hetedik ♢ change

1.8K 150 34
                                    

NAMJOON POV

Körülbelül 5 nappal ezelőtt megbeszéltük, hogy Jinnel elmegyünk élményfürdőbe, de úgy, hogy közös haverjaink, Jungkook és Taehyung is velünk tartanak. (Ha nyelvtanilag ez a mondat nem volt jó, akkor pls szóljatok)

Az én házamhoz beszéltük meg a találkozót, hisz én lakok legközelebb a fürdőhöz, ahova megyünk. Nemsokkal később meg is érkeztek a fiúk, én már a lenti ajtónál vártam őket táskámmal.

- Sziasztok - mentem oda hozzájuk. Tae és Kooksi leparkoltak, majd Jin autójába szálltak be.

- Szia Joon ~ - köszöntek vissza, majdnem egyszerre.

Szó nélkül beszálltam az anyósülésre, majd gyors el is hajtottunk a házamtól.

Az út csendben telt. Vagyis, majdnem csendben, mert a rádió halkan szólt.

- Mi ez a nagy csend? - nézett egymásra Tae és Kook.

- De hát megy a rádió - mondtam oldalra nézve, miközben kicsit zavarba is estem.

- Hahahahaha igen vicces - forgatta meg szemeit Tae.

Nemsokkal később meg is érkeztünk, Jin leparkolt, és a cuccainkat kivettük a csomagtartóból.

Lemaradva a többiektől mentem utánuk, annyira zavarban voltam. Mikor Jungkook észrevette, hogy lemaradtam, megállt, és várta, hogy odamenjek.

- Mi a baj? - döntötte oldalra a fejét, a legfiatalabb. - Nekem elmondhatod~!

- Akkor~ ha az öltözőbe értünk, és Tae, meg Jin kiértek, akkor elmondom. - sóhajtottam fel, majd indultunk meg az említett hely felé.

Szerencsémre Jin és Tae már nem voltak bent, szóval Jungkooknak el tudtam mondani mi bánt.

- Tulajdonkképpen.. Jin a bajom. - harapva alsó ajkamat néztem rá. - Megtetszett nekem. És.. ha megtudja, akkor össze fog velem veszni, és aztán.. aztán meg soha az életbe nem fog hozzámszólni. Ha most is meglátom póló nélkül, nem fogom kibírni, hogy ne bámuljam egész végig felsőtestét. - vettem ki a törülközőm a táskából.

- Hmm.. - nyögte ki. - és.. akkor nem is tervezed neki elmondani? - vette fel a papucsát, a pólóját pedig ledobta magáról.

- Jungkookshi? - nézek rá szúrós szemekkel. - TE FIGYELTÉL AMIT AZ ELŐBB MONDTAM? - kezdtem ideges lenni.

- Igen, figyeltem. De.. Taenak én is így mondtam el, hogy mit érzek iránta. Ugyanezt gondoltam én is, amit te. Hogy megutál. De látod; lassan 3 éve együtt vagyunk. - mosolygott bíztatóan.

- Majd, ha eljön az ideje, elmondom neki. - kapom le magamról a pólót. - Meg.. ha lesz önbizalmam. Na.. de akkor mehetünk kifelé.

JIN POV

Sóhajtással indulok be Taehyung után a medencébe, mert Namékat már nem akartuk megvárni, míg kiértek.

- Jin. Minden oké? - áll meg Tae, majd felém fordul. - Mert nem úgy néz ki. - tette kezét keresztbe.

- Nincs baj. - bólintottam nemlegesen. - Na jó.. még is baj van. - indulok be mélyebbre. - Namjoon. A bajom. - mondtam el tagolva. - Szerelmes lettem belé. - sóhajtottam. - De.. nem merem neki elmondani, mert tutira a pofámba röhögne. Aztán.. megalázna.. és a hírnevemnek annyi. Vagyis.. most a hírnevem a legkevesebb problémám.

- Aha~ értem. Hogyan öntsek beléd önbizalmat, hogy eltudd neki mondani? Hidd el, ismerem Namjoont annyira, hogy biztosan nem fog a pofádba röhögni. - fogta meg a vállam. - Bízz bennem, Jin.

- Hát.. megpróbálhatom.. de.. biztosan nem most. Majd.. valamikor később. - erőltetek halvány mosolyt, mikor meglátom Kookot, és Namot kijönni az öltözőből. - Taehyung. Miért van ilyen jó teste Joonnak? - suttogtam a fülébe.

A két fiú bejött a medencébe, majd rögtön más témába mentünk bele.

● ● ●

Az óra 17:59-et jelzett, mikor mindannyian kiértünk az élményfürdőből. Tulajdonképpen annak ellenére, hogy sexy Namjoon miatt majdnem elhaláloztam, jó napnak sikeredett a mai.

Az autóba beszállva indultunk vissza a Nam házához. A hazaút már hangosabban telt, hiszen az egyik témát folytattuk onnan, ahonnan abbahagytuk. Vagyis.. én nem, mert én kussoltam egész úton "hazafelé".

Megérkeztünk, Taetől, és Kooktól elköszöntünk, majd aztán én is Joonietól, és indultam haza.

TAEHYUNG POV

- Mondd Tae, neked mondott valamit Jin? - nézett rám a barátom, miközben egy pirosnál megálltunk.

- Hát.. tulajdonképpen azt, hogy mennyire szerelmes Namjoonba. De nem meri neki elmondani, mert fél, hogy az arcába röhög a fiú. - sóhajtottam fel.

- Hallod~~ Namjoon is mondott valami ilyesmit. És ő is ugyanúgy szerelmes Jinbe, vagyis tetszik neki. - csillantak fel a szemei.

- Szerintem.. mi összehozzuk őket - vetettem fel az ötletet, mire Jungkook biccentett egyet.

- Ez érzem.. hogy jó lesz.. - kuncogtunk fel, majd mikor megálltunk egy piros lámpánál, egy gyors puszit adtam Jungkook szájára.

(Hosszú rész tessék nektek, meg egy kis Vkook, aztán 21:24 nem vagyok otthon és ha nem posztolja ki ez a szar, ideges leszek!!!!!)

benne vagy? ♢ namjin // BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora