Meghan Trainor-Treat Myself
Lavabodan çıktıktan sonra erkeklere bir şey çaktırmamak için elimizden geleni yaptık. Ve onları buradan uzaklaştırmak için.
Bir planımızda vardı. Sonuçta ben bir Yarenoğlu'ydum.
Kurtuluşumuz Gökhan. Gökhan Serel. Tabi ki de Zeynep'in platonik aşkı.
"Durun şimdi ben arar Gökhan'ı hallederim. Bizim oğlanları bir PlayStation atmaya çağırır."
"Kızım ya sen çok fenasın."
"Ya,öyle miyim?"
Güldüm. Ama gülüşüm yarıda kesildi."Peki ya işe yaramazsa?Ya Yankı anlarsa?"
İkisi de gelip bana sarıldı."Anlamamasını sağlarız."
"Kimin neyi anlamamasını sağlıyorsunuz kızlar?"
Arkamdan gelen sesle donup kaldım. Yutkundum ve son derece abartılı bir gülüşle arkamı döndüm."Arda."
O an Yağmur önüme atladı."Hiç.En azından sen değilsin."
Arda'nın gamzeleri bize gülümsedi. "Öyle mi?"
Yağmur parmak ucuna çıkıp boylarını eşitledi."Öyle."
"Şimdilik öyle olsun.Ama bu durum kısa sürecek." Göz kırpıp bizimkilerin yanına gitti.Amanın!Yoksa bu ikisinin arasında bir şeyler mi oluyor?
O sırada Emirhan'ın telefonu çaldı. Duyamadığımız bir konuşma yaptı sonra bizim erkeklerle konuştu.
Onlar bize yaklaşırken kızları susturdum."Kızlar Gökhan bizi çağırıyor. Bir problem varmış. Gitsek sorun olur mu?"
"Emirhan ya ayıp ediyorsunuz. Biz size ne zaman izin vermedik ki. Gidin tabi belki bir yardımınız dokunur."
Yankı gülümsedi. Allah'ım beni yanına al. Çünkü ben burada daha uzun süre dayanamayacağım. Büyük bir ihtimalle hiçbir zaman onlara izin vermeyişimizi düşünüyordu. Bir nefes alıp sakinleştim. Ve onu düşünmemeye çalıştım. "Tamam madem sizi eve bırakalım.
"Ya Yankı ama. Gidin dedik iş-"
Lafım Yağmur'un sahte öksürükleriyle bölündü.Kulağıma fısıldadı"Napıyorsun kızım bütün planın içine ettin şuan."
"Bana bakın siz bir şeyler karıştırmıyorsunuz değil mi? Çünkü biliyorsunuz. Başınız beladaysa:"
Bağırdık aynı anda."Birimiz nerede çete orada biliyoruz!"
"Ya hadi gidin siz. Söz veriyoruz başımıza bir şey gelirse ilk sizin haberiniz olacak 3 maymunum benim."
Arda sordu."Bu ne şimdi?"
"İltifat. Sayılır."
Yankı bana yaklaştı."Seni şimdiden özledim."
"Yürü hadi yürü." El salladım. Gözlerden uzaklaşır uzaklaşmaz telefonuma bir mesaj geldi.
+90 5*********
Seni çok özlediğimi farkettim.
LAAAAAAAAAAAAAN! ŞİMDİ YEDİM SENİ OĞLUM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limon Kokulum!
القصة القصيرةKapak tasarımı: @Prenses_Yakamoz Çocukluk aşkıyla yeniden karşılaşan Sıla artık büyümüştür ve oyunlar oynamak istememektedir. Lakin küçük oyunbozanımız istemeye istemeye bu oyunlara dahil olur yoksa canından bile çok sevdiği sevgilisi kaybedecekt...