Amber
O donație foarte frumoasă la noua școală și nu am nicio problemă cu înscrierea Minei în noul an, chiar dacă locurile sunt deja ocupate.
Directoarea este toată un zâmbet și este extrem de recunoscătoare, însă sentimentul e recipric, pentru că aveam mare nevoie ca Mina să nu piardă din cursuri din cauza deciziei mele de a pleca din New York așa repede.
Îmi povestește despre școală, despre profesori, despre activitățile extrașcolare și aici subiectul îmi atrage atenția pentru că știu că Minei îi plac astfel de activități.
- Cum de nu m-am gândit? zice ea mai mult vorbind singură și apoi mi se adresează cu un zâmbet mare pe chip. Intenționați să plecați pe undeva saptămâna aceasta?
- Nu, răspund cu o ușoară ezitare.
- Joi, adică peste 4 zile am organizat ca un grup de copii să mearga la Pickerel Creek. Este o rezervație naturală lângă Lacul Erie și este o zonă minunată pentru relaxare, iar copiii au ocazia să vadă o mulțime de animale sălbatice. Sunt doar 7 copii înscriși, iar dacă sunteți de acord să meargă și Mina, ar fi ideal! Ar fi patru fete și patru băieți.
- Dacă așteptați o secundă, pot să vă confirm chiar acum cât vorbim, spun și imediat îi scriu un mesaj Minei despre acest subiect.
Îmi răspunde destul de repede cu un mare "DA!! Megan era deja înscrisă deci pot să stau cu ea în cameră!"
Zâmbesc și îi dau vestea bună directoarei care deja le notează pe cele două fete să stea împreună în cameră.
Sunt chiar fericită că Mina o să se distreze în această vacantă.
- Câte zile o să dureze?
- Luni după-amiază este întoarcerea. Dar am să fiu directă cu dumneavoastră și o să am o mare rugaminte, dacă m-ați putea ajuta.
Ok... ce mai vrea?
- Grupul trebuia să fie însoțit de doi profesori, dar din păcate doamna Ferguson s-a îmbolnăvit și nu am pe cine trimite în locul ei. Am mai discutat cu unul dintre părinți, care inițial a fost de acord, dar ulterior i-a apărut ceva în program și nu mai poate. Nu sunt mulți copii, dar ar fi totuși indicat să avem doi oameni maturi care să se ocupe de ei. Domnul profesor de sport pentru băieți și o mamă pentru fete. Iar dumneavoastră deja cunoașteți pe două dintre ele, deci treaba va fi foarte ușoară. Vă cer prea mult dacă v-aș ruga din tot sufletul meu să mergeți în excursie?
Să mă bată mama dacă știu cum să ies din povestea asta. Să o trimit pe maică-mea? Ea nu pleacă nicăieri fără tata. Sau mai bine spus tata ar muri fără ea atâtea zile; zici că sunt născuți lipiți. Sunt blocată și nu reușesc să găsesc nicio scuză rezonabilă. Femeia asta știe că eu stau acasă și nu am un job unde ar trebui să fiu. Nu știe și nu trebuie să știe ea care îmi sunt afacerile mele de fapt și că lucrez de acasa.
Așa că încerc să mă gândesc la cum aș putea să mă împart și cu treburile ele dacă ar fi să merg. Partea cea mai bună este că rezervația asta este la jumătate de oră de Cleveland și chiar vroiam să mă întâlnesc cu cineva acolo pentru a discuta despre posibilitatea deschiderii unui restaurant acolo. E un oraș mai mic față de cele în care am deschis până acum, însă are potențial pentru segmentul de restaurante de familie pe care încerc să îl dezvolt în paralel cu cel de lux.
Alt avantaj nu reușesc să găsesc la toată excursia asta. Sper ca locul să aibe internet.
- Cred că pot să merg, doar că m-ar ajuta dacă aș putea să fac o mică staționare în Cleveland. Cred că reușește profesorul de sport să plece cu copii de aici și să ne vedem direct acolo? Am să încerc să nu întârzii prea mult, ba chiar o să plec înaintea lor, ca să îi prin din urmă.
CITEȘTI
Lady A și profesorul [+18] (III)
Romance❗️❗️❗️ CAPITOLELE POSTATE AICI SUNT UN PREVIEW AL CĂRȚII COMPLETE! POVEȘTILE AU FOST UȘOR MODIFICATE ÎN 2021 SI SUNT DISPONIBILE PE SITE-UL EDITURII www.vesperbooks.ro ❤ "Lady A și profesorul" - prima iubire nu se uită niciodată. Cea de-a treia po...