kendimi çok tuhaf hissediyordum son bir kaç günde üst üste gelen haberler bana ağır gelmişti.
"Anne sana inanamıyorum bu zamana kadar neden söylemedin"sinirden hem ağlıyor hemde anneme bağırıyordum.
"Kızım tamam oturun anlatıcam ama beni bir dinleyin"anneme tamam der gibi kafa sallayıp ikili koltukta oturan Elanın yanına oturdum.
"Kızım Siz daha yeni doğmuştunuz baban bir gece Elayı alıp kız kardeşime götürdü ve ona biz bu bebeği istemiyoruz bize iki bebek fazla dedi ya ben uyurken benden habersiz canımdan çok sevdiğim kızlarımdan birini alıp gitti"annem ağlayarak anlatıyordu"Sabah kız kardeşim bize gelip bağırıp çağırdı ona benim haberim olmadığını anlatsamda beni dinlemedi Elayı alıp gitti akşamına baban Ela için ağladığımı görünce beni dövdü ama o an babana olan sevgim bitmişti"Sinirden elim ayağım tir tir titriyordu kendimi çok kötü hissediyordum dizilerde karısını döven adamlara söven kişi kendi karısını dövmüştü.
Ela birden konuşmaya başladı"Masal, teyzem bana ikizim olduğunu söylemişti ama doğarken öldüğünü söylemişti bana annen seni sevmiyor demişti ben hep annemin beni sevmediğini düşünerek yaşadım ama ben şimdi hiç tatmadığım sevgiyi tadıcam anne sevgisi "Elanın bu sözleri üzerine annem kalkıp bize sarıldı Ela birden bire "Seni çok seviyorum anne" deyince annemin duygulandığı her halinden belli olmuştu.
" Kızlar hadi odalarınıza çıkıp hazırlanın sizi gezmeye götürücem"annemi öpüp odama çıktım.
Direk telefonumu elime alıp babamı aradım "Alo canım kızım napıyorsun"bide samimice napıyorsun diyo "Nasıl yaparsın ya"ağlıyordum beni hep gezdirerek mutlu eden kişi şimdi beni ağlatıyordu"Kızım ne diyorsun anlamadım ama ben şu an yoldayım eve yaklaştım"bide ziyarete gelmiş sinirim git gide katlanmıştı."Baba bendende annemdende benden sakladığın kardeşimdende uzak dur geldiğin yerede geri dön"babam bir süre durakladı"Annem zaten yarın boşanma davası açıcak"babam sinirli çıkan sesiyle "kapat telefonu bidahada arama".
Telefonu suratıma kapatmıştı.Gardrobumu açıp
mini ince bir elbise seçmiştim çünkü hava çok sıcaktı.Aşağı inip annemin yanına oturdum "Annem babamı aradım ve eve geleceğini söyledi ama artık gelmiycek" annem gözlerimin içine bakarak "Kovdun onu değilmi"evet anlamında kafamı salladım.
Arabaya bindiğimizde annem Elaya bir kutu uzattı"Ela kızım sana hediye aldım "Ela kutuyu heyecanla açtı ve içinden bir telefon kutusu ve bir hat vardı"Anne bu çok güzel bayıldım teşekkür ederim ama ben bunu kabul edemem" Annem Elanın ellerini tutarak"Ela sen benim kızımsın ben kızlarım için herşeyi yaparım" Ela anneme sarıldı kıskanmış gibi annemin suratına bakınca yanağıma bir öpücük kondurdu "Aaa nasılda kıskandı"annemin sözlerine Elayla güldük.
"Kızlar ben sizi denize götürmeye karar verdim o yüzden alışveriş merkezine gidip bir şeyler alalım"annem alışveriş merkezinin önüne gelince arabayı park esip indik.Üst kata çıkıp kendime mayo seçmeye gittim.Siyah göğüs ve bel dekoltesi olan bir mayo seçtim Ela ise koyu mavi bir bikini seçti "Masal kızım güneş kremide al sonra yandım diye ağlayıp sızlama" güneş kremi ve plaj havlusu alıp arabaya bindik.
Denize varınca annem "Kızlar çadırmı otelmi tutalım"Elayla aynı anda çadır dedik ve birbirimize bakarak güldük.Annem bir çadır ayarlar ayarlamaz çadıra yerleştik."Masal hadi denize girelim" mayomu giyip denize doğru koştum Ela suya dalıp beni denizin içine çekti boğazıma su kaçtığı için nefes alamamıştım sudan çıkmak için yanımdaki kişiyi Ela sanıp kolundan tuttuğum gibi yüzeye çıktım kolunu tuttuğum kişi Barıştı o an donup kalmıştım onu orada görüceğim aklımın ucundan bile geçmemişti.Barışı baştan aşağı süzdüğümde bana"Noldu karın kaslarımı çokmu beğendin"kıpkırmızı olmuştum napıcağımı düşünürken Ela yanıma geldi "Masal ikizim noluyo burda "Ela bastırarak söylemişti ve barış donup kalmıştı."Siz kardeşmisiniz"Ela iç çekip "Günaydın Barış"deyip beni tutup çadıra doğru götürdü.
"Masal onun ne işi var burda"Elaya "bilmiyorum" dedim ve denize daldım sahilde yürürken ayağım taşa takıldı ve yere yığıldım herkezin bana bakıp güldüğünün farkındaydım utançtan kafamı kaldıramıyordum çok utanmıştım ağlayacak duruma gelmiştim hatta bir ara gözümden yaşlar süzülmüştü duyduğum sesle kafamı kaldırdım"önünüze dönün hiçmi taşa takılıp düşen görmediniz insan bir yardım eder"çok şaşırmıştım çünkü daha o gün bana bağırıp çağıran kişi bu gün beni koruyordu kafasına taş düşmüş herhalde.Bir adam Barışa doğru ilerleyip Barışa kafa attı ve kavga etmeye başladılar.
İki kişi onları ayırdığında Barışın yanına koştum.
"Barış iyimisin bir yerin acıyormu"Barışın kafası şişmişti.Barışı kaldırıp bizim çadıra götürdüm annemle Ela uzanmış güneşleniyorlardı.Annem kalkıp Barışı oturttu kulağıma eğilip"Kızım bu çocuk kim yoksa"annemin gözünün içine baktım Barışı sevgilim sanmıştı herhalde.
Buz alıp Barışın yanına oturdum"Teşekkür ederim Barış"Barışın kafasına buzu koyduğumda canı acıdığı için bağırmıştı sesi okadar yüksek çıkmıştıki herkez bize bakmıştı."Masal benim sana söylemem gereken bir şey var"söyle anlamında başımı salladım ve Barış tam konuşmak için ağzını açtığı anda Barışın yaşlarında biri geldi."Barış kanka hadi gidiyoruz".
"Tamam geliyorum"deyip arkadaşını gönderip bana doğru yaklaştı aramızda çok az bir mesafe vardı"Teşekkür ederim Masal"bana teşekkürmü etmişti başı aşırı derecede dik olan bir kişi nasıl teşekkür eder hiç anlamıyorum.
BARIŞ'TAN
Masalın kolumu tutmasıyla tüylerim diken diken olmuştu sudan çıkınca bana baka kalmıştı çok tatlı bakıyordu ama içimden ona eziyet etmek geçiyordu hissettiğim aşkmı nefretmi hiçbir fikrim yoktu. Masal beni baştan aşağı süzdüğünde onu sinir etmek için"noldu karın kaslarımı çokmu beğendin"dedim suratı kıpkırmızı olmuştu.Ela yanımıza gelip"Masal ikizim noluyo burda"o an kafam çok karışmıştı.Masal koleje yeni gelmişti ama Ela çok önceden kolejdeydi.Ela bana"günaydın Barış"deyip gitti.Sahilde dolaşırken herkezin birine baktığını gördüm ve yanlarına gittiğim zaman yerde Masal oturuyordu herkez ona bakarak gülüyordu.Onu o halde görünce sinirlenmiştim."önünüze dönün hiçmi taşa takılan görmediniz insan bir yardım eder"o an biri gelip bana kafa attı. Masal beni görür görmez yanıma geldi. Eli omuzuma deyince başımın ağrısı birden geçmişti.O tatlı sesiyle "Barış iyimisin bir yerin acıyormu".Beni kaldırıp çadırlarına götürdü.Çadıra geldiğimde bir kadın beni oturttu sanırım Masalın annesiydi.Masal yanıma oturup bana teşekkür etti. Kafama buzu koyduğunda canım çok yanmıştı ve kendimi tutamayıp bağırdım.Masalın annesi Masalın kulağına eğilip"Kızım bu çocuk kim yoksa"Masal annesine bir bakış attıki o bakışı bana atsaydı tavada eriyen yağ gibi erirdim.Masala söylesemmi söylemesemmi bilemedim ama söyleyecektim"Masal benim sana söylemem gereken birsey var"söyle anlamında kafasını salladı.Tam söyleyecektim yanımıza Burak geldi.Ağzıma geleni sövmek istesemde Burak benim çocukluk arkadaşımdı kardeşim gibiydi."Barış kanka hadi gidiyoruz"off tamda en güzel yerde "tamam geliyorum"deyip onu gönderdim." Teşekkür ederim masal" ilk defa birine teşekkür etmiştim.
Burağın yanına gittim"Barış konuştuğun kızın yanındaki kız kim"Burak kesin aşık olmuştur"Masalın ikizi Ela noldu oğlum aşıkmı oldun" Burağın Elaya aşık olması beni çok şaşırttı çünkü Burağın 1 yıl önce çıktığı kız Burağı aşktan soğutmuştu "Evet hoşlanıyorum ama bunu ona söyleyecem" Burağa söylicektim sonuçta çocukluk arkadaşımdı bilmesi gerekti
"Burak ben Masaldan hoşlanıyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zenginler Koleji
Teen FictionBu koleji kazanarak hayatımın en büyük hatasını yaptım ben...