első ♢ joke

3.6K 212 23
                                    

NAMJOON POV

Nagy rohanásba kezdtem, mikor az órám 7:55-öt jelzett, ami azt jelentette, hogy van 5 percem beérni a kávézóba.

Izzadtságcseppek folytak le a homlokomon, ugyanis hatalmas hőség volt, én pedig teljesen feketében voltam, mintha temetésről, vagy épp oda tartanék.

Lihegve nyitottam be a sarkon lévő munkahelyemre, ahol Hobi és Zoey már takarították a pultot.

- Nem szoktál késni, haver. - pacsiztam le a sráccal, majd a pult mögé férkőztem, hogy letudjam venni a pulcsim, és fel tudjam venni a szürkésbarna kötényem.

- Elaludtam, mert késő éjjel feküdtem le aludni. - töröltem meg az arcom papírtörlővel.

- Mit csináltál te addig? - nézett rám kérdőn a lány, amire homlokon csaptam magam.

- Olvastam. - léptem oda az ajtóhoz, hogy megtudjam fordítani a 'Nyitva/Zárva' táblát, ezzel jelezve, hogy kinyitottunk.

● ● ●

Kiszolgálás közben jókat beszélgettem a vendégekkel ( akikre már szinte ismerősként tekintek, mert annyit járnak errefelé ), mikor az ablakból régi barátom, Jint láttam meg.

Csak be ne jöjjön, mert biztos, hogy le fog nézni, hol dolgozok.

Bár én mindig is szerettem ezt a munkát. Hisz jó embereket ismerhettem meg, mióta ide betettem a lábam.

Asztaltörölgetés közben a telefonom megrezzent. Nem néztem, meg gondoltam nem fontos.

JIN POV

Most szopat, hogy nem ír vissza, vagy direkt csinálja, vagy esetleg egyszerűen leszar?

A kávéző előtti mini-parkolóban parkolt az autóm, a sötétített ablakból figyeltem Namjoon minden lépését. Na várjunk csak. Egyátalán miért figyelem én?

- Vigyen a házamhoz. - intettem a volán mögött ülő sofőrömnek, aki rögtön el is hajtott onnan.

Síri csend volt az autóban, amit kicsit furáltam, ugyanis néha elbeszélgetek a vezetővel. Egyszercsak megrezzent egyet a telefonom, amit azonnal fel is oldottam, hátha Nam írt.

Faszt.

Csak a szokásos 'Az akkumulátor 15%-on van. Csatlakozzon a töltőre.' értesítéseim. Az autó oldalából elővettem a töltőmet amit az egyik ajtó oldalára behelyeztem, majd rácsatlakoztam, ami egyből tölteni kezdte a készülékem.

Hazaérkeztünk. Minden cuccomnal együtt kiszálltam a járműből, majd a kapu felé indultam meg. A postaládámból kivettem a leveleket, ugyanis elég sok gyűlt össze, mikor legutoljára kiürítettem.

A házból belépve finom illatokat éreztem a konyhából. Jaeyeon, a bejárónőm épp kimchit készített, aminek nagyon örültem, hiszen rettentően éhes voltam, ráadásul a kimchi egyik kedvenc kajám.

● ● ●

A szobámban ültem, és a TV-t néztem, mikor a telefonom megrezzent. Végre írt. Megnyitottam az üzenetet, és nem átlagos választ kaptam.

Namjoon: Szia, ha a munkahelyemről akarsz beszélni, és arról, hogy mekkora lúzer vagyok, rajta. 😌

Én: Mi, nem..? Dehogy akarlak bántani 😣 Hova tűnt a jófej, szexi aggyal rendelkező legjobb haverom?

Namjoon: Nemtudom, változtak az idők, ahogy én is.

Ezzel meg mi van? Nem ezt a Namjoont ismertem meg 10 évvel ezelőtt..

benne vagy? ♢ namjin // BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora