#22

230 16 0
                                    

Ies din casa unde printul ma asteapta. Imi place aici avand in vedere ca nu trebuie sa dau explicatii unde ma duc. E tot ce mi.am dorit vreodata, dar as vrea sa fie prietenii mei cu mine.

   Eu: Buna, Adrien.
   Ad: Hei. Mergem la rau, nu?
   Eu: Dap. Haide.
   Ad: Cum iti e piciorul?
   Eu: E bine.
   Ad: Ma bucur.
  
   Eu: Si...nu crezi ca celelalte printese vor fii geloase?
   Ad: Ba da...dar nu imi pasa...
   Eu: Stii, chiar vreau sa stiu...cum e sa stai intr.un castel?
   Ad: Destul de greu... dar sa stai intre oameni?
   Eu: E minunat. Ar trebui sa stai cateva zile in Paris. Ziua mergi la scoala cateva ore si dupa iti faci temele, asta doar daca vrei, si dupa iesi cu prietenii in oras.
   Ad: Oau. Si oamenii nu sunt rai?
   Eu: Ba da. Doar unii.
   Ad: Aici toti sunt buni. Si tu...abia ce ai facut 16 ani, nu?
   Eu: Da..
   Ad: Si cum e?
   Eu: Adica?
   Ad: Pai acolo cum se sarbatoresc zilele de nastere?
   Eu: Cum vrei. Cand eram mica parintii ma duceau la un parc de distractii si seara mancam tort cu ei. Apoi am inceput sa ies vu prietenii in oras si sa mananc tort si cu ei si cu parintii mei. Si..dupa am inceput s aies cu prietenii mei si sa mananc tort doar cu ei.
   Ad: Oau. Eu am mancat tort doar la majoratul meu...
   Eu: Si pana la majorat ce ai facut?
   Ad: Aceeasi cina plictisitoare cu tata in care ambii ne prefacem ca e bine.
   Eu: Ce naspa.
   Ad: Nu e asa naspa daca te obisnuiesti...deci. Paris. Am auzit ca e o capitala superba.
   Eu: Da. Mereu ieseam cu Alya, Chloe si Nino sa mancam inghetata in fata turnului.
   Ad: Ei cine sunt?
   Eu: Prietenii mei.
   Ad: Iti e dor de ei?
   Eu: Da. Putin. De cand e si Luka in grupul nostru..m.au cam indepartat.
   Ad: Nu e nimic. Acum ma ai pe mine. Si pe printese.
   Eu: *zambesc* *mai si rosesc*.
  
Stam la rau si povestim.

Fiecare Printesa Are Printul Ei   Miraculous ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum