Part 4

1.2K 41 4
                                    

Konečne sme prišli k sále. Tam už stáli páni v tričkách s nápisom tej reštaurácii,ktorú sme prenajali. Ešte pár minút sme museli čakať na ostatných,no o chvíľu už prišli všetci.

,,Takže pre šťastie mladomanželov,aby sa navždy ľúbili."povedal jeden z mužov a hodil na zem tanier,ktorý bol behom minúty polámaný na malé črepiny. Provokačne nám podal metlu a lopatu. No super ! Fakt sranda zametať. Ešte budem mať špinavé šaty.

Keď sme všetko pozametali,ľudia nám zatlieskali a šli sme dnu do sály. Tam už boli prestreté stoly, hudba hrala a prípitok bol pripravený. Sadli sme si na už vopred určené miesta,keď začal rozprávať jeden z moderátorov.

,,Prosím,teraz si ideme pripiť na mladomanželov,takže ak im chcete niečo zaželať,prosím." povedal,keď sa samozrejme ako prvý postavil Louis a šiel na pódium k moderátorovi.

,,Chcel by som si pripiť na moju sestru Ellie a na jej manžela, môjho dlhoročného kamaráta. Želám vám veľa šťastia vo vašom spoločnom živote,hlavne veľa lásky a nech vás už nič nerozdelí."povedal Louis,nad čím som sa pousmiala. Potom sme si pripili a hore vyšla moja mama.

,,Chcela by som si pripiť na moju drahú Ellie a Harryho. Viem,že sme Ti s ockom dlho klamali,no len pre tvoje dobro a hoc nás už nebudeš brať ako svojích rodičov,vždy tu pre teba budeme a budeme Ťa ľúbiť. Želám tebe a Harrymu,aby ste boli šťastný a aby ste sa ľúbili,pretože láska prekoná všetky prekážky. Na Ellie a Harryho."povedala mama so slzami v očiach a zdvihla pohár. Ako ďalšia prišla hore Harryho mama.

,,Ja vám želám asi v podstate to isté,čo aj ostatný. Aby ste boli šťastný a aby ste sa mali radi. Viem,že Harry hľadal dlho pravú lásku,no komečne ju našiel a ja cítim,že si naozaj vybral správne. Majte sa radi deti."povedala Anne a šla späť k svojmu stolu. Keď už nikto neprichádzal, konečne sme si šli pripiť.

Po slávnostnej večeri sme sa šli obaja prezliecť,lebo sme o chvíľu odchádzali na svadobnú cestu. Vošla som do malého kumbálu s bledomodrými šatami v rukách a rýchlo som si ich prezliekla. Svadobné šaty som dala do Louisového auta. Dohodli sme sa, že mi ich zoberie domov. Potom sme sa rozlúčili zo všetkými a konečne sme vyrazili na letisko.

++++

Konečne sme na Kréte. Kráčali sme ruka v ruke na malú pláž k nášmu apartmánu. Všade okolo bolo more,ktorého šum sa ozýval všade okolo nás. Slnko svietilo a... a je tu krásne. Zrazu sa ozval Harry:

,,Tak,a sme tu."

,,Tu ? Robíš si srandu ?"spýtala som sa prekvapene.

,,No,áno. Myslel som,že sa Ti tu bude páčiť."povedal.

,,Práve,že som prekvapená,lebo... je to tu nádherné Harry. Nečakala som to."povedala som zo slzami na krajíčku a objala ho.

,,Vieš čo. Teraz pôjdeme na recepciu,na izbe sa vybalíme a potom sa môžeme ísť poprechádzať."povedal a dal mi pusu.

,,To znie dobre."povedala som.

,,Tak fajn."odvetil.

Konečne sme sa po pol hodine dostali na jednu z najkrajších hotelových izieb,aké som kedy videla. Krásna veľká posteľ, obrovský šatník,nádherná kúpeľňa a balkónom s výhľadom na more. Jednoducho úžasné. Keď som si vybalila veci,rozhodla som sa,že sa pôjdem osprchovať. Sprcha mi po tej dlhej ceste padne dobre.

,,Idem sa osprchovať."oznámila som Harrymu,načo len prikývol.

Vyzliekla som si svoje šaty a vošla som do sprchy. Teplé kvapky vody dopadali na moju pokožku. Vtom som začula v kúpeľni nejaký šuchot,po čom ku mne do sprchy vošiel Harry. Objal ma a začal ma bozkávať. Keď som zacítila jeho dĺžku obtierať sa o moje miesto,tak som sa zachvela. Jeho ruka skĺzla s môjho pásu na môj zadok a jemne mi ho stlačil,čo spôsobilo môj vzlyk. Z bozkami sa presunul na môj krk a prstami prešiel po mojom mieste. Môj vzlyk sa ozval na celú kúpeľnu.

,,No tak Ellie,uvoľni sa."povedal a zašiel prstami dnu.

Jeho prsty sa vo mne začali hýbať. Popri hlasnom vzlykaní som zvierala Harryho rameno. Zrazu začal vykonávať rýchlejší pohyb. Bol to taký príjemný pocit,ktorý mi dával. Blažený pocit zalial každučkú časť môjho tela. Aj keď som vedela,že ten úžasný pocit nebude už trvať dlho.

,,Tak veľmi Ťa milujem. Každú časť tvojho tela. Si hozne sexi." ozval sa jeho chrapľák a jeho prsty vo mne ešte viac zrýchlili pocit. Zrazu som zacítila,že p chvíľu to príde a vo mne ostane len to prázdno.

,,Harry,ja už..."

,,Ja viem,uvoľni to."skoro ani nestihol dopovedať,keď z mojích pier vyšiel najhlasnejší vzlyk a v mojom tele ostala už len prázdnota. Harryho pery sa obtreli o tie moje. Do rúk som uchopila jeho dĺžku a pár krát som po nej prešla. Harry sa na mňa šibalsky uškrnul,predtým, než som si kľakla na kolená. Špičkou jazyka som prešla po jeho špičke,čo v Harrym vyvolalo vzrušenie,ktoré vyjadril ťažkým povzdychom. Vzala som jeho dĺžku do úst a začala som pohybovať hlavou. Jeho vzlyky sa ozývali po celej kúpeľni.

,,El,už budem."upozornil pomedzi povzdychy,aby mi to neskončilo v ústach. Ešte pár krát som prešla po jeho dĺžke a rýchlo som sa odtiahla pred tým,než to vypustil zo seba.

,,Si tak skvelá Ellie."povedal.

,,Ďakujem. Ľúbim Ťa."pošepla som.

,,Aj ja Ťa ľúbim."povedal,keď sme sa naraz k sebe nahli a pobozkali sme sa.

,,Pojdeme na pláž ?"opýtala som sa.

,,Kam len budeš chcieť."odvetil Harry a vyšiel zo sprchy,aby som sa mohla umyť. Bola som veľmi šťastná. Milujem ho najviac na svete a viem,že aj on mňa.

*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ahojte :-) . Tak po dlhšej dobe opäť nová časť ;-) . Dúfam,že sa vám páči. Veľmi pekne vám ĎAKUJEEM ❤❤❤. Ste úžasný.

Lia ❤❤❤

You and I 2 /H.S./SK √Where stories live. Discover now