Marinette
-Babciu wszystko w porządku? Słyszałam jak by coś się rozstukło!
- Tak skarbie wszystko okey poprostu przypadkiem opuściłam talerz.
-Posprzątam to, a ty idź się połuż wyglądasz marnie. Zaraz do ciebie przyjdę i przyniosę herbatę!Chwilę później
-proszę
-Dziękuje ci wnusiu
Czułam jakby o czymś mi nie mówiła. Wiêc postanowiłam zapytać.
-Co się dzieje? Przez ostatni tydzień jesteś słaba i ciągle coś tłuczesz Powiesz mi?
-To bardzo skomplikowane- wiedziałam że z niej nic nie wyduszę więc odpuściłam.
- Ahhh to ja już pójdę- i opóściłam sypialnie babciDługo myślałam.Co mogło się stać? Dlaczego ona przede mną coś ukrywa? Czuje że musze coś z niej wydusić,ale zrobie to jutro. Wole teraz się tym nie przejmować.Postanowiłam zadzwonić. Tylko do kogo? W tej chwili wszyscy w szkole mnie wyśmiewają. Więc pójdę na spacer.Dobra myśl Marinette.
Przypiełam smycz do mojego psa 🐶 Tiki.
-Babciu ide się przewietrzyć!
- Dobrze kochanie- powiedziała to prawie nie słyszalnie.
Zaczełam iść w kierunku kawiarni.Kawa mi dobrze zrobi.
Zamówiłam kawe i przywiązałam zwierze do słupa przed kawiarnią i weszłam do środka bo jak zwykle w Lądynie padało.Wypiłam kawę i skierowałam się w stronę domu.
Emily (babcia)
Kiedy wyszła poczułam ulgę.
Cięszko mi to przed nią ukrywać.
Jestem chora na nieuleczalną chorobą. Wiem że mam prawie tydzień życia.Niechcę jej tego mówić bo nwm jak na to zaragóje.Marinette jest strasznie wrażliwa nie wiadomo co by zrobiła gdybym jej teraz powiedziała.
Popatrzyłam na zegar 14:36
Na te przemyślenia zajeło mi 30 min.
-Wróciłam!- słyszałam jak idzie po schodach do mojego pokoju.
- Witaj
- Dobrze się czujesz?
- Tak bardzo dobrze - Tak naprawde czułam sie źle ale nie chciałam jej smucić.
- To super
Przymósowo się uśmiechnełam by nie sprawić jej przykrości.Marinette
Babcia zachowywała się jakoś dziwnie.Nie wiem dlaczego,ale cóż nic na to nie poradze.
Poszłam do swojego pokoju i włączyłam telewizor i tak do końca, aż zasnełam~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam nadzieję że wam się podoba. Przepraszam że tak Długo nic nie napisałam, Ale już jestem i mam dużo pomysłów na nowe rozdziały.
Do zobaczenia ❤
CZYTASZ
|Miraculum| Pokochaj MNIE ❤
RomanceONA- Mądra, Piękna, Sierota, Opanowana, Spokojna ON- Bogaty, Bezinteresowny, Bad Boy, Hamski,Wredny,Flirciarz I co jeśli się spotkają? Uwaga! Odrazu mówieże w niektórych rozdziałach będą przekleństwa. •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••...