Bu sefer benim öksürmem üzerini Stefan "memnun oldum" diyerek önüne baktı. Tabi biz Egeyle bişey olduğunu anlayınca sırıtmaya başladık.
Minel bana öldürücü bakışlarını ok misali fırlatırken aynı şeyi Stefan'ın da Egeye yağtığını fark ettim. İnşallah bu ikisi çıkarlar da Minelden bir nebze de olsa kurtulurum.
"Nereye gidiyoruz?" ortamı yumuşatayım bari.
"Lunapaark" sana sordum sanki .ss atlamasan olmazz.
"Sana sormamıştım canım" oha canım dedim ona kıyamet alameti.,
"Canım? senden böyle sözler duymak alışıldık şeyler değil ufaklık" arabayı durdurdu ve indi. Hemen ardından bende indim ve tabi Stefan ile Minel de.
"Heey ben ufuklık değiliim" dedim ve dil çıkarttım.
"Dil çıkartma sinir oluyoruum." sinir oluyomuşmuş -_- tekrar ona bakarak dil çıkarttım inadım cnm bn .ss
"Her dil çıkardığında ceza vericem sana" diye kulağıma eğilip fısıldadı. Acaba Ege yavşak mı ?? Aklımda deli sorular.
"Ne gibi bir ceza bu ?" diye mal gibi sırıtıyodum. Oysa ki benim trip atmam gerekirdi yani normal kızlar böyle yapardı. Ama ben normal bir kız değilim :D
"Eger o dili bir kere daha çıkarırsan görürsün" o göz kırptı ben göz devirdim ne kadar uyumluyuz biz böyle maşallah maşaallaah tükürcem şimdi ama ayıp olcak.
Sonra bana Minelle Stefanı işaret etti. Vay pislikler bizi beklemeden Stefanla gitmeye başlamışlar bile.
"Stefan Minelden hoşlandı bence" gözlerimin içine bakıyordu gözlerimi onunkilerden ayırmadan "Minel de ondan hoşlandı bence ama arkadaşım çok şıp sevdi biridir mesela şimdi çıkarlar ama eğer Stefan ondan ayrılırsa bütün gün ağlar sonra da hiçbir şey olmamış gibi ondan intikamını alır"
Hala bana bakıyodu.
"Arkadaşından korkmalı mıyım ?" krkmlsn tbi slk şyy .s
"Bence korkmalısın sinirlendiğinde her şeyi yapabilir :D"
Ben etrafa bakınırken birden belimde bir el hissettim. Canım o elin orada ne işi var tamam yanii hoşlandım senden falan da biraz hızlı değil miyiz ? :D Kafamı kaldırdım hiçbir şey yokmuş gibi etrafa bakınıyodu.
"O eli ordan çek bence sen" tam bi odunum çocuk ne yapıyo ben ne diyorum.
"Böyle göt kadar kıyafet giymeseydin elim orda olmazdı seni sahipsiz sanmalarına izin vermem o yüzden bu gecelik böyle olucak üzgünüm" göt kadar kıyafet mi ?vallaha sallıyo alt tarafı mini şort giydim aq.
Pis pis ona baktım o ise alaycı bir tavırla sırıtıyordu.
"Hangisine binmek istersin?" bildiğin bana sordu kibarlığı tuttu heralde garibimin yhaa.
"Korku tüneline girelim" dedim. Şaşırmış gözüküyordu. Tamam korkucaktım hatta çook çoook korkucaktım biliyorum ama korktuğum şeyleri yapmak hoşuma gidiyor.
"Olur gel bilet alalım" bir işi de bensiz becerse. Tabi ona sadece olur diyebildim.
Bilet satan kadından hiç az etmedim. Annem olsa cebine esrar koyup polise veririm lan, tipe bak Percy Jackson'daki muşmula suratlı şeytan kari bile daha tipli daha tatlı.
Neyse aldık biletleri yerimize oturduk hareket etmeye başladığımda başta korkmuyordum.
"Korkuyor musun?" sorusuna karşılık ahah ben mi ben korkmam dediğimde kendimden çok emin konuştuğumu fark ettim.