#38

218 15 1
                                    

Ajungem in fata castelului, unde ca deobicei sunt oameni care aplauda cand ma dau jos din masina. De data asta toti sunt imbracati elegant pentru petrecere.

   H: Sper ca ti.ai pregatit discursul pentru mai tarziu...
   Eu: Discu...ce?
   H: O, vai. Nu stiai? Bine...vei improviza. Acum hai.
  
   Eu: Imi explicati si mie?
   Ad: Trebuie sa tii un discurs...
   Eu: Pentru?
   I: Si eu ma intreb....
   E: Nu conteaza. Acum hai sa ne distam. Spune si ma trage dupa ea.

Desigur ca nu pot. Trebuie sa merg pe covorul asta luuuuuuung.

Intram in castel si chestii. Porneste muzica. E lenta. As dansa. Cu Adrien. Ba nu. Singura.   

  Dupa vreo 5 minute oamenii tot intra. Deja m.am plictisit. Trebuie sa dansez. Si muzica e atat de plictisitoare. Ma duc la DJ sa.i spun sa puna una mai neplictisitoare. Merg putin grabita. Simt ca cineva m.a calcat pe rochie.  Voi cadea. Inchid ochii asteptand sa fac contact cu pamantul. No. De ce nu mai fac? Nu.i asa mare departarea. Deshid ochii si il vad. Il vad pe Adrien. Aud un sunet de copil ofticat. Cred ca e Tarra. Sigur ea m.a calcat.

   Eu: M...m...mersi.
   Ad: Cu placere. Trebuie sa iti schimbi rochia cu una mai scurta.

Adrien perversule ai vrea tu sa port o rochie scurta si sa imi fezi fundul...defapt cred ca si eu as vrea...

   Eu: Nu cred ca e cazul. Asta e bu... spun putin iritata
   Ad: Nu la asta ma refeream. Trebuie sa iti iei una mai scurta ca sa nu o calce nimeni. Nu ai atata performanta sa nu te impiedici.
 
Hai ca deja m.am enervat....

   Eu: Deci vrei sa spui ca sunt impiedicata.
   Ad: Nu neaparat impiedicata. Doar mult mai putin stabila pe picioare decat majoritatea persoanelor.
   Eu: Pff... spun si il imping continuandu.mi drumul.

Nu stiu ce m.a apucat. Eh...i.am spus DJ.ului sa puna muzica dinaia de care se asculta la noi. Am inceput sa dansam.

  Dansez linistita cand cineva se da de mine. Ma intorc si...

Pe cine credeti ca a vazut Marinette? Veti afla in capitolul urmator😂😉

Fiecare Printesa Are Printul Ei   Miraculous ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum