Beni getirdiği yeri bilmiyordum çünkü ilk defa geliyordum.
Kapı önünde iki kaba adam.
İçeriden gelen gürültülü müzik..
Dışarıda etrafa saçılmış insanlar."Nereye getirdin beni böyle"
Cevap bekliyordum."Susar mısın!"
Dedi Kolumu sıkarak çekiyordu. Ve canım acıyordu..."Ateş lütfen.."
Dedim elinden kurtulmaya çalışarak.."Bak Esila bu gece de problem çıkarsa çok fazla iyi olmam sana ona göre"
dedi daha çok sıkıyordu Kolumu.Bu defa da sustum. Bakalım bu sefer nasıl canımı yakacaktı...?
İçeri girdik ve anında müzik durdu. Herkes bize bakıyordu.
İçeride sinek uçsa sesi kulaklarda duyulurdu, ve Ateş el kaldırınca müzik tekrar başladı.
Biz geçtik bir köşeye oturduk.
Biraz zaman geçince...;"Kalk eşlik et bana"
Elini uzattı.."Canım istemiyor"
Dedim reddederek."Senin canın istiyor diye değil zaten ben istiyorum"
Elimi zorla tutup kaldırdı."Ateş canımı yakıyorsun"
Biliyordum çünkü aynı şeyi birazdan yaşayacağım."Esila sinir bozucu oluyorsun gerçekten"
Sıkı sıkı tutmuş elimi zorla dans ettiriyordu.Evet ve başladık...
Gözüne kestirdiği biri vardı, beni itip kızı kendine çekti..
Sadece her defasında olduğu gibi yine izliyordum onu.
Defalarca dans edip durdular. Kızı sardı kollarına ve boynuna sarıldı.
Ve işte koptu yine!!!
Yapacağını yaptı, kızı dudaklarından öptüDaha fazla bu iğrenç sahneye bakmazdım. Koşarak kaçtım.
Arkamdan geldiğini biliyordum ama bu defa her şey bitecekti."Esila..?"
Bağırdı arkamdan. Durdum yanıma geldiğinde...;"Ne var ya ne var! Sen nasıl bir insansın böyle. Sırf sana aşık olduğum için sırf senin kahrolası kalbini sevdiğim için sustum ama artık dayanamıyorum. Bak bana bak yaşarken öldüm her defasında ve beni yaşarken öldüren sensin.."
Dedim tokat atarak."Sen kim oluyorsun..? Sevgimi dahi hak etmeyen sıradan bir insansın. Bana kölesin sen her istediğimi yapmalısın yoksa ne yapacağımı biliyorsun"
dedi omuzlarımı sıkarak.!"Bu mu diyeceklerin! Peki yapmıyorum artık senin kölen falan da değilim hadi yap bakalım ne yapacaksan"
Kendimi ondan kurtardım."Peki öyle yarın izle ve gör" dedi
İtip arkasına bakmadan uzaklaştı.Bir taksiye atlayıp evime yakın bir parkın önüne geldim.
Telefonum çalıyordu... Ve yine o;"Nerdesin"
dedi bağırarak..."Sana ne..?"
Dedim sakin bir şekilde."Sizin eve yakın bir park var o bahçedeyim, sende gelirsen iyi olur"
dedi sinirliydi belli...!Bunu bildiğim için sessizce arkasına geçtim "arkana bak" dedim..
Döndüğünde anında tokat attı bana..Ne olduğunu anlamaya çalıştığımda da bana sımsıkı sarıldı... "özür dilerim"
"Ateş Bırak beni" Kendimi ondan kurtarmaya çalıştım.
"Bırakmam sensiz nefes alamam ben" dedi daha çok sıkıyordu.
"Ateş canımı yakıyorsun" dediğim an bıraktı beni..
"Bak sadece biraz daha dayan söz geçecek hepsi, seni seviyorum anla beni" dedi sanki arkasında birileri varmış gibi konuştu.
"Benim senden istediğim bu değildi sevseydin geçecek gibiydi." Dedim tam gidecektim arkamı döndüm elimi tuttu.
"Beni böyle bırakma lütfen sadece 2 gün ver bana" dedi sevdiğim için kabul ettim. Bu defa yine şans verdim ona...
Banka geçip oturduk. Başımı omuzuna koydum... saatlerce manzarayı izledik.
Aklıma bir an o kızı öptüğü geldiğinde omuzunu ısırdım."Napıyosun sen ya" dedi beni iterek omuzumdan
"Bu o kızı öptüğün içindi" diyerek sol koluna sarıldım.
"Sen beni baya baya kıskanıyorsun, sana bunları yaşattığım için özür dilerim. Ama geçecek seninle bir ömür boyu mutlu olacağız"
dedi saçlarıma dokunarak..."Biliyorum ve umudumu kesmiyorum. Ama her gün bana bunları yaşatman kalbimi paramparça ediyor" dedim üzgün ses tonuyla...
"Bazen mecbur kalıyorum bazı şeylere... sevdiğime sevildiğime karşı. Kaybetme korkusunu göze alacak kadar" dedi ayağı kalkıp biraz ilerledi...
"Olmaz ama öyle, bana da söylersen sana yardımcı olacağımı biliyorsun" dedim yanına gidip elimi omuzuna attım.
"Ah deli kadın, beni sevdiğin için bunlara katlanıyorsun senin yerinde başkası olsa şimdiye kadar beni gömmüştü çukura" dedi elimi tutup öperek.
"Ah deli adam seni sevecek kadar neleri göze aldım ben bir bilsen" dedim sımsıkı sarıldım ona
"Hadi artık seni eve bırakayım Emine abla merak etmesin" dedi elimi tutup.
"Sağol her şey için" dedim yürümeye devam ederken.
"Sanırsam yolun sonuna geldik" dedi evin önüne geldiğimizde.
"Peki.. iyi geceler" dedim elini bırakıp
"İyi uykular" deyip arkasına dönüp gitti.
Gözden kaybolunca bende eve girdim. Merakla beni bekleyen Emine teyzem koltukta uykuya kalmış..
Rahatsız etmek istemedim.
Üzerini örtüp odam geçtim.Bugünü bugüne imza atıp bitirdim....
Sevgili Günlük;
Yine sana selam olsun, bugün kırmamak için uğraştığım insan yine ve yeniden kırdı beni. Ona karşı kızgınlığım olsa da gözlerine bakınca kızgınlığım aniden yok oluyor. Ben gerçekten onu çok seviyorum. Bana anlatamadığı bir sıkıntısı var. Bunu er yada geç öğrenmeliyim, çünkü neden 1 hafta boyunca başka bir kızı benim yanımda öpsün ki? Bunun sebebi olmalı... sevgili Günlüğüm bugünü de bugüne bırakıp imzamı attım. İyi geceler... (:
Odamın ışıklarını söndürüp yatağa girdim. Sokağı aydınlatan ışık odamın içini de dolduruyor. Öylece daldım derin uykuya...