#18

267 14 2
                                    

A doua zi dimineata...

Ma trezesc vesela. Ce bine e sa ma trezesc fara alarma. Queen e langa mine dar nu stiu unde e Lord. Il voi gasi eu.

Imi fac rutina si merg la dulapul vietii. Azi voi iesi cu printesele. Sper ca voi arata bine. Imi iau o rochie👇 si plec jos. Cred ca ar trebui sa ma obisnuiesc cu rochiile astea lungi.

 Cred ca ar trebui sa ma obisnuiesc cu rochiile astea lungi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mananc micul dejun.

H: Printesa! Isabella, Elisabeth, Sophie, Tarra si Adrien te asteapta.
Eu: Ok, dar unde e Lord?
H: In gradina. Acum fugi. Noi nu avem voie sa venim la chestile de genul. Nu vi se va intampla nimic.
Eu: Ok.

Ies afara unde aceleasi persoane de ieri stau in fata mea. Ne.am plimbat si am inceput sa ii cunosc.

Adrien e printul regatului Khalidya. (Nume aproximativ inventat). El nu are mama. Are 19 ani deci e cu 3 ani mai mare ca mine. E blond, are ochii verzi si cred imi cam place de el. Dar nu cred.

Isabella e printesa regatului Heidmallia. Ea are 18 ani. E cea mai mare dintre printese si cea mai prietenoasa. E satena si are ochii caprui.

Elisabeth e a doua cea mai mare dar tot 18 ani. E printesa regatului Imothepia. Si ea are ochii tot caprui si parul saten.

Sophie si Tarra sunt nascute in aceeasi zi si au ochii caprui dar parul blond. Sophie e printesa regatului Hyponsia. Si Tarra e a regatului Zurvania. Sophie e cu cateva ore mai mare decat Tarra.

Ne.am imprietenit si atat. Cred ca cel mai mult m.am imprietenit cu Adrien. Tot timpul am stat langa el.

E(Elisabeth): Deci, nu cred ca ti s.a spus dar peste cateva saptamani ai incoronarea.
Eu: Asa si?
S(Sophie): Cum adica "si"? Tu chiar nu stii? Trebuie sa iti alegi rochia.
T(Tarra): Si noi te putem ajuta.
Eu: Mda...multumesc.
I(Isabella): Hai ma lasati fata. Nu o tot sacaiti. Mai e pana atunci.
Eu: Cred ca plec la castel. Se face tarziu. Paa.
Toti: Paa.

Merg linistita inspre castel. Dar cred ca am plecat in directia opusa. Am dat de un fel de rau. Nu cred ca e pe aici. Pai ar trebui sa astept pana voi fi data disparuta.

Deci. Ca sa ne intelegem din nou. Aceste nume de regate poate ca par cringe dar au o poveste chiar interesanta. Eu le.am inventat. Sunt luate de pe internet dupa ceva nume si le.am derivat. E ciudat dar aia e.

Fiecare Printesa Are Printul Ei   Miraculous ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum