JIN POV
Két hét elteltével kívancsiságból betértem a kávézóba, hátha tudok beszélni a silver hajú fiúval. A pult mögött egy lányt láttam meg telefonozni, aki mikor meglátott, rögtön eltette a készülékét.
- Nocsaaak ~, telefonozgatunk? - kuncogtam fel. - Na jó, nem basztatni jöttem az életed. Először is, szeretnék egy jegeskávét.
Sokkolva állt neki megcsinálni az italt, gondolom leesett neki, hogy Mr. Worldwide Handsome-mal áll szemben.
- Csak annyit szeretnék megkérdezni, Namjoon itt van? - a kezembe adta a kávét, én pedig kortyolgatni kezdtem.
- Nincsen, valószínű megint késik. Ha így folytatja, a főnök kifogja rúgni. - válaszolta meg, mikor Namjoon esett be az ajtón. - Szia Joon ~ -integetett a lány akinek még mindig nem tudom a nevét, bár rég megkérdezhettem volna.
- Szia Zoey. - sétált be a pult mögé, majd felvette a kötényét.
- Én azthiszem most mentem. Sziasztok. - nyeltem le az utolsó kortyot is, majd elhagytam a helységet.
NAMJOON POV
- Hey Nam, a főnök hivatott. - jött ki az irodából Hobi, majd egy sóhajtás kíséretében az irodába sétáltam. Na igen, egy kávézóba minek egy iroda? Na mindegy...
- Hivatott. Mit óhajt? - ültem le vele szembe, majd csak az asztalát kezdtem el bámulni.
- Mi történt, hogy mostanában sokat késel? - tette keresztbe karjait.
- Csak annyi, hogy messze lakok kicsit. - próbáltam kifogást találni a helyzetre. - Meg sokszor elalszok.
- Ha ez így folytatódik, el kell bocsássalak. - jelentette ki a legrosszabbat, amit főnök szájából hallani lehet.
- Értettem.
- Most pedig menj haza, pihend ki magad. - utasított rá, én pedig felálltam a székről, és elhagytam az irodáját.
Csendben levettem a kötényem, felkaptam a táskát, majd egy intéssel elmentem. A zsebemből előkaptam egy szál cigit, majd fekete öngyújtómmal meggyújtottam azt. Általában akkor gyújtok rá, amikor az érzéseim valahol a levegőben, én pedig már leszarom azokat. Ebben az egészben csak azt nem értem, hova tűntek el.
Idővel később már otthon voltam, ami rendkívül jól esett, hogy hazaengedett SeokJung. Bekapcsoltam a TV-t, ahol pont Jin interjút adott. Hmm..
- Azóta, mióta híres lettél a barátaiddal mennyire tartod a kapcsolatot? - kérdezte meg a férfi, aki SeokJin mellett ült.
- Nekem volt egy legjobb barátom, akivel nagyon megromlott a kapcsolatunk. - sóhajtott egyet. - Szeretném, ha ezt megtudnánk beszélni, ha nézed, írj rám légyszíves. - nézett a kamerába egy hatalmas mosollyal.
Most.. most rám gondolt?
ESTÁS LEYENDO
benne vagy? ♢ namjin // BEFEJEZETT
Fanfic- Számodra mit jelent a szerelem? - kérdezte a riporter nagy mosollyal, háttérben sikoltozó fangirl-ök kíséretében. - Nem volt benne részem, hisz soha nem voltam szerelmes. Azt hiszem, erre a kérdésre egy ember segíthet megfejteni a választ. Kim Nam...