat çirkinler için oldukça çirkin . Arkama geçip aynadan bana bakıyordu sinir.Yüzüme ona dönüp

irkinlik adına mastır yapmışsın Deniz. Gülümsedim. Yalan atıyorum şu anda ''Allah senı boş vaktindemi yarattı Yavrum'' Bakışları keskındı bende .

-Ne kadar süslenirsen süslen hep çirkin kalacaksın .

-Hıh ben çirkinliğimi her halde düzeltirim. Ama senin bu beyinsizliğini napıcaz biz. Düşünürmüş gibi yapıp. Biliyor musun inekten insana beyin nakli varmış belki sende çalışır dedim. Çok fazla sinirlenmişti sağ elini yumruk yapmış sıkıyordu.Selin mayınlı bölgeye bastın kızım kaç çabuk. Tam arkamı dönüp gidecekken sağ eli ile kolumu kavradı çok fazla sıktığı için çok acıyordu.

RUHSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin