negyedik ♢ epiphany

2.1K 167 44
                                    

JIN POV

A tegnapi beszélgetés Jaevel rendkívül jól esett. Sóhaj kíséretében vettem elő mobilomat, és megtettem. Megtettem, hogy elhívom Namot valahova. Mondjuk kávézni.

Én: Szia. Tudom, hogy nem akarsz velem barátkozni, meg semmi ilyesmi, de gondoltam mégis lehetne valamit kezdeni a barátságunkkal, és elszeretnélek hívni a kedvenc kávézódba.

Én: Ha

Én: Gondolod.. 😶

Időbe telt, míg választ kaptam. Furcsáltam. Furcsáltam azt, hogy válaszolt. Nem mintha eddig nem, viszont most "kedvesen" reagált rá.

Namjoon: Akár.. Hol és mikor akarsz találkozni?

Belement. Lefagyva, és meglepődve álltam a tükör előtt. Biztos, hogy álmodom.

Én: ÚRISTENÚRISTEN ~ Megyek érted nemsokára 😮 legyél csinos 😏

Namjoon: Egy szóval nem mondtam, hogy el is megyek 😂

Én: Ohh man :c Most csak szivatsz, mint mindig. Ugye?

Namjoon: Lebuktam haha.. na megyek öltözni, aztán siess.

Eljön velem. Végre. Fülig érő mosollyal a szobámba rohantam felöltözni. A mai outfitem egy rózsaszín pólóból, illetve egy fehér halásznadrágból állt. Na meg a jó kis fekete cipőmből. Az autóval elindultam Nam háza elé, ami címet megadott.

Ő már a kapu előtt állt, majd az anyósülésre beszállt.

- Szia. - szólalt meg az ezüsthajó előbb, egy mosoly kíséretében.

- Szia Nam, hogy vagy? - legbelül zavarban voltam természetesen, mit ha akartam sem tudtam abbahagyni.

- Jól vagyok, köszi. - rámnézett, mikor én alsó ajkamat harapdáltam, miközben végigmértem őt.

NAMJOON POV

Láttam Jinen, hogy egy kicsit feszül. Akárcsak én. A hátamon vert a víz, illetve a hajam is kezdett vizessé válni.

- Indulhatunk? - kérdezte nagy lendülettel, mire én bólintottam, ő pedig azonnal a gázra taposott.

A kedvenc helyemre vitt, aminek rendkívül örültem. Tulajdonképpen, a szívem mélyén még mindig a legjobb barátom Jin. Vagy.. lehet már egy kicsit több..

Beültünk a kávézóba, majd egy kétszemélyes asztalnál helyet foglaltunk.

Le nem bírtam róla venni a szemem, ami szerintem túlságosan feltűnő volt, ezért gyorsan oldalra pillantottam.

- Ennyire helyes lennék, hogy bámulsz engem? - nézett rám mosolyogva.

A kávénkat elkértük, amit azonnal ki is hoztak.

- Öö.. ~ i... - nem hagyta befejezni a mondatom, mert közbeszólt.

- Várj.. ki se kell mondanod, mert tudom hogy az vagyok. - homlokon csaptam magam, majd nevetni kezdtem.

- Nonono... you wrong me right.. haha - (DDAEENG!) kuncogtam fel. - Na jó, csak vicceltem. Te vagy a jó, én meg a rossz. - nyeltem le az utolsó kortyot is.

- Mire gondolsz? - komolyodott el, miután ő is megitta a kávéját.

- Ja, semmi.. - halványan elvörösödtem, majd sóhajtottam egyet.

Álltunk fel az asztaltól, miután fizettünk, Jin megragadta a karom, és húzni kezdett valahova.

- Jin, most hova viszel? - ültünk be az autóba, majd Jin is beszállt, és a jármű elindítása után, beletaposott a gázba. Mint aki ideges.

- Majd meglátod.

(Írjátok meg véleményeteket, hogy eddig milyen ez a trash, akár azt is, hogy min kéne változtassak. Mikor ez a rész kikerül, én valószínű már nyaralok, vagy még valamelyik nap aug. 11-e előtt. Köszönöm már most a rengeteg voteot - a legelsőn még 2 rész összegében sem volt ennyi. Puszi a pocitokra 💚)

benne vagy? ♢ namjin // BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now