Capitol 3

11K 575 66
                                    

După 13 ani

Amber

Am lăsat orașul în urmă și nu pot să spun că sunt cea mai fericită. Însă sper ca Mina să fie fericită. Pentru că ea contează cel mai mult.

Orașul devenise prea plin de ziariști care ne căutau și în fund, doar ca să publice o poveste proastă în ziarele lor ieftine.

Ultimul incident, când un ziar de prost gust a publicat o astfel de poveste și poze cu fiica mea de 9 ani Mina, mi-a pus capac. Parcă și acum îmi amintesc titlul "Suferințele copilului în urma greșelilor tatălui" și o poză cu Mina în brațele mele, după ce o luasem de la școală. Pentru noi era o zi normală, dar pentru ei era un motiv în plus să mai câștige câteva vizualizăr. Din fericire prietena mea Deanne s-a ocupat de site-ul respectiv, blocându-l total, însă nu puteam face asta de fiecare dată cu fiecare site de acest gen. Și erau destule interesante de scandalul fostului meu soț Bobby, marele om de afaceri care era acum investigat la sânge pentru niște afaceri dubioase.

Din fericire eu eram deja divorțată de el la momentul când aceste probleme au început să apară, însă, de dragul Minei și al imaginii de care el avea nevoie să o păstreze intactă pe perioada procesului, decisesem să locuim parțial împreună și, cum viața nostră privată era destul de... privată, nu mulți erau cei care știau că de fapt noi eram divorțați.

Dar acum răbdarea mea ajunsese la limită și Mina nu mai era deloc ferită de scandalul lui, așa că în scurt timp el s-a mutat din casa în care locuisem ca o familie și a încercat pe cât posibil să ne ferească de nebunia din viața lui.

O iubea pe Mina ca și când era fiica lui, chiar dacă nu era tatăl ei biologic. Iar ea îl iubea destul de mult, fiind singura figură bărbătească pe care o cunoscuse de când se născuse, dar a știu adevărul de la început și cred că asta a oprit-o să se atașeze chiar atât de mult de el. Ceea ce acum îi face destul de ușor să accepte despărțirea noastră definitivă și să fie foarte încântată de schimbarea noastră.

Și uite că acum, după ce am aterizat în Pittsburg, m-am urcat la volanul noii mașini 4x4 pe care am luat-o pentru acest oraș, și ne întreptăm spre casa unde vom locui cel putin pentru următoarele luni și poate chiar mai mult, dacă Mina se acomodează.

Pittsburg-ul este orașul meu natal, dar am plecat de aici imediat după terminarea liceului. Prima dată în Los Angeles, unde am rămas însărcinată cu Mina în urma unei relații cu un idiot care nu vroia să aibe un viitor alături de mine considerând că familia mea nu este de nivelul familiei lui implicate în politică și cu imagine "impecabilă. L-am mințit că o să fac avort și nu i-am spus că la momentul respectiv eu aveam deja conturile mai pline ca ale întregii lui familii și că nu aveam nevoie de ajutorul lui. Am rămas în Los Angele înpreună cu cele mai bune patru prietene ale mele și ne-am cumpărat împreună prima casă acolo, o vilă într-o zonă de lux a orașului. Mi-am dus sarcina la bun sfârșit și am mai locuit o perioadă împreună cu ele, timp în care, în paralel, dezvoltam împreună diferite afaceri și tot mai multe investiții. Fiind mamă, trebuia să stau mai mult acasă, așa că mi-am descoperit pasiunea pentru bucătărit, așa că nu mi-a trebuit mult timp să deschid primul restaurant care până în prezent deține două stele Michelin.

Dar mereu simțeam că în orașul ăla mă ascundeam, așa cum îmi ascunsesem sarcina, așa că am decis să mă mut în New York, unde aveam în plan deschiderea unui alt restaurant la fel de select. Fetele au fost și ele încântate de schimbare și în mai puțin de jumătate de an eram toate mutate fiecare la casa ei în marele oraș.

Mina avea 4 ani când l-am cunoscut pe Bobby și era al doilea bărbat din viața mea. De fapt al treilea, dar pe primul nu prea îl consider ca fiind o relație, pentru că a fost doar pentru o noapte.

Lady A și profesorul  [+18] (III)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum